Artikelen

LONGi partner ATP Tour en ABN AMRO Open

LONGi Green Energy Technology wordt wereldwijd partner van de ATP Tour en een aantal toernooien. Het ABN AMRO Open is één van de toernooien waar de keuze van het zonnetechnologie bedrijf op is gevallen. Het ABN AMRO Open wordt van 10 tot en met 18 februari 2024 gehouden in Rotterdam Ahoy.

Quooker wordt Official Partner van Feyenoord

Feyenoord heeft Quooker als Official Partner aan de club weten te binden. De overeenkomst gaat per 1 juli 2023 van kracht en wordt aangegaan voor een duur van minimaal drie jaar.

Titleist en FootJoy verlengen samenwerking met NGF

Acushnet, holding company van onder andere Titleist en FootJoy, heeft getekend voor een verlenging en intensivering van de samenwerking van deze merken met de NGF. Het contract is verlengd tot en met 2024, met de intentie om deze door te trekken tot einde 2027.

Reggeborgh hoofdsponsor Elfstedentriathlon Maarten van der Weijden

Van 18 tot en met 24 juni a.s. gaat voormalig Olympisch kampioen Maarten van der Weijden de extreme uitdaging aan om de Elfstedentriathlon af te leggen. Maarten gaat “non-stop” 200 kilometer zwemmen, 200 kilometer fietsen en 200 kilometer wandelen. Met als doel zoveel mogelijk geld ophalen voor kankeronderzoek. Reggeborgh heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan dit bijzondere evenement.

Rabobank en Dutch Design Foundation tekenen overeenkomst

Rabobank en Dutch Design Foundation gaan een driejarig partnerschap aan waarin de energie- en voedseltransitie en de beweging naar een meer inclusieve samenleving centraal staan. Van 21 tot 29 oktober is Rabobank aanwezig in Eindhoven bij de Dutch Design Week, het grootste designevenement van Noord-Europa. Op verschillende plekken in de stad worden werken van meer dan 26.000 ontwerpers aan ruim 355.000 bezoekers uit binnen- en buitenland gepresenteerd.

Partnership Friendly Fire en AB InBev

Festivalorganisator Friendly Fire en Bierbrouwerij AB InBev gaan een partnership aan tot 2028. Het partnership houdt in dat de festivals Best Kept Secret en Live at Amsterdamse Bos de komende vijf jaar als hoofdmerk Jupiler schenken. De festivals Indian Summer en Tuckerville kiezen voor het hoofmerk Bud.

Ajax verlengt met partners

Ajax heeft zijn partnerships met de VriendenLoterij en Curaçao Tourist Board verlengd.

Jumbo heroverweegt sportsponsoring na 2024

Jumbo heroverweegt of en hoe het na 2024 actief zal zijn in sportsponsoring. Dat de supermarktketen na 2024 nog hoofdsponsor zal zijn van Team Jumbo-Visma lijkt klein.

Peakz Padel en CUPRA adopteren nieuw padel-initiatief voor medewerkers

Peakz Padel en CUPRA slaan de handen ineen om medewerkers van bedrijven de gelegenheid te bieden via de padelsport aan hun persoonlijke topvorm te werken.

AFAS Foundation en Edukans bundelen krachten om werkloosheid tegen te gaan

AFAS Foundation en Edukans gaan een driejarige samenwerking aan om werkloze jongeren in Kenia aan werk te helpen. Net als in Nederland hebben ze daar een enorm te kort aan jongeren met een praktijkgerichte opleiding. Het doel van de samenwerking is om 9.000 jongeren te trainen in relevante vaardigheden om daarmee zelf een baan te vinden of een eigen bedrijf te starten. Dit zorgt voor een beter toekomstperspectief voor henzelf en hun families.

Concertgebouworkest start samenwerking met Apple

Op 28 maart lanceert Apple als onderdeel van Apple Music zijn eigen app voor uitsluitend klassieke muziek: Apple Music Classical. Het Koninklijk Concertgebouworkest zegt er trots op te zijn gedurende het eerste jaar van deze nieuwe streamingdienst een partnership met Apple te onderhouden.

Nicole Bekkers: “Een goed moment om een nieuwe stap te zetten”

Na 12 jaar KNVB zet Nicole Bekkers een volgende stap in haar carrière en gaat ze zich nog meer richten op haar upcycle bedrijf FC88. Daarnaast start zij haar eigen adviesbureau om haar kennis en ervaring vanuit een rechtenhouder in de sport delen met andere rechtenhouders en partners in de sport. Met als doel om door meer ondernemerschap en creativiteit een andere en grotere markt aan te boren voor rechtenhouders in de sport.

Hoofdsponsor eToro stopt bij Vitesse

Hoofdsponsor eToro verdwijnt na het seizoen van het shirt van Vitesse.

KNVB en Staatsloterij verlengen samenwerking

De KNVB en de Staatsloterij, een van de merken van Nederlandse Loterij, verlengen hun samenwerking tot en met 2030.

KNVB, KBVB en DFB doen bod op FIFA Women's World Cup 2027

België, Nederland en Duitsland slaan de handen ineen voor het bid voor FIFA Women’s World Cup 2027.