Artikelen

Europese gamers op bloemenjacht voor WHO

Fans van het professionele OG Esports team zetten zich de komende weken in om de bloemensector een steuntje in de rug te geven. Tegelijkertijd zamelen ze geld in voor het WHO Covid-19 solidariteitsfonds. OG Esports werkt hierin samen met FloraQueen, een van de grootste retailers wereldwijd in de bloemensector.

AFAS verlengt hoofdsponsoring AFAS Circustheater

Stage Entertainment Nederland en AFAS Software verlengen hun samenwerking voor de hoofdsponsoring van het AFAS Circustheater met 3,5 jaar tot 2024. De softwareleverancier is sinds 2011 naamgevend sponsor van het AFAS Circustheater in Scheveningen, het grootste musicaltheater van Nederland.

Gezonde Generatie gaat voor goud

NOC*NSF omarmt de Gezonde Generatie, het programma van twintig gezondheidsdoelen dat ervoor moet zorgen dat de Nederlandse jeugd in 2040 de gezondste van de wereld is. De samenwerking wordt mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij.

Arno de Jong (Nederlandse Loterij) bij Connect Online

Als laatste toevoeging aan ons Connect Online congres zal ook Arno de Jong (Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij) een presentatie verzorgen.

Team Jumbo-Visma gaat samenwerking aan met Limburg Cycling

Team Jumbo-Visma en Limburg Cycling bundelen de krachten. De sportploeg en het Limburgse wielerplatform gaan samen de breedtesport en talentontwikkeling in Limburg verder ondersteunen.

American Express blijft Presenting Sponsor bij het Mahler Festival 2021

Het Concertgebouw presenteert na het succesvolle Mahler Festival Online (meer dan 1 miljoen views) en het annuleren van het geplande Mahler Festival 2020, het Mahler Festival 2021. Presenting Sponsor American Express blijft het Mahler Festival 2021 trouw.

Nederlandse Loterij bundelt gezondheidsfondsen en NOC*NSF

Nederland heeft in 2040 de gezondste generatie van de wereld. Zowel fysiek, als sociaal en mentaal. Deze ambitie van twintig gezondheidsfondsen wordt vanaf vandaag ook omarmd door NOC*NSF. Een bundeling van krachten, mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij. Deze unieke samenwerking werd bedacht en wordt begeleid door 2Basics.

Mariëlle Krouwel van Volksbank naar PwC

Mariëlle Krouwel stapt per 1 juni over van de Volksbank naar PwC waar ze Directeur Communicatie wordt.

Van Lanschot maakt Empty Concertgebouw Sessions mogelijk

Dankzij de steun van hoofdsponsor Van Lanschot Kempen gaan de Empty Concertgebouw Sessions in ieder geval tot eind juni door. In mei treden zanger Ruben Hein en harpiste Lavinia Meijer op. Vervolgens treedt in juni zangeres Trijntje Oosterhuis op, gevolgd door strijkorkest Amsterdam Sinfonietta. Zangeres Karsu en pianist Hannes Minnaar samen met het Dudok Quartet complementeren de reeks.

AZ verlengt met Van Muijen Betonbouw

De sterke band tussen AZ en Van Muijen Betonbouw wordt verder verstevigd. De partijen verlengden hun overeenkomst tot medio 2023. Bovendien is het bouwbedrijf uit Obdam vanaf komend seizoen Strategisch Partner van de club.

‘Sportsponsoring daalt met 37% naar $28,9 miljard’

De wereldwijde uitgaven voor sportsponsorrechten dalen als gevolg van de coronacrisis met 37% van $46,1 miljard in 2019 naar $28,9 miljard in 2020. Dat verwacht het internationale sportmarketingbureau Two Circles.

Nathalie Quéré start W CREATIVE

Voormalig Campagne Directeur en Managing Director van Team AkzoNobel in de Volvo Ocean Race 2017-2018 Nathalie Quéré is het creatieve bureau W CREATIVE gestart.

TivoliVredenburg en Rabobank vinden coronaproof invulling partnership

Medio maart maakten het Utrechtse podium TivoliVredenburg en de Rabobank bekend de komende vijf jaar samen te werken aan muziekeducatie. De voorgenomen gratis concerten en optredens op de Rabo Open Stage leken echter plots in rook op te gaan door de coronacrisis. De partners zijn erin geslaagd hieraan online toch invulling te geven, met een online podium voor amateurmuzikanten en muziekvideo’s voor kinderen.

Joris van Dijk commercieel directeur Feyenoord

Joris van Dijk is door Feyenoord aangetrokken als nieuwe commercieel directeur. De 46-jarige Hagenaar is nu nog algemeen directeur van Madurodam.

Dit jaar geen SponsorRingen uitreiking

De Stichting SponsorRingen heeft besloten om dit jaar geen SponsorRingen-uitreiking te organiseren in november. "Het lijkt erop dat er weinig tot niets te vieren valt dit jaar, nu al de evenementen niet doorgaan of verplaatst zijn", zegt voorzitter Imre van Leeuwen.