Artikelen

Ook Feyenoord gaat Chinees

Na Ajax slaat ook Feyenoord de vleugels uit naar China. De club heeft dinsdag in de Chinese hoofdstad Beijing een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten met het bedrijf Viva China voor het opzetten van een ‘Feyenoord Viva Football Academy’ in meerdere steden in het Aziatische land.

Hans Erik Tuijt meest invloedrijk in sponsoring

Director Global Sponsorships bij Heineken International Hans Erik Tuijt is door Sponsorreport uitgeroepen tot de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.

200 grootste concerten trekken 2,6 miljoen bezoekers

MOJO Concerts, AFAS Live en Guus Meeuwis zijn respectievelijk de grootste organisator, grootste accommodatie en grootste concertreeks van 2017. De 200 grootste concerten verkopen in 2017 140 miljoen euro aan tickets en trekken daarmee 2,6 miljoen bezoekers.

Vibes of the Week #3

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

AGU reikt schaatspakken uit aan elf nationale teams

AGU heeft in Erfurt haar nieuwe schaatspakken uitgereikt aan elf nationale teams die deelnemen aan de ISU World Cup van 19 tot en met 21 januari. Deze teams zullen volgende maand in Zuid-Korea ook in AGU-wedstrijdpakken schaatsen.

GelreDome kiest voor Jupiler

GelreDome, het voetbalstadion van Vitesse en evenementenlocatie, start een exclusieve samenwerking met biermerk Jupiler. Afgelopen 10 jaar was Heineken de exclusieve bierleverancier.

ARAG steunt Hulphond Nederland

ARAG steunt Hulphond Nederland bij de opleiding en inzet van hulphonden voor mensen met een fysieke of geestelijke zorgvraag.

Golazo neemt aandeel in Triple Double

Het Belgische sportmarketingbureau Golazo heeft een substantieel aandeel genomen in Triple Double en gaat daarmee als mede-aandeelhouder participeren in het sportmarketingbureau.

Hightech schaatsstoel KPN helpt allerjongsten het ijs op

Telecomprovider en ICT-dienstverlener KPN introduceert vandaag samen met meervoudig Olympisch kampioen Sven Kramer een hypermoderne versie van de klassieke stoel die kinderen helpt overeind te blijven op het ijs.

Opel onderzoekt DNA Feyenoord-supporters

Op initiatief van Opel gaat presentator en Feyenoord-supporter Sander de Kramer uitzoeken of het Feyenoord-gen écht bestaat en neemt de proef op de som bij 168 supporters, in Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek.

Players United Events & Consultancy versterkt zich

Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & Concept) en Niels Savenije (Community & HR). De twee nieuwe functies geven invulling aan de huidige groei van het bureau.

Windsurfer Kiran Badloe gesteund door GHI

Kiran Badloe, de 23-jarige fulltime RS:X-windsurfer van TeamNL, wordt bij zijn grootste uitdaging van zijn leven: een plek op de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo, gesteund door een nieuwe sponsor, GHI B.V.

Argon levert fietsen voor BEAT Cycling Club

Met ingang van het huidige wielerseizoen slaat BEAT Cycling Club de handen ineen met het Canadese fietsenmerk Argon 18. De BEAT wegploeg, komend jaar uitkomend op UCI Continentaal niveau, gaat rijden met de Gallium en Gallium Pro wegfietsen. Daarnaast maakt het team gebruik van de Argon 18 E-117 in de tijdritten.

Shirtsponsors De Graafschap verlengen contract

De shirtsponsoren Flexfactory, KemperKip en La Souris hebben hun contract met De Graafschap met een seizoen verlengd. Deze drie logo’s sieren ook in het seizoen 2018-2019 de tenues van de club.

UEFA Europa League blijft bij Fox Sports

FOX Sports zendt ook de komende drie jaar de UEFA Europa League live uit. De sportzender heeft daartoe een overeenkomst gesloten tot en met de zomer van 2021.