Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
SPORTNEXT Online Event: De TikTok-trend
SPORTNEXT organiseert op 31 mei een online event over TikTok, het snelst groeiende sociale medium in Nederland: De TikTok-trend.
Congres
28 april 2021
Nederlandse sportsponsor O'sonyq failliet
De Nederlandse sportdrankfabrikant O'sonyq, dat afgelopen jaren bij een groot aantal buitenlandse voetbalclubs en Nederlandse sportorganisaties sponsor is geworden, is vorige maand failliet verklaard. Vitesse is inmiddels een rechtszaak gestart.
Sport
27 april 2021
Jan-Willem Brüggenwirth algemeen directeur FC Twente
Jan-Willem Brüggenwirth (60) wordt per 1 juli de nieuwe algemeen directeur bij FC Twente. Samen met financieel en operationeel directeur Martijn Hoogstoevenbeld en Jan Streuer, technisch directeur, vormen zij vanaf het nieuwe seizoen de directie van FC Twente. Brüggenwirth is de opvolger van Paul van der Kraan die eind vorig jaar heeft aangegeven de club per 1 september te gaan verlaten.
Mensen
25 april 2021
ArboNed jaar langer sponsor FC Emmen
ArboNed heeft de verlenging van het (vitaliteits-)partnership met FC Emmen getekend en staat ook aankomend seizoen op het wedstrijdshirt van FC Emmen.
Sport
24 april 2021
Run2Day verlengt samenwerking met Dam tot Damloop en TCS Amsterdam Marathon
Run2Day blijft de komende jaren verbonden aan de twee grootste hardloopevenementen van Nederland. De landelijke keten van hardloopspeciaalzaken heeft het co-sponsorschap voor de Dam tot Damloop verlengd ten met de editie van 2023 en bij de TCS Amsterdam Marathon tot en met 2024.
Sport
23 april 2021
KNCB kiest Spinmarketing als marketingcommunicatiebureau
De Koninklijke Nederlandse Cricket Bond kiest Spinmarketing als marketingcommunicatiebureau om het Nederlands cricket verder op de kaart te zetten.
Bureaus
23 april 2021
Brand New Live wint EURO2020 pitch Hisense Benelux
Na een intensief pitchtraject heeft Hisense haar MarCom-activiteiten rondom EURO2020 ondergebracht bij het Hilversumse marketingcommunicatie-bureau Brand New Live. Voor de through-the-line consumentencampagne die vandaag van start gaat is een intensieve samenwerking aangegaan met ex-international en voetbal-analist Rafael van der Vaart.
Bureaus
Activaties
23 april 2021
Schoolvoetbal na 130 jaar in andere vorm van start
Voor het eerst sinds 130 jaar is de opzet van het schoolvoetbal veranderd. Vanwege de coronabeperkingen zijn wedstrijden echter niet toegestaan. De KNVB biedt vanaf 23 april in samenwerking met de KNVB Schoolvoetbal-partners Albert Heijn, Johan Cruyff Foundation en ESPN daarom een alternatief: ‘Schoolvoetbal in de klas’.
Activaties
23 april 2021
RKC Waalwijk en Johan Cruyff Institute slaan handen ineen
RKC Waalwijk en het Johan Cruyff Institute slaan de handen ineen. Dankzij de overeenkomst hebben spelers, coaches en medewerkers van RKC Waalwijk beter toegang tot de studieprgramma’s van het Johan Cruyff Institute, om hen te ondersteunen in hun persoonlijke ontwikkeling.
Sport
23 april 2021
Nationale-Nederlanden verlengt contract Marathon Rotterdam en CPC Loop Den Haag
Nationale-Nederlanden blijft ook de komende drie edities titelsponsor van de NN Marathon Rotterdam. De financiële dienstverlener verlengt voor dezelfde periode eveneens het contract als naamgever van de NN CPC Loop Den Haag.
Sport
22 april 2021
NN Mission Marathon geslaagd
Afgelopen zondag werd op Twente Airport de NN Mission Marathon gelopen. De marathon zou eigenlijk op 11 april in Hamburg plaatsvinden, maar moest door de verscherpte Duitse coronamaatregelen uitwijken naar een nieuwe datum en plaats. Organisator Global Sports Communication wist met hulp van zijn sponsors snel te handelen en in korte tijd een marathon in Enschede te realiseren.
Interview
Event
21 april 2021
Atletiekunie en DPG Media sluiten mediapartnership
AD, onderdeel van DPG Media, wordt de nieuwe mediapartner van de Atletiekunie. De Atletiekunie en DPG Media sloten vandaag de overeenkomst voor dit mediapartnership. Het doel van de samenwerking is om gezamenlijk meer aandacht voor atletiek én hardlopen te creëren en DPG Media nog verder te positioneren als partner van de sport.
Sport
21 april 2021
Vertrouwen sponsorshipindustrie blijft groeien
Het vertrouwen binnen de Europese sponsorshipindustrie staat op het hoogste punt sinds het uitbreken van de coronapandemie. Dat blijkt uit de nieuwste, negende, sentiment tracker van de European Sponsorship Association.
Onderzoek
20 april 2021
Lipton mede-sponsor Young Impact Awards
Volgens non-profit organisatie Young Impact kunnen jongeren de wereld positief veranderen. Een opvatting waar Lipton, ‘s werelds grootste thee en ijsthee merk, zich volledig bij aansluit. Lipton is daarom mede-sponsor geworden van de Young Impact Awards en de categorie Maatschappij.
Maatschappij
19 april 2021
Ctac 'official trainingskit partner' van PSV
PSV heet Ctac welkom in de sponsor- en partnerpiramide van de club. Het bedrijf, dat al jaren een lidmaatschap van PSV Business heeft, verbindt zich tot en met 2024 als Official Trainingskit Partner aan PSV.
Sport
16 april 2021
Vorige
1
...
139
140
141
...
365
Volgende