Artikelen

Samenwerking Next Level Esports en House of Esports

Van 18 tot en met 20 oktober 2019 vormde DreamHack Rotterdam het hart van Rotterdam Games Week. Een van de onderdelen van DreamHack is de Gaming Expo, waar Next Level Esports en House of Esports samenwerkten om spelers en coaches te ondersteunen en naar een hoger niveau te brengen.

Daikin en Sven Kramer gaan samenwerken

Topschaatser Sven Kramer gaat de samenwerking aan met Daikin, expert in klimaatoplossingen. De schaatser kondigde dit zelf onlangs aan via zijn sociale media kanalen. Daikin is sinds 2018 Partner van Schaatsend Nederland en de schaatsbond KNSB. De match tussen de allround schaatser en de producent van warmtepompen komt vooralsnog in schaatsseizoen 2019-2020 tot uiting.

Exclusief huiskamerconcert met Kensington via Google

Kensington geeft aanstaande donderdag een exclusief huiskamerconcert. Via de slimme speakers van Google of Google Assistent kan iedereen de livesessie meemaken.

Fonds 21 nieuwe hoofdpartner IFFR

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft de komende drie jaar met Fonds 21 een nieuwe hoofdpartner.

Internationaal schaatsen ook komende vier jaar bij de NOS

Alle internationale schaatswedstrijden zijn ook de komende vier seizoenen te volgen via de NOS bij de publieke omroep. De NOS heeft de samenwerking met de Internationale Schaatsunie (ISU) verlengd tot en met het seizoen 2022/2023.

Reggeborgh brengt schoolkinderen naar de ijsbaan

Om het schoolschaatsen voor meer kinderen mogelijk te maken, laten de KNSB en de Reggeborgh Groep komende winter een speciale bus rijden. De IJSTIJD! Schoolschaatsbus is bestemd voor basisscholen in Overijssel die op meer dan 10 kilometer afstand van een ijsbaan liggen. De bus gaat schoolklassen vervoeren naar de ijsbanen in Deventer (De Scheg) en Enschede (Twente).

Non-spot groeit met 2,2%

De non-spotbestedingen groeiden in de eerste drie kwartalen van 2019 met 2,2% naar €59 miljoen. De spotbestedingen groeiden in die periode met 1,3% en kwamen uit op € 508 miljoen. Dat blijkt uit onderzoek van Screenforce. Voor beide categorieën geldt dat het grootste deel van deze groei komt uit de online video platforms van de Screenforce zenders.

We Fashion en Linda presenteren Citroenstraat 10

Vandaag start de nieuwe LINDA.original Citroenstraat 10 in samenwerking met We Fashion. Na Bitterzoet, De Mobiel Van, Bobbi gaat Dieper, De Vlucht en Buurvrouw & Buurvrouw, is dit een nieuwe grote LINDA.original serie.

KNWU sluit nieuw partnership af met Fast Forward Wheels

De KNWU gaat een samenwerking aan met het Nederlandse Fast Forward Wheels. De uit Zwolle afkomstige wielerfabrikant gaat de Nederlandse baanselectie en de para-cycling baanselectie voorzien van wielen. De vijfjarige overeenkomst gaat in per januari 2020 met als doel om de beste en snelste wielen te produceren voor de Olympische Spelen van Parijs in 2024.

Jubileumseizoen ‘The voice of Holland’ van start met nieuwe partners

Vanaf vrijdag 8 november barst het tiende seizoen van ‘The voice of Holland’ los met een aantal nieuwe partners. Opvallendste partner is waarschijnlijk T-Mobile in plaats van Vodafone.

Trachitol sponsort nationale shorttrackselectie

Trachitol, het bekende merk zuigtabletten, is de komende drie jaar sponsor van de nationale shorttrackselectie. Vandaag zijn de handtekeningen onder het contract gezet. ‘Snel, sneller, snelst’ is het motto van deze samenwerking, die duurt tot en met de Winterspelen van Beijing 2022.

Ajax opent eigen kantoor in China

Ajax heeft naast een kantoor in de VS ook een eigen kantoor geopend in Guangzhou, China. Vanuit hier gaat Ajax zijn activiteiten in de regio Azië-Pacific leiden. Het kantoor is gevestigd op het complex van partnerclub Guangzhou R&F FC.

Jack’s Casino titelsponsor World Series of Darts Finals Amsterdam

Jack’s Casino heeft zich voor minimaal drie jaar verbonden aan de World Series of Darts Finals. Het amusementsbedrijf is hiermee titelsponsor van de prestigieuze dartwedstrijd die plaatsvindt in AFAS Live te Amsterdam.

Sander Haas maakt overstap naar Pure Energie

Sander Haas neemt na 11 jaar afscheid van Asito om per 1 december bij Pure Energie aan de slag te gaan als corporate communicatiemanager.

Heineken langer sponsor van ADE

HEINEKEN Nederland en het Amsterdam Dance Event hebben hun samenwerking met tenminste vijf jaar verlengd tot en met 2023. Desperados blijft net zoals dit jaar ook de komende jaren main partner van het evenement. Nieuw aan het partnership is de toevoeging van Heineken 0.0. De vernieuwde samenwerking werd officieel bekrachtigd in aanloop naar het Amsterdam Dance Event 2019.