Artikelen

Triple Double en SportVibes slaan handen ineen voor La Vuelta Holanda

Afgelopen weekend vond in Nederland de start van La Vuelta plaats. In opdracht van de organiserende provincies en de gemeenten Utrecht, ’s-Hertogenbosch en Breda hebben Triple Double en SportVibes de handen ineengeslagen om het mondiale wielerspektakel tot een succes te maken.

Vereniging Eigen Huis en Lowlands schieten starters te hulp

De woningmarkt zit voor starters al jaren op slot. Vereniging Eigen Huis (VEH) en Lowlands lanceren een initiatief om hier verandering in te brengen: Club WOWW (Wonen om te Wonen Woningen). Hiermee willen zij starters aan een betaalbare, duurzame en goede nieuwbouwwoning helpen.

Ajax en BMW gaan per 1 juli 2023 samenwerken

Ajax, BMW en Van Poelgeest hebben vrijdag een partnershipsovereenkomst getekend. BMW is vanaf seizoen 2023/2024 voor ten minste vier jaar Official Sponsor en Official Automotive Partner van Ajax

Nestlé KitKat en Prime Video gaan naar Middle Earth

KitKat gaat een samenwerking aan met Prime Video om de nieuwe Amazon original serie The Lord of the Rings: The Rings of Power te promoten.

Grote ongelijkheid in kunstensector zeggen WOMEN Inc. en ABN AMRO

In de Nederlandse kunstwereld bestaan voor vrouwen en mannen nog grote verschillen in beloningen en kansen, zo blijkt uit het vandaag gepubliceerde rapport ‘Een nog onverteld verhaal’ van WOMEN Inc. en partner ABN AMRO. Voor iedere 100 euro die een vrouwelijke kunstenaar momenteel per jaar verdient wordt er bij de mannelijke kunstenaar 50 euro meer bijgeschreven.

TP Vision werkt samen met KLABU om vluchtelingen te ondersteunen met de kracht van sport

TP Vision, licentiehouder van Philips TV & Sound, is een samenwerking aangegaan met Stichting KLABU. De komende twee jaar zal TP Vision bijdragen aan de missie van KLABU: via sport hoop en vreugde brengen in vluchtelingenkampen en zo de onverslaanbare wilskracht van vluchtelingen ondersteunen. TP Vision zal niet alleen financieel bijdragen, maar de KLABU-clubhuizen ook voorzien van Philips TV & Sound-producten, waaronder Ambilight-tv's, hoofdtelefoons, soundbars en Bluetooth-speakers.

Samsung en Nxt Museum verlengen samenwerking

Samsung en Nxt Museum verlengen hun samenwerking met als doel technologie en kunst samen verder te brengen. Voor een ongekende museumbeleving integreert Nxt nieuwe Samsung-technologie in het hele gebouw, waarmee ze een baanbrekende Digital Fashion-ervaring in samenwerking met The Fabricant presenteren. Samen willen Samsung en Nxt Museum de nieuwsgierigheid van jonge mensen prikkelen en creativiteit blijven voeden.

BetCity nieuwe programmasponsor Vandaag Inside en Veronica Offside

BetCity is de nieuwe sponsor van het praatprogramma Vandaag Inside Daarmee neemt het de plek in van concurrent TOTO. Ook is BetCity de programmasponsor van Veronica Offside.

Oranje Fonds lanceert nieuw contentformat: Ertoe doen in 59 seconden

Het Oranje Fonds benadert en verbindt sinds november 2021 al haar doelgroepen vanuit de belofte ‘#jijdoetertoe’. Het doel hiervan is om mensen in beweging te brengen om ertoe te doen. Maar ook om de mensen die ertoe doen de aandacht te geven die ze verdienen. Het Oranje Fonds start nu binnen #jijdoetertoe een nieuw contentformat: Ertoe doen in 59 seconden. In de eerste reeks video's staan buurtprojecten centraal. Hierin kan de kijker in minder dan een minuut de bijzondere verhalen ontdekken van de sociale initiatieven die het Oranje Fonds versterkt en verbindt.

MVV zet 'Maastricht Region' op het shirt

MVV Maastricht voetbalt dit seizoen met ‘Maastricht Region’ op de meest prominente plek van het voetbalshirt.

Mizuno voorziet alle Oranje volleybalteams van kleding

Mizuno en de Nevobo hebben hun partnership uitgebreid. Voortaan speelt elk nationaal volleybalteam in Mizuno kleding. Tijdens de WK’s voor Mannen en Vrouwen dit jaar zal de kleding in volle glorie te zien zijn. De overeenkomst geldt voor alle Oranje volleybal- en zitvolleybalteams.

Nicole Bekkers op shortlist 'Leaders under 40 Class of 2022'

Nicole Bekkers, bij de KNVB verantwoordelijk voor de commerciele strategie en business development, is door het vooraanstaande sportplatform Leaders in Sport verkozen op de shortlist voor de 'Leaders under 40 Class of 2022'

D&D Verhuur hoofdsponsor Roda JC

Dit seizoen prijken liefst vier sponsoren op de voorzijde van het wedstrijdshirt van Roda JC. De verschillende bedrijven wisselen elkaar af en staan zo ieder een periode op de voorzijde van het shirt. Het Kerkraadse D&D Verhuur zal het seizoen aftrappen als shirtsponsor.

GP Groot titelsponsor strandrace Egmond-Pier-Egmond

Vanaf 2023 is GP Groot de titelsponsor van de MTB strandrace Egmond-Pier-Egmond. Sportorganisatie Le Champion en GP Groot hebben een overeenkomst van drie jaar getekend en zetten hiermee een kroon op hun jarenlange samenwerking.

AGU nieuwe officiële kledingpartner KNWU

Na jarenlange samenwerking met de wielerploegen van Team Jumbo-Visma en BEAT Cycling, is AGU nu ook de officiële kledingpartner van de KNWU. AGU en de KNWU tekenen een contract voor de komende vier jaar.