Artikelen

BNP Paribas wordt hoofdsponsor Metropole Orkest

BNP Paribas wordt de exclusieve hoofdsponsor van het Metropole Orkest, een wereldwijd toonaangevend pop- en jazzorkest dat meerdere Grammy Awards heeft gewonnen. De beide partijen hebben daartoe op 12 februari een overeenkomst gesloten.

NN Group en Mauritshuis verlengen partnership

Sinds 2016 is NN Group een partner van het Mauritshuis. Deze succesvolle samenwerking is voor de komende drie jaar verlengd tot en met 2021.

BankGiro Loterij verdeelt ruim € 79,4 miljoen

Op het Goed Geld Gala van de BankGiro Loterij is ruim € 79,4 miljoen verdeeld onder 77 culturele organisaties. Het is het hoogste bedrag ooit, bijna € 5 miljoen meer dan vorig jaar.

Messi en Salah in wereldwijde Pepsi MAX voetbalcampagne

Vandaag introduceert Pepsi MAX® zijn nieuwe wereldwijde 2019 voetbalcampagne met de internationale slogan: Pepsi, For the Love of It. De 2019 campagne viert de doorlopende samenwerking met de UEFA Champions League door Leo Messi en Mohammed Salah met elkaar te laten strijden.

VriendenLoterij schenkt recordbedrag

Dankzij de loterijdeelnemers kan de VriendenLoterij dit jaar 61,1 miljoen euro verdelen onder 54 Nederlandse goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Dat werd bekend bij het Goed Geld Gala in het Scheepvaartmuseum. De jeugdopleiding van Ajax ontvangt een recordbedrag

Dave Zonderop naar Afas Live

Dave Zonderop is sinds het begin van dit jaar manager brand partnerships Afas Live geworden bij Live Nation.

ABN AMRO drie jaar langer hoofdsponsor WTT

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy hebben bij aanvang van het 46e ABN AMRO World Tennis Tournament het sponsorcontract voor drie edities verlengd. Hierdoor is ABN AMRO ook in 2020, 2021 en 2022 als titelsponsor betrokken bij het toernooi. Richard Krajicek en Esther Vergeer blijven toernooidirecteuren.

Met Toptennis het beste beleven

Voorafgaand aan het Fed Cup-duel Nederland-Canada lanceert de KNLTB de campagne ‘Beleef het beste’. Met toptennis als aanjager wil de tennisbond de groei van tennis in Nederland in al zijn facetten bevorderen. Door alle toptennisactiviteiten te bundelen en als één domein te positioneren moet ook de commerciële waarde toenemen. Manager commerciële zaken en events Albert-Jan Smid van de KNLTB gaat in op de nieuwe strategie.

BankGiro Miljonairs terug bij RTL4

Ruim tien jaar lang is het programma op de Nederlandse televisie geweest en na jaren van afwezigheid komt het programma weer het terug op de buis met een nieuwe naam: ‘BankGiro Miljonairs’, mogelijk gemaakt door de BankGiro Loterij.

ICONIX Energy Drink komende 9,5 jaar sponsor Ajax

Sinds 1 januari 2019 hebben Ajax en ICONIX zich voor 9,5 jaar aan elkaar verbonden middels het officiële sponsorschap. De samenwerking heeft als doel de nieuwe energiedrank te lanceren en bekend te maken bij de consument.

KNLTB lanceert nieuwe toptennis marketing strategie

De KNLTB wil toptennis als aanjager voor tennisbeleving inzetten en daarmee bijdragen aan de groei van tennis in Nederland in alle facetten. Voorafgaand aan het Fed Cupduel tussen Nederland en Canada in ’s-Hertogenbosch lanceert de KNLTB vandaag de nieuwe marketing strategie voor toptennis.

Tom Taminiau naar Golazo

Tom Taminiau is per 1 februari in dienst getreden als commercieel manager bij Golazo Nederland, het van oorsprong Belgische sport-, media- en entertainmentmarketingbureau.

ABN AMRO gaat 50.000 tennisballen recyclen

ABN AMRO is op zoek naar 50.000 gebruikte tennisballen. De bank gaat deze recyclen en hiervan een Playground maken voor de Krajicek Foundation, waarvan ABN AMRO partner is.

VriendenLoterij doneert 500.000 euro voor Nationale BoekenBoost

VriendenLoterij-ambasadeur Johnny de Mol heeft een cheque van 500.000 euro uitgereikt aan de Stichting CPNB en Stichting Lezen. Deelnemers aan de VriendenLoterij maken daarmee De Nationale BoekenBoost mogelijk.

Asito 10 jaar naamgever stadion en hoofdsponsor Heracles

Asito en Heracles Almelo gaan tot minimaal 1 juli 2029 met elkaar door. De schoonmaakorganisatie wordt per 1 juli aanstaande voor tien jaar naamgever van het stadion van de club en verlengt tegelijkertijd het huidige hoofdsponsorschap voor de duur van die periode.