Artikelen

Nederlandse Loterij nieuwe hoofdsponsor KNWU

Nederlandse Loterij is per 1 januari 2019 de nieuwe hoofdsponsor van de KNWU. De twee organisaties gaan een verbintenis aan van twee jaar. Nederlandse Loterij zal op het wielershirt staan van alle disciplines en naamgevend partner zijn van de Nederlandse baanselectie.

Team Jumbo komend seizoen op weg in Mercedes-Benz

Het wagenpark van Team Jumbo wordt tenminste de komende drie jaar geleverd door Mercedes-Benz-dealer Rüttchen Automotive.

KNVB en Engie organiseren hackaton voor beter milieu

Op 2 februari 2019 wordt door KNVB en energiebedrijf Engie de eerste hackathon georganiseerd die een grote impact moet hebben op het Nederlands voetbal.

Red Bull nieuwe partner Holland 8

De mannen acht van het Aegon Nationaal RoeiTeam kan op weg naar Tokio rekenen op de ondersteuning van Red Bull.

ADO Den Haag en Cars Jeans verlengen tot 2022

Cars Jeans blijft langer hoofdsponsor van ADO Den Haag. De overeenkomst met het kledingmerk, tevens de naamgever van het stadion, is opengebroken en verlengd tot medio 2022.

ING maakt Project Rembrandt mogelijk

Begin februari 2019, tijdens het Nationale Rembrandt jaar, komt de NTR met het nieuwe televisieprogramma Project Rembrandt, waarin in acht afleveringen op zoek wordt gegaan naar de meest getalenteerde kunstschilder van Nederland. Het programma wordt mede mogelijk gemaakt door ING.

Gazelle TeamNL-fietsen breed ingezet

De tientallen CityGo-fietsen van TeamNL-partner Gazelle, die tijdens de Olympische Spelen in Pyeongchang het vertrouwde vervoermiddel waren van TeamNL, worden vanaf nu sport-breed ingezet door NOC*NSF.

Van Gogh Museum en Takii verlengen partnerschap met 3 jaar

Takii en het Van Gogh Museum verlengen de lopende partnerovereenkomst met drie jaar. Takii wil zich als sponsor blijven verbinden aan het museum om een gemeenschappelijke missie uit te dragen: het leven van mensen verrijken.

Nieuwe aanwinsten voor Triple Double

Met de komst van Arlette Jochems, Berdine Schaap, Guus Peters en Erwin Munsters heeft sportmarketingbureau Triple Double in vier verschillende disciplines uitgebreid.

Players United en MediaActivationCo. bundelen krachten voor WK Vrouwen

Met exact een half jaar voor de start van het FIFA WWC 2019, het grootste sportevenement van 2019, kondigen Players United en MediaActivationCo. voor dit prestigieuze toernooi hun samenwerking aan.

Vibes of the Week #49

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Hertz nieuwe partner BEAT Cycling Club

Hertz Benelux verbindt zich voor de komende twee seizoenen aan BEAT Cycling Club. Het logo van het wereldwijd opererende autoverhuurbedrijf zal vanaf volgend seizoen worden toegevoegd op de kleding van zowel de BEAT weg- als baanploeg. Daarnaast zal Hertz de club het komende seizoen uitrusten met een uitgebreid wagenpark.

Visa eerste partner UEFA vrouwenvoetbal

Visa wordt de eerste sponsor van UEFA die alleen voor vrouwenvoetbal kiest. De creditkaartmaatschappij tekent een contract voor zeven jaar.

Jumbo viert Kerst met sporters

In de nieuwe kerstcommercial van Jumbo viert de hele Jumbo familie weer samen Kerst. Maar onder andere ook Sven Kramer, Kjeld Nuis, Carlijn Achtereekte, Steven Kruijswijk en Jeroen van den Boom en veel Jumbo collega’s hebben een prominente rol in de commercial.

TBI sponsort Business Runs NN Marathon Rotterdam

TBI en de NN Marathon Rotterdam zijn een overeenkomst aangegaan, waarbij TBI zich voor vijf jaar verbindt aan de Business Runs van de marathon.