Artikelen

Nightwatch Energydrank hoofdsponsor Eredivisie Beachvolleybal

Het Nederlandse Nightwatch, producent van de 100% plantaardige energie drank, is de nieuwe hoofd- en titelsponsor van de Eredivisie Beachvolleybal. Promotor Sportworx heeft een driejarig contract gesloten. Van 4 tot 6 juni is in Heerlen het openingsweekend van de Nightwatch Eredivisie Beach.

ASML komende drie jaar titelpartner Marathon Eindhoven

ASML is vanaf de komende editie van Marathon Eindhoven titelpartner van het grootste tweedaagse sportevenement van Zuid-Nederland. De samenwerking wordt aangegaan voor 2022, 2023 en 2024. Sinds 2017 had ASML zich al verbonden aan de marathon als innovatie partner en had de marathon de toevoeging 'powered by ASML'.

Recordbedrag Nederlandse Loterij naar Nederlandse sport en goede doelen

Over het jaar 2021 draagt Nederlandse Loterij een recordbedrag van 188 miljoen euro af aan de Nederlandse sport, achttien goede doelen en de samenleving voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. Daarnaast is in 2021 ruim 2.467 miljoen euro aan prijzengeld uitgekeerd aan de spelers, het hoogste bedrag ooit. Dat blijkt uit de jaarcijfers die Nederlandse Loterij vandaag gepubliceerd heeft.

Vereniging Rembrandt start zakelijke partnerschappen

Vanaf nu kunnen niet alleen individuele kunstliefhebbers, maar ook zakelijke organisaties zich verbinden aan de Vereniging Rembrandt. Met een zakelijk partnerschap dragen zij bij aan het behoud en de verdere verrijking van de Collectie Nederland. De eerste partners van de Vereniging Rembrandt zijn Rembrandtje Chocolade en The School of Life Amsterdam.

Holland Casino nieuwe partner Ziggo Dome

Holland Casino en de Ziggo Dome gaan elkaar de komende jaren als partner versterken. Beide ondernemingen omarmen muziek en entertainment. Net als bij de Ziggo Dome staat een bezoek aan Holland Casino garant voor een gezellig en spannend avondje uit, onder het genot van een hapje en drankje.

Jack’s Casino & Sports partner Libéma Open

Vanaf aankomende editie zal de naam van Jack’s Casino & Sports rondom de befaamde grasbanen van Libéma Open verschijnen. Als betting & entertainment partner wil de kansspelaanbieder het grastennistoernooi nóg spannender en leuker maken.

AFAS blijft wel naamgever stadion AZ

AFAS Software blijft de komende drie seizoenen naamgever van het stadion van AZ. Het bedrijf uit Leusden zwaait na dit seizoen af als hoofsponsor van AZ, maar blijft op deze manier nauw betrokken bij de club. AFAS is sinds 2010 naamgever van het AFAS Stadion.

BetCity nieuwe rugsponsor van Vitesse

Vitesse krijgt komend seizoen BetCity als rugsponsor. De Nederlandse aanbieder van sportweddenschappen is sinds januari al partner van Vitesse, maar gaat het partnership nu al uitbreiden met een prominente positie op het wedstrijdshirt. Het logo van BetCity zal gaan prijken op de achterzijde, als vervanger van Prins Petfoods.

BetCity geen hoofdsponsor AZ

Kansspelbedrijf BetCity.nl wordt niet de nieuwe hoofdsponsor van AZ. Het hoofdsponsorschap blijkt onverenigbaar met een eerder getekend voorlopig sponsorcontract door AZ met concurrent Unibet.

TikTok wordt UEFA Women’s EURO 2022 sponsor

Het digitale entertainmentplatform TikTok wordt global partner van UEFA Women’s EURO 2022. Doel van het partnership is om het voetbaltoernooi te promoten en nog meer onder de aandacht te brengen van een wereldwijd publiek. TikTok was al sponsor van UEFA EURO 2020 van afgelopen jaar.

ASICS maakt prioriteit van mentale gezondheid van atleten

ASICS EMEA gaat atleten ondersteunen door mentale gezondheid prioriteit en onderdeel te maken van alle nieuwe en bestaande contracten. Doordat atleten steeds meer onder druk staan, introduceert ASICS nieuwe hulpmiddelen om de mentale gezondheid van topsporters beter te beschermen en om hen te ondersteunen.

Bud viert landstitel Ajax met speciaal kampioensblik

In de nieuwe campagne ‘Here’s to greatness’ viert Ajax partner Bud het 36e landskampioenschap door Bud in een herkenbaar Ajax jasje te steken met een speciaal ontworpen kampioensblik.

Van Donge & De Roo wordt Official Partner Feyenoord

Feyenoord en Van Donge & De Roo gaan een partnership met elkaar aan. De overeenkomst, die per 1 juli 2022 in gaat, heeft een duur van minimaal twee seizoenen. De Rotterdamse logistieke dienstverlener was dit seizoen al Official Training Partner van Feyenoord Vrouwen 1 en maakt nu dus ook de stap naar het eerste mannenelftal van Feyenoord.

Defqon.1 bundelt krachten met XXL Nutrition

Als eerste festival ter wereld brengt Defqon.1 vandaag een Warrior Workout-supplementenlijn uit. Het grootste hardere stijlen festival van de wereld bundelt daarvoor de krachten met XXL Nutrition.

House of Sports en ISU verlengen partnership langebaanschaatsen

Na een succesvolle eerste vierjarige termijn van de samenwerking heeft House of Sports haar contract met de ISU, voor de marketing- en advertisingrechten van het internationale langebaanschaatsen, met vier jaar verlengd.