Artikelen

NK Voetbalquiz vindt in BetCity slimme partner

De NK Voetbalquiz maakt zich op voor de 20e editie. Na een aantal jaren geen NK Voetbalquiz gaat het er in de laatste week van 2022 eindelijk weer van komen. Met BetCity, hét online betting platform voor slimme spelers, als nieuwe partner voor de komende drie jaar zal de NK Voetbalquiz in de toekomst flink uitbreiden.

Value Zipper nu ook in sponsoring

Sinds deze zomer is Value Zipper ook actief in het sponsordomein. Namens de organisaties Plastic Soup Foundation, IVN Natuureducatie, Humanitas, Vier het Leven en Singer Laren (Kees van Dongen expositie) gaat Value Zipper op zoek naar sponsoren en zakelijke parters. De aankomende periode worden daar nog enkele partijen aan toegevoegd.

Booking.com wordt global partner Concertgebouworkest

Het digitale reisplatform Booking.com wordt global partner van het Concertgebouworkest. Samen met de huidige global partners ING en Unilever ondersteunt Booking.com hiermee het Concertgebouworkest in de ambitie om klassieke muziek toegankelijk te maken voor een breed en divers publiek.

Merkactivaties op Lowlands

Lowlands staat al jarenlang bekend om zijn bijzondere merkactivaties. De Miele Powerwash, of uit een langer verleden Nedap en Converse, zijn cases die nog steeds tot de verbeelding spreken. Wat was er dit jaar op Lowlands te zien?

Ajax en Curaçao geven partnership een extra impuls

Curaçao is sinds 2020 Official Partner en is onder andere prominent zichtbaar op de mouw van de Ajax-shirts in de Nederlandse competities. Sinds vorig seizoen is een logo op de mouw ook toegestaan in de Europese competities en daardoor was Curaçao vorig seizoen ook zichtbaar tijdens alle wedstrijden die Ajax in de UEFA Champions League speelde. Voor het seizoen 2022/2023 is deze afspraak verlengd en zal Curaçao wederom op de mouw staan tijdens alle officiële Europese wedstrijden.

Elektramat nieuwe Premium Partner FC Twente

FC Twente heet Elektramat welkom als nieuwe partner van de club. Elektramat wordt Premium Partner en tekent een contract voor een seizoen.

AA Drink nieuwste partner World Padel Tour Amsterdam Open

AA Drink heeft een contract ondertekend waarmee de sportdrank-specialist zich twee jaar aan de World Padel Tour Amsterdam Open verbindt. Als partner van dit internationale padeltoernooi positioneren zij zich nog nadrukkelijker binnen de padelwereld.

Triple Double en SportVibes slaan handen ineen voor La Vuelta Holanda

Afgelopen weekend vond in Nederland de start van La Vuelta plaats. In opdracht van de organiserende provincies en de gemeenten Utrecht, ’s-Hertogenbosch en Breda hebben Triple Double en SportVibes de handen ineengeslagen om het mondiale wielerspektakel tot een succes te maken.

Vereniging Eigen Huis en Lowlands schieten starters te hulp

De woningmarkt zit voor starters al jaren op slot. Vereniging Eigen Huis (VEH) en Lowlands lanceren een initiatief om hier verandering in te brengen: Club WOWW (Wonen om te Wonen Woningen). Hiermee willen zij starters aan een betaalbare, duurzame en goede nieuwbouwwoning helpen.

Ajax en BMW gaan per 1 juli 2023 samenwerken

Ajax, BMW en Van Poelgeest hebben vrijdag een partnershipsovereenkomst getekend. BMW is vanaf seizoen 2023/2024 voor ten minste vier jaar Official Sponsor en Official Automotive Partner van Ajax

Nestlé KitKat en Prime Video gaan naar Middle Earth

KitKat gaat een samenwerking aan met Prime Video om de nieuwe Amazon original serie The Lord of the Rings: The Rings of Power te promoten.

Grote ongelijkheid in kunstensector zeggen WOMEN Inc. en ABN AMRO

In de Nederlandse kunstwereld bestaan voor vrouwen en mannen nog grote verschillen in beloningen en kansen, zo blijkt uit het vandaag gepubliceerde rapport ‘Een nog onverteld verhaal’ van WOMEN Inc. en partner ABN AMRO. Voor iedere 100 euro die een vrouwelijke kunstenaar momenteel per jaar verdient wordt er bij de mannelijke kunstenaar 50 euro meer bijgeschreven.

TP Vision werkt samen met KLABU om vluchtelingen te ondersteunen met de kracht van sport

TP Vision, licentiehouder van Philips TV & Sound, is een samenwerking aangegaan met Stichting KLABU. De komende twee jaar zal TP Vision bijdragen aan de missie van KLABU: via sport hoop en vreugde brengen in vluchtelingenkampen en zo de onverslaanbare wilskracht van vluchtelingen ondersteunen. TP Vision zal niet alleen financieel bijdragen, maar de KLABU-clubhuizen ook voorzien van Philips TV & Sound-producten, waaronder Ambilight-tv's, hoofdtelefoons, soundbars en Bluetooth-speakers.

Samsung en Nxt Museum verlengen samenwerking

Samsung en Nxt Museum verlengen hun samenwerking met als doel technologie en kunst samen verder te brengen. Voor een ongekende museumbeleving integreert Nxt nieuwe Samsung-technologie in het hele gebouw, waarmee ze een baanbrekende Digital Fashion-ervaring in samenwerking met The Fabricant presenteren. Samen willen Samsung en Nxt Museum de nieuwsgierigheid van jonge mensen prikkelen en creativiteit blijven voeden.

BetCity nieuwe programmasponsor Vandaag Inside en Veronica Offside

BetCity is de nieuwe sponsor van het praatprogramma Vandaag Inside Daarmee neemt het de plek in van concurrent TOTO. Ook is BetCity de programmasponsor van Veronica Offside.