Artikelen

Vomar Strategisch Partner AZ

AZ heeft supermarktketen Vomar aan zich gebonden als nieuwe Strategisch Partner. Het betreft een sponsorschap voor drie jaar met het Noord-Hollandse bedrijf, dat momenteel geldt als de in omzet snelst groeiende supermarktorganisatie van Nederland.

Cruyff Foundation en Seacon Logistics verlengen partnercontract

De Johan Cruyff Foundation en Seacon Logistics tekenden afgelopen vrijdag tijdens de feestelijke aftrap van ‘1000 dagen tot Tokyo 2020 van Topsport Limburg’ een partnercontract voor onbepaalde tijd.

Thialf en KNSB verlengen samenwerking tot medio 2022

Thialf in Heerenveen blijft ook de komende vijf jaar de topsportlocatie voor het schaatsen in Nederland. De KNSB en Thialf hebben hiertoe het bestaande samenwerkingscontract verlengd tot 2022.

Vibes of the Week #43

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

19 genomineerden SponsorRingen 2017

Dit jaar hebben 19 cases van de in totaal 44 inzendingen een nominatie gewonnen voor een SponsorRing. Het aantal ingediende cases was dit jaar een record. Nieuw dit jaar is de categorie Langlopende sponsorships waarvoor een vakjury nomineert. Hierin zijn nog eens drie cases genomineerd: ABN AMRO en World Tennis Tournament, Delta Lloyd en watersport en ING en Rijksmuseum.

VDL blijft partner van PSV

VDL Groep is ook de komende jaren als Official Partner aan PSV verbonden. Het industriële familiebedrijf met het hoofdkantoor in Eindhoven en PSV ondertekenden woensdagochtend in het Philips Stadion een nieuwe verbintenis dat een looptijd van zes jaar kent.

ABN AMRO verbindt designers en het netwerk

ABN AMRO en Dutch Design Week hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd tot en met de editie van 2019. Ilona Roolvink is bij ABN AMRO verantwoordelijk voor de culturele partnerships en vertelt over de achtergronden van het partnership.

Wellbet Aziatische betting partner PSV

PSV verbindt een Betting Partner, speciaal gericht op de Aziatische markt, aan de club. Per direct is Wellbet, één van de grootste spelers op de markt van online kansspelen, als Official Asian Betting Partner aan PSV verbonden. Het contract loopt tot medio 2020.

ABN AMRO en Dutch Design Week verlengen hoofdsponsoring

ABN AMRO en Dutch Design Week hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd tot en met de editie van 2019. Vanochtend werd de verlenging bekendgemaakt tijdens de openingsgongslag van de beurs.

Tienpont terug bij Team AkzoNobel

Simeon Tienpont is vandaag bij het begin van de eerste etappe alsnog als schipper gestart bij Team AkzoNobel. Zijn (kortstondige) vervanger Brad Jackson zit niet bij de crew en beraadt zich op zijn toekomst bij het team.

Rabo Hockey fandag in teken verenigingsleven

Op zaterdag 21 oktober 2017 vindt opnieuw de Rabo Hockey fandag plaats. Ruim 720 kinderen uit heel Nederland beleven een sportieve dag bij MHC Fletiomare in Vleuten.

UEFA en Booking.com sluiten accomodatiepartnership

UEFA en Booking.com hebben een vierjarig partnership afgesloten voor alle UEFA competities van de nationale teams. Booking.com is in de periode 2018 – 2022 de officiële accommodatie bookingpartner voor alle events, inclusief UEFA EURO 2020.

Marketeers voorspellen groei van sponsoring

Uit een wereldwijd onderzoek van het Britse bureau MKTG blijkt dat marketeers geloven dat sponsoring tegenwoordig een essentieel onderdeel is van de marketingmix, waarmee verschillende doelstellingen kunnen worden bereikt zoals het veranderen van de merkperceptie en merkvoorkeur. Ook speelt sponsoring een steeds belangrijkere rol in de engagement van medewerkers.

Van den Berg en Vinkeles starten MediaActivationCo

Na jaren samengewerkt te hebben in commerciële en creatieve functies bij de Radio 538 Groep, zijn Arne van den Berg (Head of Commerce Voetbal International) en Taco Vinkeles (Creative Director Marketing Solutions Sanoma|SBS) per 15 oktober MediaActivationCo. gestart.

Roosmarijn Reijmer Hoofd Marketing Friendly Fire

Roosmarijn Reijmer versterkt vanaf 1 januari 2018 concert- en evenementenorganisator Friendly Fire en gaat hier aan de slag als Hoofd Marketing en Creatie. Friendly Fire organiseert onder meer het Best Kept Secret Festival, Tuckerville en een groot aantal concerten van zowel nationale als internationale artiesten