Artikelen

Ziggo en PSV breiden samenwerking uit

De samenwerking tussen PSV en official partner Ziggo wordt verder uitgebreid. Vanaf zaterdag is PSV TV beschikbaar bij Ziggo On Demand. Dat betekent dat alle Ziggo-abonnees gratis naar unieke PSV TV content kunnen kijken wanneer ze maar willen.

Golazo neemt VAAV Communication over

De Golazo Group neemt het sponsoradviesbureau VAAV Communication over. VAAV Communication zal onder zijn eigen naam en met dezelfde staf doorgaan.

INTERSPORT lanceert eerste merkcampagne

INTERSPORT lanceert voor het eerst in Nederland een eigen merkcampagne: ‘Sport to the people’.

Opel opnieuw official partner filmfestival Rotterdam

Met een vloot van in totaal twintig Opel-modellen geeft Opel voor het vijfde opeenvolgende jaar zijn visitekaartje af bij International Film Festival Rotterdam (IFFR). Als Official Partner draagt Opel zorg voor diverse transportbehoeften, zowel in personen- als goederenvervoer.

Hellebrekers sponsort synchroonzwemmen KNZB

Hellebrekers Technieken is per 1 januari 2017 official sponsor van het synchroonzwemprogramma van de KNZB. Hiermee ondersteunt het bedrijf de verdere professionalisering van de Nederlandse synchroonzwemploeg.

Alibaba sluit TOP partnership met IOC

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) en Alibaba Group hebben een wereldwijd partnership afgesloten tot en met 2028.

Eredivisie lanceert officiële eSports-competitie

De Eredivisie lanceert een volledig nieuwe competitie voor de Eredivisieclubs, naast de Nederlandse voetbalcompetitie: de E-Divisie. Binnen de E-Divisie gaan eSporters van de 18 Eredivisieclubs virtueel strijden om het kampioenschap in FIFA 17 Ultimate Team.

House of Sports en Southfields richten Eyecons op

House of Sports en Southfields richten een nieuw bedrijf op: Eyecons: een media-, marketing- en fandata-exploitatieplatform ten dienste van de Nederlandse sport.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt ijshockeyploeg

Het Sportfonds van KPN steunt komend jaar het nationale ijshockeyteam.

GX Software sponsor van Business of Sports Academy

Deze maand organiseert Business of Sports Academy (BOSA) weer de opleiding "Digitale strategieën en nieuwe verdienmodellen voor sportorganisaties”. GX Software sponsort deze opleiding, die focust op de uitdaging voor moderne sportorganisaties om een succesvolle digitale strategie te ontwikkelen.

Bijzonder geveldoek voor Leeuwarden-Fryslân 2018

Gisteren is op het kantoor van ING Leeuwarden een groot geveldoek onthuld in het kader van Leeuwarden-Fryslân 2018. Het geveldoek blijft hangen tot eind volgend jaar en is gemaakt door fotograaf en kunstenaar Jaap Vliegenthart.

Sascha Walstra nieuwe creatief bij Kumpany

Het Amsterdamse sponsor- en activatiebureau Kumpany breidt het creatieve team uit met creatief Sascha Walstra.

Simon Keijzer aan de slag voor TIG Sports

TIG Sports gaat nauw samenwerken met Marvin & Miles. Simon Keijzer, eigenaar van Marvin & Miles, zal per 1 februari onderdeel uitmaken van het marketing- en communicatieteam van TIG Sports en zich met name richten op de media-activatie en voorlichting rondom de TIG Sports evenementen.

Genomineerden Belgian Sponsorship Awards bekend

De genomineerden voor de derde editie van de Belgian Sponsorship Awards zijn bekend. De jury nomineerde in totaal 16 cases in vijf verschillende categorieën. De winnaars worden bekendgemaakt op 2 februari.

Airpress broeksponsor bij SC Heerenveen

Vanaf zondag 15 januari speelt sc Heerenveen met een nieuwe naam op de broek. Airpress, specialist in compressoren, zal de rest van het seizoen op de broeken prijken.