Artikelen

Hewlett Packard Enterprise en Ajax verlengen partnership

Ajax en Hewlett Packard Enterprise (HPE) hebben hun partnership verlengd. HPE is minimaal tot en met 2025 Official Supplier van Ajax. HPE is voor Ajax een belangrijke technologiepartner en adviseur, een rol die sinds 2018 voor zowel de kantooromgeving in de Johan Cruijff ArenA als de voetbalorganisatie op de Toekomst wordt vervuld.

Albert Heijn motiveert jeugd om meer fruit te eten bij het sporten

Albert Heijn lanceert samen met de KNVB een campagne om voetballende kinderen te stimuleren meer fruit te eten. De campagne draagt de naam 'Teamfruit’ en richt zich op een duurzame gedragsverandering. De twee organisaties werken al langer intensief samen, onder andere rondom het KNVB schoolvoetbal waar Albert Heijn de hoofdsponsor van is en waar jaarlijks 200.000 kinderen aan meedoen.

Corendon nieuwe reispartner van PSV

PSV en Corendon gaan de krachten bundelen. Het zwaargewicht uit de vakantiebranche is de komende drie jaar de officiële reispartner van PSV. Daarbij gaat het niet alleen de club, maar ook de supporters ondersteunen met de verschillende reizen.

Samenwerking tussen het Nederlands Film Festival en Swapfiets

Het Nederlands Film Festival (NFF) heeft een samenwerking met Swapfiets gesloten. Zo kunnen NFF-medewerkers en cast gemakkelijk naar 21 locaties in de stad fietsen voor het bijwonen van filmpremières, masterclasses, debatten, live performances en exposities. Met deze nieuwe samenwerking moedigen NFF en Swapfiets het gebruik van de fiets aan als vervoermiddel in de stad Utrecht.

Odido nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht

Odido is de nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht. Eerder vandaag maakte T-Mobile Nederland bekend dat T-Mobile en Tele2 verder gaan als Odido, een nieuw onafhankelijk Nederlands merk. Het logo van Odido is de rest van dit seizoen op de shirts van het eerste elftal, de beloftenploeg, het vrouwenteam en de Academie van de club uit de Domstad te zien.

#Checkjeballen wint VriendenLoterij award

FC Emmen en hoofdsponsor EasyToys hebben de eerste prijs van € 50.000 in ontvangst genomen tijdens de Eredivisie Awards in de categorie Voetbal Geeft. Op een speciale avond in Utrecht zijn de roze FC Emmen-shirts om aandacht te vragen voor zaadbalkanker gekozen als beste maatschappelijke initiatief.

Disney en Rijksmuseum gaan samenwerken

Disney en het Rijksmuseum gaan samenwerken ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van Disney.

Philips en PSV officieel langstlopende sponsorship in sport

De 110-jaar lopende sponsorverbintenis tussen Philips en PSV is goed voor een officieel wereldrecord. Het record is officieel bekrachtigd door een vermelding als langstlopend sponsorship in de sport in het Guinness Book of Records. Het unieke record wordt gevierd met onder andere een deep-fake video met ‘Mijnheer Frits’ en een exclusief Philips/PSV-shirt.

Caru Containers hoofdsponsor Excelsior Vrouwen

CARU Containers is de nieuwe hoofdsponsor van Excelsior Vrouwen. De naam van de Rotterdamse containerleverancier staat komend seizoen op de shirts van het eerste elftal van de vrouwentak van Excelsior en van Jong Excelsior Vrouwen.

Enterprise Car Sharing & Rental verlengt partnership met Amsterdam Fashion Week

Net als in 2022 is Enterprise Car Sharing & Rental ook dit jaar de officiële mobiliteitspartner van de Amsterdam Fashion Week. De Nederlandse tak van ’s werelds grootste autoverhuurder zet een speciaal bestickerde Mercedes-Benz CLA en vier Lynk & Co’s in voor het vervoer van VIPs tussen de diverse locaties van het belangrijkste mode-evenement van de Benelux. De Amsterdam Fashion Week vindt plaats tot en met aanstaande zondag 2 september.

McDonald’s sponsort Holland’s Got Talent op RTL

Op vrijdag 1 september start een nieuw seizoen van ‘Holland’s Got Talent’ bij RTL 4. McDonald’s heeft zich als partner verbonden aan de talentenshow.

ASICS stopt als hoofdsponsor Dam tot Damloop

ASICS stopt na twaalf jaar als hoofdsponsor van de Dam tot Damloop. De komende editie op zondag 17 september wordt de laatste gezamenlijke editie. Beide partijen kijken terug op een geslaagde samenwerking.

PwC terug bij de KNVB als strategisch kennispartner

Per 1 september verbindt PwC zich als strategisch kennispartner aan de KNVB.

Samsung en Afas Live worden partners

Samsung wordt per 1 september 2023 voor één jaar lang de officiële partner van concertzaal AFAS Live. Met deze samenwerking wil Samsung op een leuke en unieke manier jonge mensen inspireren om zich te uiten door middel van muziek.

Partnership Azerion Vrouwen Eredivisie en TOTO

TOTO wordt partner van de Azerion Vrouwen Eredivisie. De samenwerking geeft een extra impuls aan de verdere groei van deze topcompetitie. De KNVB en ESPN kunnen daardoor met 22 extra live wedstrijden op tv de zichtbaarheid van de Azerion Vrouwen Eredivisie vergroten.