Artikelen

Vereniging Rembrandt start zakelijke partnerschappen

Vanaf nu kunnen niet alleen individuele kunstliefhebbers, maar ook zakelijke organisaties zich verbinden aan de Vereniging Rembrandt. Met een zakelijk partnerschap dragen zij bij aan het behoud en de verdere verrijking van de Collectie Nederland. De eerste partners van de Vereniging Rembrandt zijn Rembrandtje Chocolade en The School of Life Amsterdam.

Holland Casino nieuwe partner Ziggo Dome

Holland Casino en de Ziggo Dome gaan elkaar de komende jaren als partner versterken. Beide ondernemingen omarmen muziek en entertainment. Net als bij de Ziggo Dome staat een bezoek aan Holland Casino garant voor een gezellig en spannend avondje uit, onder het genot van een hapje en drankje.

Jack’s Casino & Sports partner Libéma Open

Vanaf aankomende editie zal de naam van Jack’s Casino & Sports rondom de befaamde grasbanen van Libéma Open verschijnen. Als betting & entertainment partner wil de kansspelaanbieder het grastennistoernooi nóg spannender en leuker maken.

AFAS blijft wel naamgever stadion AZ

AFAS Software blijft de komende drie seizoenen naamgever van het stadion van AZ. Het bedrijf uit Leusden zwaait na dit seizoen af als hoofsponsor van AZ, maar blijft op deze manier nauw betrokken bij de club. AFAS is sinds 2010 naamgever van het AFAS Stadion.

BetCity nieuwe rugsponsor van Vitesse

Vitesse krijgt komend seizoen BetCity als rugsponsor. De Nederlandse aanbieder van sportweddenschappen is sinds januari al partner van Vitesse, maar gaat het partnership nu al uitbreiden met een prominente positie op het wedstrijdshirt. Het logo van BetCity zal gaan prijken op de achterzijde, als vervanger van Prins Petfoods.

BetCity geen hoofdsponsor AZ

Kansspelbedrijf BetCity.nl wordt niet de nieuwe hoofdsponsor van AZ. Het hoofdsponsorschap blijkt onverenigbaar met een eerder getekend voorlopig sponsorcontract door AZ met concurrent Unibet.

TikTok wordt UEFA Women’s EURO 2022 sponsor

Het digitale entertainmentplatform TikTok wordt global partner van UEFA Women’s EURO 2022. Doel van het partnership is om het voetbaltoernooi te promoten en nog meer onder de aandacht te brengen van een wereldwijd publiek. TikTok was al sponsor van UEFA EURO 2020 van afgelopen jaar.

ASICS maakt prioriteit van mentale gezondheid van atleten

ASICS EMEA gaat atleten ondersteunen door mentale gezondheid prioriteit en onderdeel te maken van alle nieuwe en bestaande contracten. Doordat atleten steeds meer onder druk staan, introduceert ASICS nieuwe hulpmiddelen om de mentale gezondheid van topsporters beter te beschermen en om hen te ondersteunen.

Bud viert landstitel Ajax met speciaal kampioensblik

In de nieuwe campagne ‘Here’s to greatness’ viert Ajax partner Bud het 36e landskampioenschap door Bud in een herkenbaar Ajax jasje te steken met een speciaal ontworpen kampioensblik.

Van Donge & De Roo wordt Official Partner Feyenoord

Feyenoord en Van Donge & De Roo gaan een partnership met elkaar aan. De overeenkomst, die per 1 juli 2022 in gaat, heeft een duur van minimaal twee seizoenen. De Rotterdamse logistieke dienstverlener was dit seizoen al Official Training Partner van Feyenoord Vrouwen 1 en maakt nu dus ook de stap naar het eerste mannenelftal van Feyenoord.

Defqon.1 bundelt krachten met XXL Nutrition

Als eerste festival ter wereld brengt Defqon.1 vandaag een Warrior Workout-supplementenlijn uit. Het grootste hardere stijlen festival van de wereld bundelt daarvoor de krachten met XXL Nutrition.

House of Sports en ISU verlengen partnership langebaanschaatsen

Na een succesvolle eerste vierjarige termijn van de samenwerking heeft House of Sports haar contract met de ISU, voor de marketing- en advertisingrechten van het internationale langebaanschaatsen, met vier jaar verlengd.

Nederlandse topdarters tekenen drie jaar voor TOTO Dart Kings

Met ingang van de Premier League in Glasgow maken vijf Nederlandse topdarters deel uit van een nieuw team. Initiatiefnemer Chris Woerts brengt Raymond van Barneveld, Dirk van Duijvenbode, Michael van Gerwen, Danny Noppert en Vincent van der Voort samen. Zij tekenen een contract voor drie jaar. TOTO, de grootste aanbieder van online sportweddenschappen en casinospellen in Nederland, is naamgevend hoofdsponsor van TOTO Dart Kings.

Olympische en Paralympische medaillekandidaten kiezen voor Matrix Fitness

Matrix Fitness, Nederlands grootste producent van fitnesstoestellen ondersteunt zes topatleten richting Parijs 2024. Met windsurfer Kiran Badloe, atlete Femke Bol, zeilster Marit Bouwmeester, rolstoeltennisster Diede de Groot, judoka Roy Meyer en triatleet & handbiker Jetze Plat zal toegewerkt worden naar de Olympische Spelen van Parijs in 2024.

AZ neemt in uniek shirt afscheid

Na twaalf seizoenen stopt AFAS Software als hoofdsponsor van AZ. In de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk op zondag 15 mei dragen de Alkmaarders een speciaal bedankshirt. In het tricot zijn de thuisshirts van de afgelopen twaalf seizoenen verwerkt. Het shirt is in gelimiteerde oplage verkrijgbaar.