Artikelen

PSV kiest voor Puma

Het ging al een tijdje rond: PSV traint en speelt de komende jaren in tenues van Puma. Het Duitse sportmerk en PSV zijn een partnerschap overeengekomen dat beide partijen met ingang van het seizoen 2020-2021 voor minimaal vijf seizoenen aan elkaar verbindt. Puma is de opvolger van Umbro.

PSV sluit partnership met Modestus

Behalve de overeenkomst met Puma liet PSV weten dat het ook een driejarig partnership heeft gesloten met Modestus, het entertainmentbedrijf van Guus Meeuwis. Modestus zal de club ondersteunen in de ontwikkeling en uitvoering van creatieve concepten die de naamsbekendheid van de Brainportregio vergroten.

FC Barcelona club met de grootste omzet

FC Barcelona staat voor het eerst bovenaan de Deloitte Football Money League en is de eerste club ooit die een omzet van meer dan 800 miljoen euro haalt. Real Madrid staat op de tweede plaats. Manchester United is derde.

KNWU start partnership met Van der Valk

Tijdens de Zesdaagse in Rotterdam werd de aftrap gegeven van een nieuwe samenwerking tussen de KNWU en hotelketen Van der Valk.

NAC en hoofdsponsor OK verlengen

Ook in het seizoen 2020-2021 zal OK de borst van het tenue van NAC sieren. Het contract tussen NAC en hoofdsponsor OK is met één jaar verlengd, met een optie voor nog een jaar.

Naturalis en Albert Heijn onderzoeken samen biodiversiteit

De komende jaren gaan Naturalis Biodiversity Center en Albert Heijn samenwerken in een onderzoek naar biodiversiteit. Gedurende vijf jaar maakt de supermarktketen het mogelijk een promovendus aan te stellen binnen Naturalis om het onderzoek uit te voeren.

Shell herziet partnerships

Shell heeft zijn beleid op het gebied van partnerschappen herzien. De nadruk ligt nu op partners en projecten die focussen op de energietransitie en daarbij wetenschap, techniekonderwijs en duurzaam ondernemerschap steunen.

Tata Steel Chess Tournament op bezoek bij PSV

Sinds een aantal jaar gaat het Tata Steel Chess Tournament 'on Tour' naar iconische locaties. Op donderdag 16 januari 2020 wordt de vijfde speelronde van het toernooi gespeeld in het Philips Stadion in Eindhoven. Via de thuisbasis van PSV wordt een associatie gerealiseerd tussen topschaken en topvoetbal.

Molecaten blijft hoofdsponsor PEC Zwolle

Molecaten is ook komend seizoen hoofdsponsor van PEC Zwolle.

Riwal stopt als hoofdsponsor FC Dordrecht

Riwal Hoogwerkers bv trekt zich aan het einde van dit voetbalseizoen terug als hoofdsponsor van FC Dordrecht.

Heineken en NOC*NSF op zoek naar olympische helden

Over zo’n zes maanden gaan de Olympische Zomerspelen in Tokyo van start. NOC*NSF en Heineken starten vandaag, in samenwerking met HR-partner Adecco, de werving van de crew voor het TeamNL Tokyo Center en het Holland Heineken House.

Jasper Admiraal commercieel directeur Kumpany

Kumpany heeft per 1 januari 2020 haar directie versterkt met Jasper Admiraal (39). Hij zal als commercieel directeur zowel het activatiebureau Kumpany als zusterlabel videobureau BetterMatter commercieel gaan aansturen.

SponsorLive congres op 12 maart

De zesde editie van SponsorLive vindt plaats op 12 maart 2020. Het evenement wordt opnieuw georganiseerd in samenwerking met ESA in de Docks Dome in Brussel. Tot de sprekers behoren onder meer Nathalie Lam, Head of Global Sponsorship bij Philips en Charlie Allen Director, Global Brand Partnerships bij ESL Gaming.

Hooghoudt sluit partnership met ESNS

Hooghoudt heeft samen met ESNS (Eurosonic / Noorderslag) de handen ineen geslagen voor een partnerschap van drie jaren.

FBTO nieuwe partner eDivisie

Verzekeraar FBTO gaat middels een Official Partnership de samenwerking met de eDivisie aan. Met het partnership wil FBTO de merkvoorkeur onder een jonge doelgroep vergroten. De eDivisie is trots om een mooi, groot Nederlands merk aan de esportscompetitie toe te voegen.