Artikelen

Nederland maakt meeste goals tijdens WK

Nederland gaat tijdens dit WK-voetbal de meeste goals maken. Goals bouwen, welteverstaan. In samenwerking met HORNBACH inspireert Voetbal International voetbalfans om deze zomer samen een goal te maken.

Eneco geeft duurzame energieles

Eneco Groep geeft komend schooljaar 10.000 leerlingen duurzame energieles. Als startschot van de campagne kregen vandaag 200 leerlingen uit de groepen 7 en 8 van basisscholen de Hildegardisschool (Rotterdam), de Wijngaard (Hendrik-Ido-Ambacht) en de Anne Frank School (Bleiswijk) een megales over duurzame energie in Diergaarde Blijdorp.

Eye Filmmuseum en Panasonic tekenen samenwerkingsovereenkomst

Eye Filmmuseum en Panasonic hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. De elektronicagigant is exclusief leverancier van visuele oplossingen voor evenementen in Eye. Met Panasonic als technologiepartner moeten bezoekers van Eye op nog meer kwaliteit kunnen rekenen.

ID&T en Mastercard zetten in op cashless betalen

Mastercard en ID&T deden tijdens het festival Amsterdam Open Air de aftrap voor een meerjarige samenwerking. Met dit partnership willen zij ervoor zorgen dat cashless betalen op festivals de nieuwe standaard wordt.

"Als je geen lef toont, ga je nooit winnen"

Als je geen lef toont, ga je nooit winnen. Maar je weet ook dat je als je teveel gas geeft, je niet zult winnen. Gerd-Jan Poortman, ambassadeur van de Volvo Ocean Race Finish Den Haag, over de balans tussen lef en veiligheid.

Jorien ter Mors kopvrouw Team IKO

Jorien ter Mors wordt de belangrijkste schaatsster van Team IKO

2Basics begeleidt Incentro naar gamende IT professionals

Incentro heeft 2Basics gevraagd om een programma te ontwikkelen gericht op gamende IT-ers. Het IT-bedrijf gaat de wereld van gaming en esports verkennen ten behoeve van recruitment."

Vibes of the Week #23

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Poppodium Melkweg kiest voor biermerk Kornuit

Vanaf deze week kunnen de bezoekers van de Melkweg een Kornuit bestellen als ze aan de bar staan. Stichting Melkweg en Koninklijke Grolsch hebben voor het biermerk Kornuit een meerjarige samenwerking getekend. Kornuit volgt Jupiler op uit de tap.

IBA Parkstad naamgever podium Pinkpop

Nadat jarenlang internationale acts de sterren van de hemel speelden op de 3FM stage neemt IBA Parkstad vanaf dit jaar de fakkel over. Het podium gaat IBA Parkstad Stage heten. IBA is ook in 2019 en 2020 sponsor van Pinkpop.

Obvion Hypotheken en Freo Official Sponsors PSV

Obvion Hypotheken en Freo verbinden zich als Official Sponsor aan PSV. Vanaf het nieuwe seizoen verbinden zij zich aan een 3-jarige samenwerking met de huidige landskampioen.

Hoe presteren Nederlandse voetbalshirtsponsors online?

Met het hoge bedrag dat zij jaarlijks betalen, zijn shirtsponsors onlosmakelijk verbonden met voetbalclubs. In het seizoen 2017/2018 investeerden alle shirtsponsors van Eredivisieclubs bij elkaar ruim 30 miljoen in een prominente plek op het voetbalshirt van 'hun' club. Maar wordt die extra naamsbekendheid wel optimaal benut, zoals online?

Joost Broerse commercieel directeur bij FC Urtrecht

Joost Broerse (39) wordt de nieuwe commercieel directeur van FC Utrecht. Dit maakt de Raad van Commissarissen van FC Utrecht vandaag bekend.

Dafne Schippers Friend of the Brand van Hublot

Met de opening van de eerste Hublot Boutique in de PC Hooftstraat in Amsterdam werd ook bekend dat Dafne Schippers de eerste Nederlandse ‘Friend of the Brand’ wordt van Hublot. Schippers opende de nieuwe flagshipstore van het luxe Zwitserse horlogemerk.

Shell gaat Circuit Zandvoort sponsoren

Shell gaat Circuit Zandvoort de komende drie jaar sponsoren. De naam van het olie- en gasbedrijf wordt zichtbaar langs de baan.