Artikelen

Gebruik van partnerships stijgt in WARC 100

WARC heeft de learnings samengevat van de 100 meest succesvolle internationale communicatiecampagnes. Een van de vier belangrijkste lessen is dat het gebruik van partnerships stijgt.

Hammer Series sluit deal met Facebook en Twitter

Alle drie de Hammer Series die dit jaar plaatsvinden worden live gestreamd via de sociale media platforms Facebook, Twitter en DailyMotion.

De Graafschap en Vrumona verlengen samenwerking

Voorafgaand aan de wedstrijd De Graafschap – Jong Ajax hebben De Graafschap en Vrumona frisdranken uit Bunnik de handtekeningen gezet onder een nieuwe vijfjarige verbintenis.

Sunweb tekent voor onbepaalde tijd bij

Sunweb zet de sponsoring van Team Sunweb, die nog loopt tot en met 2019, daarna voor onbepaalde tijd door. Dat maakte de touroperator voorafgaand aan de start van de Giro d'Italia bekend.

Dentons sponsor Volvo Ocean Race Finish Den Haag

Advocatenkantoor Dentons verbindt zich als ‘presenting sponsor’ aan de finish van De Volvo Ocean Race Den Haag. In juni van dit jaar eindigt de langste en zwaarste zeilrace ter wereld voor het eerst in de historie in Nederland.

SolarUnie nieuwe naamgever stadion Helmond Sport

Vanaf komend seizoen zal Helmond Sport haar thuiswedstrijden gaan spelen in het SolarUnie Stadion. Het Gemertse bedrijf is hiermee de trotse opvolger van huidig stadionnaamgever Lavans.

Vibes of the Week #17

De nieuwste Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Open Line met MVV Maastricht Jupiler Play-Offs in

De huidige shirtsponsor van MVV Maastricht Open Line zal ook tijdens de Jupiler Play-Offs op het shirt van de Maastrichtenaren staan.

Team LottoNL-Jumbo en TUI verlengen samenwerking

Team LottoNL-Jumbo en TUI hebben hun samenwerking verlengd. De ploeg en de reisorganisatie werken onder meer samen op het gebied van organisatie van trainingskampen, wielerreizen en hospitality.

Opnieuw hoofdrol Verstappen in Jumbo-reclame

Autocoureur Max Verstappen speelt vanaf deze week weer de hoofdrol in een reclamecampagne van Jumbo. De commercial promoot de "Jumbo Racedagen driven by Max Verstappen”.

CPNB schrijft nieuw hoofdstuk

De Stichting CPNB, de stichting voor de Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek, is een nieuw hoofdstuk aan het schrijven waarbij merkbouwen en samenwerken met partners de hoofdpersonen zijn.

De staat van sponsoring in Nederland is sterk

Tijdens het Sponsorreport Jaarcongres in de Philharmonie te Haarlem kwamen alle trends in sponsoring en partnershipmarketing aan bod. De conclusie na afloop was hoopvol: de staat van sponsoring in Nederland is sterk.

Versterking voor bestuur Fonds Gehandicaptensport

Met de komst van Henk Markerink als voorzitter en Frans van Steenis, Bob van Oosterhout en Peter van Keulen als bestuursleden is Fonds Gehandicaptensport op sterkte voor de toekomst. Met het 9-tal ‘zwaargewichten’ zijn alle belangrijke expertises ingevuld.

Vibes of the Week #16

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Staarink verruilt IFFR voor De Doelen

Directeur Janneke Staarink verlaat het International Film Festival Rotterdam (IFFR) om met ingang van 1 augustus de nieuwe algemeen directeur van de Doelen te worden.