Artikelen

Erben Wennemars gastdirecteur Mauritshuis

Op donderdagavond 12 september 2019 overhandigt het Mauritshuis voor de 30ste keer de sleutel van het museum voor één avond aan gastdirecteur Erben Wennemars. De avond wordt georganiseerd door het Mauritshuis en partner NN Group in het kader van de Maurits&-avonden.

Noise breidt uit met Growth Marketing team

Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau NOISE voegt growth marketing toe aan haar dienstenpakket. Hiermee wil NOISE zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.

Van Empel Hoofd Marketing Van Gogh Museum

Lilly van Empel is aangesteld als Hoofd Marketing van het Van Gogh Museum.

Heineken Dutch Grand Prix op 3 mei

De Heineken Dutch Grand Prix wordt waarschijnlijk op 3 mei op Zandvoort gereden. De F1-kalender voor volgend jaar moet op 4 oktober tijdens een vergadering van de FIA World Motor Sport Council nog wel worden goedgekeurd.

North Sea Port nieuwe hoofdsponsor Zeeland Nazomerfestival

North Sea Port is vanaf 1 januari 2020 de komende 3 jaar de nieuwe hoofdsponsor van Zeeland Nazomerfestival in Zeeland. De grensoverschrijdende fusiehaven wilt met deze samenwerking een aanvullende bijdrage leveren aan de grensoverschrijdende culturele en maatschappelijke samenwerking.

TBI sluit partnership met IMC Weekendschool

TBI gaat de komende jaren een samenwerking aan met IMC Weekendschool.

Kick-off voor Sail 2020

Door het formeel installeren van de eerste 25 jonge SAIL Academy-talenten en eerste 10 SAIL-vrijwilligers, gaf de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema samen met Prins Maurits, beschermheer van Stichting SAIL Amsterdam, maandagavond 26 augustus het officiële startschot 'het jaar van SAIL Amsterdam 2020’.

ABN AMRO, M Line en Sublime ondersteunen Uniek Sporttalent Verkiezing

ABN Amro, M-Line en Sublime zijn sponsor van de Uniek Sporttalent Verkiezing, een initiatief van Fonds Gehandicaptensport. Dit jaar zetten ze samen met verschillende topsporters een streep door beperking en onderstrepen ze talent.

ING Private Banking lanceert eerste mobiele golftoernooi ter wereld

ING Private Banking heeft tijdens de 100ste editie van het KLM Open een primeur. Samen met topgolfer Joost Luiten lanceert ING Private Banking ‘The Mobile Open’.

Het belang van een SponsorRing (3)

Na Philips en Players United, vandaag in de laatste van drie bijdragen over het belang van het winnen van een SponsorRing, de winnende case van Rabobank en Brasserie 2050 en de verenigingsondersteuning door Rabobank.

Fila nieuwe kledingsponsor Roeibond

De Nederlandse roei(st)ers verschijnen bij de komende wereldkampioenschappen in Oostenrijk in een geheel nieuw pak aan de start. Het roeipak is ontwikkeld door Fila, dat meteen ook de nieuwe kledingsponsor wordt van de Koninklijke Nederlandsche Roeibond (KNRB)

Win een SponsorRing!!

Ook trots op je sponsorcase en partnership en die prachtige, effectieve en creatieve activatie? Zend dan je case in voor een SponsorRing.

Geslaagde merkactivaties op Lowlands

Lowlands werd dit jaar mede mogelijk gemaakt door maar liefst vijf nieuwe partners. Samen met Marcel Surendonk, Hoofd Brand Partnerships bij Mojo Concerts, kijken we terug op de activering van de merken tijdens een in alle opzichten geslaagde 27e editie.

“Wij moeten als AFAS het voorbeeld geven”

Het herstel van het AFAS Stadion van AZ kan volgens sommige deskundigen zeker een jaar duren. Niet alleen voor de club en de supporters, maar ook voor de sponsors heeft het natuurlijk enorme impact. Hoe kun je als hoofdsponsor deze periode zo goed mogelijk overbruggen? “We gaan er voor zorgen dat het steeds lijkt alsof we in het eigen stadion spelen”, zegt Martijn Delahaye van AFAS.

Heroes Den Bosch kiest voor eigen naam en kleuren

Heroes Den Bosch gaat voortaan onafhankelijk van een hoofdsponsor onder eigen naam en kleuren opereren. New Heroes verdwijnt als naamgever van de basketballclub uit Den Bosch.