Artikelen

VolkerWessels zoekt pitstraat-collega’s tijdens Dutch GP

VolkerWessels is een wervingscampagne gestart voor de unieke functie van ‘Technical Pitlane Assistant’ tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2021, van 3 t/m 5 september op CM.com Circuit Zandvoort. De geselecteerde kandidaten werken drie dagen als vrijwilliger tussen de Formule 1 teams en de coureurs in de pitstraat en maken deel uit van Team VolkerWessels. Geïnteresseerden kunnen t/m 16 juli solliciteren via www.teamvolkerwessels.nl.

Partnership tussen FC Utrecht en Vrumona met vijf jaar verlengd

FC Utrecht en Vrumona blijven tot medio 2026 aan elkaar verbonden. Dat is het resultaat van het feit dat het Partnership tussen de profclub uit Utrecht en de nummer 1 gezondere frisdrankenleverancier met vijf jaar is verlengd. Als Official Supplier Frisdranken blijft Vrumona de komende vijf seizoenen verantwoordelijk voor het aanbod van producten voor zakelijke bezoekers in het hoofdgebouw van Stadion Galgenwaard en voor de publieke tribunes. Goed en gezond drinken voor iedereen staat hierbij centraal.

BOVAG en Muziekids organiseren Autowasdag

BOVAG organiseert samen met Muziekids ambassadeurs zoals Guus Meeuwis, Armin van Buuren & Kenny B op 3 juli De Nationale Autowasdag voor Muziekids. De actie is geïnitieerd, gecoördineerd en uitgevoerd door MVR Brand Partnerships.

Ook AZ krijgt cryptomunt-sponsor

Bitcoin Meester wordt de exclusieve en officiële Cryptocurrency Partner van AZ Alkmaar. Centraal in het partnership staat het verder vermarkten van crypto in de voetbalwereld en het wegwijs maken van nieuwe Bitcoin Meester-gebruikers.

Mastercard sponsort vier grote Nederlandse musea

Mastercard wordt meerjarig sponsor van Stedelijk Museum Amsterdam, Kunsthal Rotterdam, Museum Het Rembrandthuis en Kröller-Müller Museum. Dat kondigt het betaaltechnologiebedrijf vandaag aan, nadat de Nederlandse musea hun deuren op 5 juni weer hebben geopend.

Tricorp nieuwe hoofdsponsor Tilburg Trappers

Tricorp Workwear is met ingang van het ijshockeyseizoen 2021-2022 de nieuwe hoofdsponsor van Tilburg Trappers. De marktleider op het gebied van werkkleding heeft zich voor minimaal twee jaar aan de drievoudig Oberliga kampioen verbonden.

Tennis en padel in de lift

Ondanks, of juist dankzij, de coronapandemie kan de KNLTB terugkijken op een commercieel goed jaar. Tennis had het geluk dat het een sport was die in coronatijd vaker beoefend kon worden dan andere sporten. Het leverde de bond veel nieuwe leden op. Daarnaast maakte padel definitief zijn intrede als sport met een geweldige potentie. Bovendien werden alle aflopende partnercontracten afgelopen periode verlengd, waaronder deze week een uitbreiding van de samenwerking met Kia.

Cervélo voor onbepaalde tijd fietsleverancier Team Jumbo-Visma

Cervélo en Team Jumbo-Visma hebben een nieuwe overeenkomst getekend. De fietsenleverancier en de wieler- en schaatsploeg verlengen de samenwerking voor onbepaalde tijd. Co-sponsor Cervélo sluit zich hierbij aan bij hoofdsponsoren Jumbo en Visma en stelt het team in staat de toekomststrategie op de langere termijn uit te bouwen.

KPMG verlengt data & analytics partnership met Team DSM

KPMG en Team DSM gaan het sponsorship verlengen dat vanaf 2018 werd afgesloten. KPMG helpt Team DSM op weg naar een datagedreven organisatie om de prestaties van de Nederlandse wielerploeg verder te optimaliseren. Daarbij voorziet het accountancy- en adviesbedrijf Team DSM van gedetailleerde inzichten op basis van data-analyses die de ontwikkeling van nieuwe methodes en besluitvorming in de wielerploeg ondersteunen. Het nieuwe contract met Team DSM gaat in per oktober 2021 met een looptijd van twee jaar.

KNZB en Vasco Consult zetten in op meer zwemveiligheid

De KNZB heeft de krachten gebundeld met hoofdsponsor Vasco Consult om via een speciale campagne aandacht te vragen voor zwemveiligheid.

Sport in bedrijf: FILA

Dit jaar zetten we met Sponsorreport in de rubriek ‘Sport in bedrijf’ op regelmatige basis de (media)partners, bonden en suppliers van NOC*NSF in de spotlight. Hoe gebruiken zij de kracht van sport, hoe activeren ze de samenwerking en hoe kijken ze naar de toekomst? In de tweede aflevering Bert van der Tuuk, directeur van Sportconfex en verantwoordelijk voor alle sponsorcontracten van FILA in Nederland.

Exact hoofdsponsor Willem van Oranje – Musical des Vaderlands

Exact, leverancier van financiële en bedrijfssoftware, heeft zich voor een periode van minimaal twee jaar als hoofdsponsor verbonden aan de productie Willem van Oranje de musical. Het thema verbondenheid neemt een centrale plek in de thematiek van de musical. Dit willen beide partijen in de samenwerking dan ook nastreven en uitstralen.

FC Groningen op zoek naar nieuwe stadionsponsor

De huidige naamgever van het stadion van FC Groningen Hitachi Capital Mobility gaat verder onder de naam MHC Mobility. Deze naamswijziging heeft tot gevolg dat alle huidige bestaande uitingen op en rond het stadion gaan verdwijnen. FC Groningen gaat op zoek naar een nieuwe partner voor de stadionnaamgeving.

Nederlandse Loterij shirtsponsor TeamNL Korfbal

Richting en tijdens het komende EK korfbal in België (eind oktober) prijkt Nederlandse Loterij op het shirt van TeamNL Korfbal. Als partner van TeamNL heeft Nederlandse Loterij gekozen voor een plek op het wedstrijdshirt van de regerend Europees, wereld- en World Games-kampioen. Afgelopen zaterdag speelde TeamNL Korfbal in en tegen België de eerste officiële interland met Nederlandse Loterij op de borst.

Atletiekunie en ASICS verlengen samenwerking

Tijdens de ASICS Nederlandse Kampioenschappen Atletiek in Breda hebben ASICS en de Atletiekunie een verlenging van hun partnership getekend. Ook de komende drieënhalf jaar zullen beide partijen zich inzetten om de atletieksport in de breedste zin te promoten. De samenwerking loopt al sinds 2006 en nadert met deze verlenging een relatie van 20 jaar.