Artikelen

KLM doet stap terug bij KLM Open

KLM is dit jaar geen naamgever en hoofdsponsor meer van het KLM Open. KLM blijft wel als businesspartner aan het toernooi verbonden dat nu Dutch Open heet.

Canon gaat samenwerken met Nederlands Fotomuseum

Het Nederlands Fotomuseum gaat samenwerken met Canon. De technologie van het bedrijf draagt bij aan het behoud van het Nederlands fotografisch erfgoed. Zo zal Canon apparatuur onder andere worden ingezet bij het digitaliseren van het archief van het museum.

TOTO nieuwe hoofdsponsor Dutch Open Darts en partner NDB

TOTO is de nieuwe hoofdsponsor en naamgever van de Dutch Open Darts. TOTO en de Nederlandse Darts Bond (NDB) gaan een verbintenis aan voor één jaar, met de intentie het hoofdsponsorschap langdurig voort te zetten. De TOTO Dutch Open Darts, het grootste dartstoernooi van de wereld, vindt plaats op 3, 4 en 5 september 2021 in Assen.

Nationale-Nederlanden begroet alle lopers met video

Door de Corona-pandemie konden al de fysieke hardloopevenementen waar Nationale-Nederlanden partner is het afgelopen jaar niet doorgaan. Met de video 'Niets is mooier dan de echte finish' laat Nationale-Nederlanden als Supporter van alle hardlopers zien dat men er naar uitkijkt lopers weer te kunnen begroeten op haar evenementen.

Knaken official cryptocurrency partner Ajax en Feyenoord

Knaken heeft een partnershipovereenkomst getekend met zowel Ajax als Feyenoord. Knaken is de komende drie seizoenen Official Cryptocurrency Partner van beide clubs. Knaken is een (bij De Nederlandse Bank geregistreerde) aanbieder van cryptocurrencies.

HEMA stelt geluk op de fiets centraal in Tour-campagne

HEMA is sinds 2020 sponsor van Team Jumbo-Visma. Onder de noemer ‘fan van fietsen’ komt HEMA in aanloop naar de Tour de France met verschillende initiatieven om het partnership met Team Jumbo-Visma te laden.

SuperGame nieuwe hoofdsponsor MVV

SuperGame is de nieuwe hoofdsponsor van MVV Maastricht. SuperGame en MVV gaan een partnership aan dat beide partijen komend voetbalseizoen aan elkaar verbindt.

Het Rijksmuseum en JCDecaux verlengen hun samenwerkingsverband

In 2016 sloten het Rijksmuseum en JCDecaux Nederland hun samenwerkingsverband. Beide partijen ervaren de samenwerking als waardevol en hebben besloten het partnerschap met twee jaar te verlengen.

Baker McKenzie verlengt samenwerking Rijksmuseum met 5 jaar

Ook de komende vijf jaar blijft advocatenkantoor Baker McKenzie betrokken bij de verrijking van de fotocollectie van het Rijksmuseum en steunen zij onder andere de overzichtstentoonstelling van Amerikaanse fotografie van 1839 tot nu, die het Rijksmuseum voorbereidt.

N.E.C. en KlokGroep langer aan elkaar verbonden

KlokGroep prijkt ook de komende twee seizoenen op het shirt van N.E.C. De Nijmeegse hoofdsponsor en N.E.C. hebben de samenwerking met twee jaar verlengd, met de optie voor een extra seizoen. Eerder deze week werd de verlengde samenwerking ondertekend.

Opwaardering partnership PSV en TOTO

PSV en TOTO hebben het Official Partnership opengebroken en opgewaardeerd. De aanbieder van sportweddenschappen blijft de komende twee seizoenen als Official Partner aan PSV verbonden en krijgt nu ook een vaste positie op de mouw van de PSV-shirts bij alle Eredivisie-wedstrijden. In het contract is tevens een optie voor nog eens twee seizoenen opgenomen.

Albert Heijn reageert met video op commotie

Albert Heijn heeft met een video op Insta en Facebook met een knipoog gereageerd op de commotie die afgelopen week ontstond naar aanleiding van een brief van de KNVB aan Jumbo.

ESET voor zesde seizoen co-sponsor Sparta

Sparta Rotterdam en ESET hebben overeenstemming bereikt over het verlengen en intensiveren van de samenwerking voor het komende seizoen. De ontwikkelaar van IT-beveiligingssoftware en -diensten zal hiermee voor het zesde jaar op rij te vinden zijn op de tenues van Sparta.

Nieuwe hoofdsponsors voor Sintrale Kommisje Skûtsjesilen

Drie Friese organisaties worden gezamenlijk hoofdsponsor van de Sintrale Kommisje Skûtsjesilen. Bouwgroep Dijkstra Draisma, FB Oranjewoud en de Friese Rabobanken verbinden zich tot en met seizoen 2024 aan de organisator van het SKS-kampioenschap. De sponsorcombinatie is al een jaar hoofdsponsor van het kaatsen, schaatsen en fierljeppen in Fryslân.

PSV en ASML breiden samenwerking uit

ASML en PSV gaan de onderlinge samenwerking verder uitbreiden. De partners starten een aantal initiatieven die de leidende rol van de Brainportregio op het gebied van technologie en innovatie laten zien, die de regio nog aantrekkelijker moeten maken voor haar inwoners en die bijdragen aan het vestigingsklimaat voor (inter)nationaal toptalent.