Artikelen

Bidteam Dutch E-prix Eindhoven samengesteld

De Stichting Formula-Eindhoven heeft in event productiebureau Unlimited Productions, sportmarketingbureau Triple Double en contentmarketingbureau gr8 agency de partners gevonden om, samen met het bestuur, een succesvol bidteam te vormen.

Seesing Flex nog twee jaar partner De Graafschap

Seesing Flex zal ook de komende 2 seizoenen op de achterzijde, boven het rugnummer, van het De Graafschap shirt staan.

Clean Mat breidt partnership met Vitesse uit

Clean Mat Trucks heeft de samenwerking met Vitesse verlengd en uitgebreid. De komende drie jaar is het bedrijf uit Andelst hoofdsponsor van de Vitesse Voetbal Academie en wordt het shirtsponsor van de trainingswear van het eerste elftal.

DHL Express nieuwe sponsor Van Gogh Museum

DHL Express, wereldleider in internationale expresbezorging, gaat voor de periode van drie jaar een partnerschap aan met het Van Gogh Museum.

Feyenoord stapt over op Breeman BMW

Breeman BMW verbindt zich met ingang van vandaag (1 juli 2020) voor vier jaar als Strategisch Partner aan Feyenoord. De overeenkomst tussen beide partijen werd deze middag feestelijk afgetrapt in de Rotterdamse vestiging van het autobedrijf.

T-Mobile nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht

FC Utrecht heeft een nieuwe hoofdsponsor met T-Mobile. De voetbalclub uit Utrecht is een meerjarige samenwerking aangegaan met de telecomprovider.

MOJO en Vodafone lanceren streamingplatform Larger than Live

Met het streamingplatform Larger Than Live willen MOJO Concerts en Vodafone de live-concertbeleving thuis brengen. Als de eerste serie concerten succesvol verlopen moet Larger Than Live een vast onderdeel in het concertaanbod van MOJO worden. Marcel Surendonk, Hoofd Brand Partnerships bij MOJO, en Louise Meijer, Directeur Brand, Communications & Media bij ‎VodafoneZiggo gaan in op de achtergronden van het nieuwe livestreaming-platform.

Opel en Feyenoord nemen afscheid

Na een innige relatie van 10,5 seizoen en een gedeelde geschiedenis van enkele decennia komt er deze zomer voorlopig een einde aan het partnership tussen Opel en Feyenoord. Gezamenlijk hoogtepunt was ontegenzeggelijk het door Feyenoord behaalde landskampioenschap in 2017, maar Opels algemeen directeur Sander Jansen denkt met nóg meer voldoening terug aan de door de partners verrichte inspanningen ten gunste van de Nederlandse Hartstichting. "Dat we met een commercieel partnership écht een maatschappelijke betekenis hebben gehad, daar mogen we heel trots op zijn."

65 miljoen derving aan sportevenementensponsoring

Nu met het NK Wielrennen en NK Atletiek er weer sportevenementen worden aangekondigd, kan de eerste balans opgemaakt worden met betrekking tot een grotendeels verloren sportevenementenjaar. Het Mulier Instituut schat in dat er een derving is van 65 miljoen euro aan sponsorinkomsten voor sportevenementen in 2020 door het coronavirus.

Zorg van de Zaak stopt als hoofdsponsor FC Utrecht

Na vijf jaar stopt Zorg van de Zaak als hoofdsponsor van FC Utrecht. Het bedrijvennetwerk op het gebied van bedrijfszorg, leefstijlzorg en medische zorg blijft als partner aan FC Utrecht verbonden. Morgen maakt FC Utrecht de nieuwe hoofdsponsor bekend.

Kröller-Müller en AkzoNobel vinden elkaar in kunst en verf

AkzoNobel en het Kröller-Müller Museum hebben hun al jarenlang bestaande relatie vastgelegd in een officiële samenwerking. Naast kennis en coatings voor de restauratie van het bekende en tot de verbeelding sprekende kunstwerk Jardin d’émail zorgt het verfbedrijf de komende jaren voor muurverf voor de tentoonstellingszalen van het museum.

Optimisme sponsoringindustrie groeit

De Europese sponsorindustrie is voorzichtig optimistischer geworden over het herstel na de Covid 19-pandemie.

NICOVERKEN ook komend seizoen Sparta-sponsor

NICOVERKEN en Sparta Rotterdam hebben overeenstemming bereikt om het co-sponsorschap te verlengen. Hierdoor staat het Schiedams familiebedrijf voor het 8e seizoen op rij op de rug van de tenues van Sparta Rotterdam en is daarmee het bedrijf wat het langst haar naam heeft verbonden aan het shirt van de Kasteelclub.

Heineken’s digitale Champions League-performance onderzocht

Heineken en Blauw Research hebben onderzocht hoe digitale tools bereik en penetratie kunnen verbeteren. Als case is de sponsoring door Heineken van de Champions League genomen. De resultaten zijn gepubliceerd in een gratis whitepaper.

Dassy verlengt contract met FC Utrecht

Het aflopende contract van DASSY professional workwear met FC Utrecht is met twee jaar verlengd. Het logo van het Europese merk van professionele werkkleding, waarvan het hoofdkantoor in het Belgische Brugge is gevestigd, blijft ook komend seizoen te zien op de tenues van de Domstedelingen.