Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Mizuno verbindt zich langer aan de Groet uit Schoorl Run
Mizuno heeft zich drie jaar langer als hoofdsponsor verbonden aan de 10 kilometer van de Groet uit Schoorl Run.
Sport
07 oktober 2021
TP Vision nieuwe partner Beeld en Geluid
TP Vision, licentiehouder van de merken Philips TV & Sound, heeft zich voor de komende drie jaar als partner verbonden aan Beeld en Geluid.
Kunst & cultuur
Media
07 oktober 2021
McDonald’s en CPNB zetten Kinderboekenweek-samenwerking voort
De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) en McDonald’s Nederland bundelen opnieuw hun krachten om lezen en voorlezen te stimuleren.
Maatschappij
Activaties
07 oktober 2021
Plaza Padel en Bud durven groots te dromen
Plaza Padel en Bud slaan de handen ineen. Het nieuwe bedrijf met meerdere padelcentra in Nederland en het toonaangevende biermerk gaan een partnership aan voor vijf jaar. Samen willen ze de padelbeleving van de spelers op een creatieve manier naar een nog hoger niveau tillen. Eric Lankers (Plaza Padel) en Rik Blokland (Bud) laten de gezamenlijke ambities zien.
Interview
05 oktober 2021
Menno Geelen en Ruud de Langen over de SponsorRingen
Het is weer mogelijk om cases in te zenden voor de SponsorRingen. De 22e jaargang heeft met Menno Geelen (Commercieel Directeur van Ajax) een nieuwe voorzitter van de hoofdjury. Ruud de Langen (Chief Growth Officer van dentsu Nederland) is aangetreden als bestuurslid. Hoe kijken zij terug op afgelopen jaar en wat gaat er dit jaar veranderen in de jurering van de SponsorRingen?
Awards
Interview
04 oktober 2021
Tweede Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day
Hyundai en het Van Gogh Museum organiseren voor de tweede keer de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day waarbij ouderen in verbinding worden gebracht met het werk en leven van Van Gogh. In deze editie op 1 oktober, die samenvalt met de Nationale Ouderendag, worden bewoners van Brabantse zorginstellingen verrast met een workshop schilderen waarin het werk De aardappeleters centraal staat.
Activaties
Kunst & cultuur
Maatschappij
01 oktober 2021
SocialBlox nieuwe shirtsponsor van FC Emmen
Vanaf de uitwedstrijd tegen Jong FC Utrecht op vrijdag 1 oktober zal het logo van SocialBlox als nieuwe shirtsponsor op de ruggen van de spelers van FC Emmen prijken. FC Emmen is daarmee de allereerste club met een cryptogedreven social media platform als partner. SocialBlox zal de rest van het seizoen als shirtsponsor op de achterkant van zowel het thuis- als uitshirt staan.
Sport
30 september 2021
KNVB lanceert samen met ENGIE & Volkswagen ‘Volle bak!’
De KNVB en partners ENGIE en Volkswagen willen in 2023 een reductie van 20% CO₂-uitstoot in het voetbalverkeer bereiken. Om dit te bewerkstelligen hebben zij het programma GO opgezet. Binnen GO gaat de nieuwe campagne ‘Volle Bak!’ van start. Met deze campagne moedigt de KNVB voetballers en supporters aan om samen naar wedstrijden of trainingen te rijden en zo het aantal kilometers in het voetbalverkeer te verlagen.
Activaties
Sport
30 september 2021
Plaza Padel en Bud sluiten vijfjarig partnership
Plaza Padel en Bud slaan de handen ineen. Het nieuwe bedrijf met meerdere padelcentra in Nederland en het toonaangevende biermerk gaan een partnership aan voor vijf jaar. Samen willen ze de padelbeleving op een creatieve manier naar een nog hoger niveau tillen.
Sport
30 september 2021
Mariëlle Krouwel naar NN Group
Per 1 oktober wordt Mariëlle Krouwel Head of Branding bij NN Group. Krouwel was afgelopen 1,5 jaar werkzaam bij PwC als Directeur Communicatie. Daarvoor werkte ze als Hoofd Brand Portfolio, Media & Communicatie bij De Volksbank.
Mensen
29 september 2021
Sponsorinkomsten Ajax dalen met € 6,9 miljoen
De sponsorinkomsten van Ajax zijn in het boekjaar 2020/21 gedaald met € 6,9 miljoen naar € 27,7 miljoen. In totaal heeft Ajax afgelopen seizoen een nettoverlies van € 8,1 miljoen geleden, een verslechtering van € 28,8 miljoen ten opzichte van boekjaar 2019/2020. Ook AZ en Willem II laten forse daling van de sponsorinkomsten zien.
Onderzoek
29 september 2021
Bart de Vries naar House of Sports
Bart de Vries, voormalig commercieel directeur van JCDecaux, gaat per 1 november a.s. aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports.
Mensen
Bureaus
29 september 2021
Hoofdsponsor Mizuno en Rijksmuseum vieren doorgaan TCS Amsterdam Marathon
Hoofdsponsor Mizuno is enorm blij dat de 2021-editie van de TCS Amsterdam Marathon doorgaat. Om dat te vieren heeft Mizuno samen met Rijksmuseum een hardloopschoen ontworpen waarbij ze hun gezamenlijke binding met Japan eren. De schoen is verkrijgbaar tijdens het evenement.
Activaties
Kunst & cultuur
Sport
29 september 2021
10 aanbieders krijgen licentie online kansspelen
De Kansspelautoriteit heeft vandaag aan 10 bedrijven laten weten dat zij een vergunning krijgen waarmee zij met ingang van 1 oktober 2021 via internet kansspelen aan mogen bieden.
Kansspelen
29 september 2021
Fairtree nieuwe partner Cricketbond
Fairtree is de nieuwe partner van de KNCB en shirtsponsor van het Nederlands Elftal tijdens de aanstaande ICC Men’s Twenty20 World Cup 2021 en de ODI-tour naar Zuid-Afrika in november 2021.
Sport
28 september 2021
Vorige
1
...
124
125
126
...
366
Volgende