Artikelen

ARAG verlengt en verbreedt samenwerking KNVB

Aanstaande zaterdag, bij de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, wordt het ARAG KNVB Replay Center officieel in gebruik genomen. Voor de invoering van de VAR heeft ARAG het partnership met de KNVB verbreed en verlengd tot 2022.

Herzog Medical ondersteunt korfballers

Herzog Medical steunt vanaf 1 juli 2018 het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) en diens sporters bij het leveren van de best mogelijke prestaties.

Marie-Luce Bree nieuwe directeur Grachtenfestival

Marie-Luce Bree wordt per 1 oktober de nieuwe directeur van het Grachtenfestival. Zij volgt daarbij Mirjam Barendregt op die per 17 september Directeur-bestuurder wordt van Theater & Congres Orpheus in Apeldoorn.

ING introduceert Regenboogpas voor Pride Amsterdam

ING is dit jaar voor het eerst partner van Pride Amsterdam en wilt daarmee invulling geven aan de ‘Kleur het leven’ campagne tijdens dit kleurrijke evenement. Vanaf vandaag kunnen klanten een speciale ING Betaalpas in regenboogkleuren aanvragen via MijnING.nl.

Vibes of the Week #30

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Miele stoomt door op Lowlands

Na het succes van de PowerWash activatie vorig jaar, is Miele ook dit jaar van de partij op Lowlands. Naast het ‘meest doorgedraaide alternatief voor de campingdouche’ is er dit jaar ook aandacht voor de fijnproevers met de Miele Stoomoven.

KPMG datapartner bij Team Sunweb

KPMG en Team Sunweb gaan nauw samenwerken om de prestaties van het team naar een hoger niveau te brengen.

IEG overgenomen door Engine Shop

WPP's GroupM heeft het sponsorconsultancybureau IEG verkocht aan Engine Shop, een snelgroeiend Amerikaans sport- en entertainmentmarketingbureau.

Kornuit start met circulaire drinkbekers op festivals

Bierbrouwer Grolsch gaat voor haar biermerk Kornuit starten met het gebruik van circulaire drinkbekers op festivals. Het gaat om een pilot bij 8 à 10 evenementen dit seizoen.

Pepsi MAX en Tomorrowland sluiten vierjarige samenwerking

Pepsi MAX, is de komende vier jaar één van de hoofdsponsors van het Belgische dancefestival Tomorrowland.

Team LottoNL-Jumbo en Bianchi zetten samenwerking voort

Team LottoNL-Jumbo en Bianchi zijn een contractverlening overeengekomen. De Nederlandse World Tour-ploeg en de Italiaanse fietsconstructeur zijn sinds 2014 aan elkaar verbonden.

Vibes of the Week #29

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen

Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het bedrijf is de eerste partner die zich specifiek aan het vrouwenvoetbal verbindt.

Tonzon nieuwe KNSB-partner IJstijd

De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkerende marketingcollectief van tijdelijke ijsbanen in stads- en dorpscentra. Het bedrijf wordt ook partner van een eventuele Vierdaagse op natuurijs.

Tricorp nieuwe hoofdsponsor VfL Bochum

Na het jarenlang sponsoren van de Nederlandse eredivisieclub Willem II, gaat Tricorp nu de Duitse voetbalclub VfL Bochum 1848 sponsoren. Door deze sponsoring komt er een einde aan een 40-jarige periode van Duitse sponsors voor de voetbalclub.