Artikelen

Bud support voetballers samen met Ruud Gullit

Bud en Ruud Gullit starten een nieuwe samenwerking en moedigen deze zomer samen de spelers aan. Elke overwinning van Nederland in juni en juli wordt op social media gevierd met een boodschap van Gullit en winacties voor alle voetbalfans om het succes in stijl te vieren. De campagne onthult ook de aanstaande drop van een limited edition fanshirt, waar ontwerper Tom de Regt voor Bud een eigen draai aan heeft gegeven.

MUNT Hypotheken verlengt verbintenis Centraal Museum

Voor het derde jaar op rij wordt het Centraal Museum Utrecht, waaronder ook het Rietveld Schröderhuis en het nijntje museum valt, financieel ondersteund door MUNT Hypotheken. Met de aanstaande heropening van musea in Nederland een belangrijke bijdrage voor de toekomst van deze drie cultuurhuizen.

Samsung en Nxt Museum zoeken samen naar the next

Samsung en Nxt Museum werken samen om technologie en kunst toegankelijk te maken voor iedereen die zoekt naar the next in populaire cultuur. De multidimensionale samenwerking prikkelt nieuwsgierigheid, voedt creativiteit en helpt jonge mensen hun digitale vaardigheden te ontwikkelen. Om de gezamenlijke inzet voor onderwijs voor iedereen kracht bij te zetten en de innovators van morgen te helpen, lanceren Samsung en Nxt een ambitieus onderwijsprogramma voor 16- tot 24-jarigen.

Feyenoord introduceert nieuw businessmodel: Feyenoord Accelerator

Feyenoord lanceert een nieuw concept binnen haar zakelijke portfolio, Feyenoord Accelerator. Hiermee wil de club zich richten op bedrijven die het potentieel hebben om exponentieel te groeien.

Samenwerking TP Vision en Team Jumbo-Visma gebaseerd op wederzijdse expertise

Team Jumbo-Visma is een officiële samenwerking aangegaan met TP Vision, het bedrijf achter Philips TV & Sound. Het partnerschap ondersteunt de ambitie van Philips Sound om het toonaangevende merk te willen worden voor premium sporthoofdtelefoons. Als onderdeel van de samenwerking zullen 60 atleten uit Team Jumbo-Visma zowel bestaande Philips Sound-sporthoofdtelefoons testen als meedenken over en feedback geven op toekomstige productlanceringen en nieuwe concepten. Martijn Smelt, CMO van TP Vision: “Onze uitdaging is een topkwaliteit koptelefoon maken die erg goed te gebruiken is in sport.”

Bedankvideo voor Van Lanschot Kempen

Het Van Gogh Museum en Het Concertgebouw hebben in een bedankvideo hun gezamenlijke hoofdsponsor Van Lanschot bedankt voor de steun in het afgelopen jaar.

Tricorp Workwear official partner PSV

PSV heet Tricorp Workwear welkom bij de club. De marktleider op het gebied van werkkleding heeft zich voor drie seizoenen aan PSV verbonden. Per deze zomer is Tricorp Official Partner van PSV.

Vertrouwen in sponsorshipindustrie krijgt dip

Een dip in het vertrouwen binnen de Europese sponsorshipindustrie laat de blijvende uitdagingen zien die de branche heeft in het overwinnen van de COVID-19 pandemie. Dat blijkt uit het meest recente onderzoek van de European Sponsorship Association.

The Ocean Cleanup en Coca-Cola kondigen partnership aan

Coca-Cola wordt eerste wereldwijde implementatiepartner voor The Ocean Cleanup met een focus op het onderscheppen van plastic dat via rivieren de oceaan bereikt. Coca-Cola zal via dit partnerschap helpen om de schaal te vergroten door het wereldwijde netwerk aan de technologie van The Ocean Cleanup te koppelen.

Nationale-Nederlanden viert opening musea met de NN Open Museum Week

Vanaf zaterdag 5 juni mogen de Nederlandse musea weer open voor bezoek. Als trotse partner van diverse Nederlandse musea wil Nationale-Nederlanden dit graag vieren. Daarom organiseert Nationale-Nederlanden de NN Open Museum Week van 9 tot en met 15 juni.

Campina met Olympisch én Paralympisch TeamNL mee naar Tokio

In het Olympisch Stadion Amsterdam hebben FrieslandCampina en NOC*NSF vandaag - op Wereldmelkdag - de uitbreiding van hun samenwerking bekend gemaakt. Naast een verlenging van de samenwerking als supplier van Olympisch TeamNL ondersteunt Campina deze Spelen ook de Nederlandse paralympische sporters.

Sport in bedrijf: Nederlandse Loterij

Komend jaar zetten we met Sponsorreport in de rubriek ‘Sport in bedrijf’ op regelmatige basis de (media)partners, bonden en suppliers van NOC*NSF in de spotlight. Hoe gebruiken zij de kracht van sport, hoe activeren ze de samenwerking en hoe kijken ze naar de toekomst? In de eerste aflevering Joost Zuure, hoofd sponsoring & beneficianten, en Judith Keizer, sponsor en activatiemanager, bij Nederlandse Loterij.

‘KPN Road to GOAT’

Koen Weijland (bondscoach E_Oranje) en Raoul de Graaf (FC Roelie, Bankzitters) presenteren een zesdelige YouTube serie ‘KPN Road to GOAT’.

Droomparken en TUI lanceren ‘De Droomzomer’

Ook Droomparken, hoofdpartner van Feyenoord, staat aan de start van de mooie sportzomer in eigen land. Middels een nieuwe commercial lanceren Droomparken en TUI in samenwerking met Helden, in aanloop naar de wedstrijden van Oranje, ‘De Droomzomer’ op Droompark de Zanding.

Ultimum en Almere City FC verlengen partnership tot 2024

Ultimum staat ook de komende seizoenen pal achter Almere City FC. De rugsponsor verlengt vandaag het contract met de betaald voetbalorganisatie met maar liefst drie seizoenen. De IT- en kennispartner van Almere City FC wil hierbij een signaal afgeven dat ze de club door dik en dun steunen in de ambitie om binnen afzienbare tijd door te stoten naar de Eredivisie.