Artikelen

Kiran Badloe en Sailun Tyre samen op weg naar goud

Sailun Tyre is voor de aanloop naar de Olympische Spelen in Tokyo een samenwerking aangegaan met Kiran Badloe, de tweevoudig wereldkampioen windsurfen.

VolkerWessels en Rijksmuseum sluiten partnership

VolkerWessels en het Rijksmuseum zijn een partnership voor tenminste drie jaar aangaan. VolkerWessels zal naast een jaarlijkse bijdrage ook graag haar expertise inzetten om de huisvesting van het museum te verduurzamen en hiermee bij te dragen aan het behoud en de toegankelijkheid van de collecties.

Fonds Gehandicaptensport krijgt komende 5 jaar steun van VriendenLoterij

In Nederland zijn er 1,7 miljoen mensen met een matige tot zware handicap. De sportparticipatie is 59%, dat betekent dat er gemiddeld 1 keer per week gesport wordt. De sportparticipatie van mensen met een handicap is slechts 34%, maar de behoefte om te sporten onder deze groep wordt steeds groter. Met de steun van de VriendenLoterij voor de komende 5 jaar, kan Fonds Gehandicaptensport nog beter in deze behoefte voorzien, juist in deze tijd.

Vertrouwen sponsorshipindustrie groeit sterk

De Europese sponsorshipindustrie laat in november het duidelijkste signaal tot dusver zien van een op handen zijnde herstel. Dat blijkt uit de nieuwste survey onder beslissers in sponsoring, uitgevoerd door de European Sponsorship Association.

Mercedes-Benz mobiliteitspartner Eurovisie Songfestival 2021

De komende maanden zal het team van het Eurovisie Songfestival 2021 voor de productie van het evenement gebruik maken van 15 elektrische en plug-in hybride auto’s van Mercedes-Benz.

Havenbedrijf Rotterdam hoofdsponsor World Police & Fire Games 2022

Het Havenbedrijf Rotterdam en de World Police & Fire Games 2022 slaan de handen ineen. Voor het Havenbedrijf Rotterdam is het hoofdsponsorschap een unieke manier om hun dank te uiten naar deze hulpverleners, die bijdragen aan een veilige haven.

Unox Nieuwjaarsduik uit blik

De Unox Nieuwjaarsduik op 1 januari kan niet doorgaan. Daarom heeft Unox als campagne de Unox Nieuwjaarsduik uit blik bedacht.

Tony Chocolonely gaat samenwerken met Pharrell Williams

Chocoladerepenfabrikant Tony Chocolonely gaat een langdurige samenwerking aan met de internationale artiest Pharrell Williams.

Inzendtermijn cases SponsorRingen verlengd

De Stichting SponsorRingen heeft de termijn voor het inzenden van sponsorcases verlengd. Er kunnen nu tot en met dinsdag 15 december succesvolle, creatieve, slimme en innovatieve cases worden ingeschreven om zo kans te maken op één van de SponsorRingen.

Team Sunweb wordt volgend jaar Team DSM

DSM heeft zijn samenwerking met Team Sunweb uitgebreid waarbij het voedings- en biotechnologiebedrijf hoofdsponsor en naamgever wordt van het wielerteam dat verder gaat als Team DSM. DSM heeft zich voor vier jaar als hoofdsponsor aan het team verbonden.

Team DSM kiest voor Volvo

Volvo Car Nederland is de nieuwe mobiliteitspartner van Team DSM. Als exclusieve team car supplier verzorgt Volvo het wagenpark aan de succesvolle wielerploeg, waarbij zowel de heren- als de damesploeg en het development programma van Team DSM gebruik zullen maken van de Volvo V60 Cross Country. Ook Zoover wordt partner van het team.

KPN maakt gratis livestream DI-RECT mogelijk

Op vrijdag 11 december geeft de rockband DI-RECT een bijzonder livestream concert vanuit het Kurhaus in Scheveningen. Het is het vijfde en laatste optreden van dit jaar waarin alle hoogtepunten uit voorgaande gigs samenkomen. KPN heeft het concert van DI-RECT geadopteerd en biedt het gratis aan al zijn consumentenklanten aan.

Intermarché titelpartner wielerploeg Wanty-Gobert

Vanaf 1 januari 2021 wordt supermarktketen Intermarché, titelpartner van de Wanty-Gobert wielerploeg die dan de naam Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux zal dragen. De verbintenis loopt in ieder geval tot eind 2023.

Coop nationaal partner van het Eurovisie Songfestival

Supermarktorganisatie Coop is de nieuwe nationaal partner van het Eurovisie Songfestival 2021. De retailer met ruim 300 winkels in het hele land is de derde nationaal partner, naast de Bankgiro Loterij en Eneco, die zich verbindt aan het Eurovisie Songfestival dat volgend jaar mei in Rotterdam wordt gehouden.

PepsiCo vernieuwt met UEFA Champions League

PepsiCo heeft het partnership met de UEFA Champions League met drie jaar verlengd tot medio 2024. De overeenkomst geeft PepsiCo ook rechten voor de UEFA Super Cup in 2021, 2022 en 2023. Eerder dit jaar maakte het frisdrank- en foodbedrijf al bekend dat het een meerjarig contract had getekend voor het UEFA Vrouwenvoetbal.