Artikelen

Renault automotive partner van ‘The voice of Holland’

Renault is met ingang van het nieuwe, tiende seizoen officieel partner van het bekende tv-programma ‘The voice of Holland’. Daarbij zet Renault de nieuwe Clio in de schijnwerpers.

Dafne Schippers nieuwste Toyota ambassadeur

Toyota en Europees en tweevoudig wereldkampioene Dafne Schippers werken samen op weg naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo.

BuurtAED wint brons bij Effie Awards

De Hartstichting heeft met BuurtAED een bronzen Effie gewonnen in de categorie ‘Maatschappelijke impact’. BuurtAED is een initiatief van de Hartstichting en Philips. Aan de campagne werkten de bureaus Triple Double, We are Blossom en Initiative mee. De case is dit jaar ook genomineerd voor een SponsorRing.

Nieuwe klanten voor GoodDay

Creatief bureau GoodDay heeft afgelopen weken nieuw werk opgeleverd voor The Table, Borski Fund en Loveland. GoodDay werkt uitsluitend voor betekenisvolle merken om nog meer positieve impact te maken.

Snowworld en Bierbrouwerij AB Inbev gaan samenwerken

Vandaag kondigt SnowWorld aan dat zij, met ingang van 1 december 2019, kiest voor Bierbrouwerij AB Inbev als exclusief partner voor haar bieren. In de samenwerking staat het grootste biermerk ter wereld, Bud, centraal.

a.s.r. lanceert gezondheidsprogramma a.s.r. Vitality

a.s.r. gaat samen met verzekeraar Discovery a.s.r. Vitality ook in Nederland aanbieden aan klanten met een arbeidsongeschiktheids- of een zorgverzekering. a.s.r. Vitality is een bewezen gezondheidsprogramma dat klanten helpt hun gedrag te veranderen via (financiële) beloningen. Klanten die lid worden krijgen steun van een Dreamteam van sporters.

Friesland Lease maakt contractverlenging Jorien ter Mors mede mogelijk

Team IKO heeft het contract van Jorien Ter Mors opengebroken en verlengd tot en met 2022. De contractverlenging is mede mogelijk gemaakt door Friesland Lease, die zich ook tot en met de Olympische Spelen heeft verbonden aan Team IKO.

Ajax en Enterprise Car Sharing & Rental sluiten overeenkomst

AFC Ajax en Enterprise Car Sharing & Rental hebben een Official Supplier-overeenkomst ondertekend. Deze samenwerking is onderdeel van een brede positioneringscampagne van Enterprise in de particuliere en zakelijke markt en past binnen de Europese sponsorstrategie. Vanaf 1 januari 2020 gaat de samenwerking officieel in, met een looptijd van 4,5 jaar.

Benefietdiner Fonds Gehandicaptensport wederom groot succes

Op dinsdagavond 29 oktober vond in de Johan Cruijff ArenA de 13e editie van het Benefietdiner voor de Gehandicaptensport plaats. Het thema van het Benefietdiner was dit jaar ‘VictorioUS’. Tijdens het Benefietdiner voor de Gehandicaptensport is het bedrag van € 439.000 opgehaald voor de sporters met een handicap.

Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Peugeot Nederland heeft zich verbonden als sponsor aan Nederlands beste tennisster Kiki Bertens. Bertens gaat deel uitmaken van het in 2018 succesvol gelanceerde Peugeot NextGen Lions tennisprogramma. De samenwerking gaat van start tijdens de WTA Finals.

M&C Saatchi Sport & Entertainment opent kantoor in Amsterdam

M&C Saatchi Sport & Entertainment opent januari 2020 een kantoor in Amsterdam om tegemoet te komen aan de vragen van klanten in Nederland en de Benelux voor een vertegenwoordiging van het bureau in ons land.

Musical Willem van Oranje biedt kansen voor sponsors

Theater- en filmproducent Rick Engelkes gaat samen met mediaondernemer Pierre Karsten een spektakelmusical produceren over Willem van Oranje. Daartoe wordt in Delft een speciaal, tijdelijk theater gebouwd dat op 7 maart 2021 zijn deuren opent. De financiering van meer dan 10 miljoen euro is nagenoeg rond. Sponsors kunnen volgend jaar al aanhaken.

AkzoNobel ondersteunt The Ocean Cleanup in nieuw plastic project

The Ocean Cleanup is een nieuw project gestart om ook plastic uit rivieren te halen. AkzoNobel levert de coatingstechnologie voor het vuilverzamelsysteem.

’Wij gaan weer schaatsen’-campagne van KNSB

Om het nieuwe schaatsseizoen in te luiden én om de langebaan events in Thialf breder op de kaart te zetten lanceren House of Sports & de KNSB in samenwerking met Ocean Nederland de digitale schaatscampagne ‘Wij gaan weer schaatsen’. In de hoofdrol staan Thialf en tevens vele schaatskampioenen van team Jumbo-Visma, Team Reggeborgh, Team Easyjet, Team TalentNED en Team Iko.

TalentNED stopt sponsoring ploeg Ireen Wüst

TalentNED, gesponsord door investeringsmaatschappij Infestos, stopt na dit seizoen met de ondersteuning van de schaatsploeg.