Artikelen

Thuisbezorgd.nl bezorgt tijdens EK in Johan Cruijff ArenA

Thuisbezorgd.nl start tijdens EURO2020 met een pilot om eten en drinken te bezorgen in voetbalstadions, waaronder de wedstrijden van Oranje in de Johan Cruijff ArenA. Naast de Johan Cruijff ArenA doet ook de Allianz Arena in München mee aan de pilot.

Jack’s Casino verbindt zich als hoofdpartner aan de Tweede Divisie

Jack’s Casino is de nieuwe naamgevende hoofdpartner van de Tweede Divisie. De op twee na hoogste voetbalcompetitie van Nederland heet minimaal de komende drie seizoenen Jack’s League.

NN titelsponsor North Sea Jazz Downtown

North Sea Jazz trekt in juli eenmalig de stad in. Vanwege de coronamaatregelen is het NN North Sea Jazz festival helaas opnieuw een jaar uitgesteld. Maar onder de noemer NN North Sea Jazz Downtown worden 9, 10 en 11 juli concerten georganiseerd in vier Rotterdamse zalen: Bird, de Doelen, LantarenVenster en RTM Stage, de nieuwe concertzaal in Rotterdam Ahoy. NN Group is titelsponsor.

Nederlanders optimistisch over kansen Oranje

Zoals altijd zijn Nederlanders vrij optimistisch over de kansen van het Nederlands elftal op een groot voetbaleindtoernooi. 44% denkt dat Nederland de kwartfinale haalt. Dat blijkt uit onderzoek dat onderzoeksbureau Markteffect en Sponsorreport hebben gedaan.

Globalrunning.com blijft official travel partner TCS Amsterdam Marathon

Globalrunning.com blijft de komende vijf jaar de official travel partner van de TCS Amsterdam Marathon. Le Champion heeft de samenwerking met de touroperator gespecialiseerd in hardloopreizen verlengd tot en met minimaal de editie van 2025. TCS is vanaf komend jaar ook naamgever van de London Marathon.

ING trapt EK af met ode aan het hele Nederlandse voetbal

ING is al 25 jaar trotse sponsor van het Nederlandse voetbal. Het EK in 2021 valt door het uitstel in 2020 nu samen met dit jubileum. Daarom is de TV-campagne van ING tijdens het EK een ode aan het hele Nederlandse voetbal: het Nederlands elftal, het vrouwenvoetbal, de OranjeLeeuwinnen, het amateurvoetbal en het passend voetbal.

Bud support voetballers samen met Ruud Gullit

Bud en Ruud Gullit starten een nieuwe samenwerking en moedigen deze zomer samen de spelers aan. Elke overwinning van Nederland in juni en juli wordt op social media gevierd met een boodschap van Gullit en winacties voor alle voetbalfans om het succes in stijl te vieren. De campagne onthult ook de aanstaande drop van een limited edition fanshirt, waar ontwerper Tom de Regt voor Bud een eigen draai aan heeft gegeven.

MUNT Hypotheken verlengt verbintenis Centraal Museum

Voor het derde jaar op rij wordt het Centraal Museum Utrecht, waaronder ook het Rietveld Schröderhuis en het nijntje museum valt, financieel ondersteund door MUNT Hypotheken. Met de aanstaande heropening van musea in Nederland een belangrijke bijdrage voor de toekomst van deze drie cultuurhuizen.

Samsung en Nxt Museum zoeken samen naar the next

Samsung en Nxt Museum werken samen om technologie en kunst toegankelijk te maken voor iedereen die zoekt naar the next in populaire cultuur. De multidimensionale samenwerking prikkelt nieuwsgierigheid, voedt creativiteit en helpt jonge mensen hun digitale vaardigheden te ontwikkelen. Om de gezamenlijke inzet voor onderwijs voor iedereen kracht bij te zetten en de innovators van morgen te helpen, lanceren Samsung en Nxt een ambitieus onderwijsprogramma voor 16- tot 24-jarigen.

Feyenoord introduceert nieuw businessmodel: Feyenoord Accelerator

Feyenoord lanceert een nieuw concept binnen haar zakelijke portfolio, Feyenoord Accelerator. Hiermee wil de club zich richten op bedrijven die het potentieel hebben om exponentieel te groeien.

Samenwerking TP Vision en Team Jumbo-Visma gebaseerd op wederzijdse expertise

Team Jumbo-Visma is een officiële samenwerking aangegaan met TP Vision, het bedrijf achter Philips TV & Sound. Het partnerschap ondersteunt de ambitie van Philips Sound om het toonaangevende merk te willen worden voor premium sporthoofdtelefoons. Als onderdeel van de samenwerking zullen 60 atleten uit Team Jumbo-Visma zowel bestaande Philips Sound-sporthoofdtelefoons testen als meedenken over en feedback geven op toekomstige productlanceringen en nieuwe concepten. Martijn Smelt, CMO van TP Vision: “Onze uitdaging is een topkwaliteit koptelefoon maken die erg goed te gebruiken is in sport.”

Bedankvideo voor Van Lanschot Kempen

Het Van Gogh Museum en Het Concertgebouw hebben in een bedankvideo hun gezamenlijke hoofdsponsor Van Lanschot bedankt voor de steun in het afgelopen jaar.

Tricorp Workwear official partner PSV

PSV heet Tricorp Workwear welkom bij de club. De marktleider op het gebied van werkkleding heeft zich voor drie seizoenen aan PSV verbonden. Per deze zomer is Tricorp Official Partner van PSV.

Vertrouwen in sponsorshipindustrie krijgt dip

Een dip in het vertrouwen binnen de Europese sponsorshipindustrie laat de blijvende uitdagingen zien die de branche heeft in het overwinnen van de COVID-19 pandemie. Dat blijkt uit het meest recente onderzoek van de European Sponsorship Association.

The Ocean Cleanup en Coca-Cola kondigen partnership aan

Coca-Cola wordt eerste wereldwijde implementatiepartner voor The Ocean Cleanup met een focus op het onderscheppen van plastic dat via rivieren de oceaan bereikt. Coca-Cola zal via dit partnerschap helpen om de schaal te vergroten door het wereldwijde netwerk aan de technologie van The Ocean Cleanup te koppelen.