Artikelen

Eurovisie Songfestival 2020 gaat niet door

Het Eurovisie Songfestival 2020, dat op 12, 14 en 16 mei in Rotterdam Ahoy zou worden gehouden, gaat niet door.

Impact coronavirus op sportwereld ca. 950 miljoen

NOC*NSF schat op dit moment de negatieve financiële impact voor de Nederlandse sportsector van de genomen maatregelen op 950 miljoen euro in de periode tot en met de zomer.

#ikleesthuis-campagne CPNB groot succes

De #ikleesthuis-campagne die de CPNB samen met haar mediapartners heeft opgezet naar aanleiding van het coronavirus is een groot succes.

Concertgebouw Concours gaat digitaal met TikTok ambassadeurs

TikTokkers Jesse, Nova en Quinten roepen kinderen op mee te doen met het Koninklijk Concertgebouw Concours, de eerste ronde is digitaal.

Tokyo 2020 zonder TeamNL Tokyo Center en Holland Heineken House

NOC*NSF heeft na overleg met Heineken moeten besluiten dat er bij de Olympische Spelen van Tokyo 2020 geen TeamNL Tokyo Center met Holland Heineken House zal zijn.

EURO 2020 uitgesteld naar 2021

UEFA heeft vanwege het coronavirus EURO 2020 uitgesteld naar 2021. Het besluit werd unaniem genomen door de UEFA en de 55 aangesloten bonden, waaronder de KNVB.

NTFU en Bicycling bundelen krachten

Fietsplatform Bicycling is de nieuwe mediapartner van wielersportbond NTFU. Beide partijen gaan samen content maken en verspreiden rondom evenementen, clubs en veiligheid.

AB-InBev weer 5 jaar hoofdsponsor Breda Jazz Festival

Vorige week verlengde Anheuser-Busch InBev Nederland zijn contract als hoofdsponsor van het Breda Jazz Festival met 5 jaar. De bierbrouwerij met merken als Jupiler en Bud continueert hiermee zijn steun van het jazzfestival, dat dit jaar voor de 50ste keer plaatsvindt in de Bredase binnenstad.

Non-spot markt in 2019 gegroeid

De omvang van de non-spotmarkt bedroeg in 2019 € 95 miljoen. Dit is een stijging van 2,0% ten opzichte van 2018. De totale TV-reclamemarkt voor spot- en non-spotbestedingen is in 2019 uitgekomen op € 829 miljoen, een groei met 0,9% ten opzichte van 2018.

Droomparken en Feyenoord presenteren ‘Droomseats’

Feyenoords hoofdpartner Droomparken biedt tijdens de Klassieker (Feyenoord – Ajax) op zondag 22 maart a.s. twee supporters een unieke zitplaats aan. Zij nemen plaats tussen de lampen van één van de iconische lichtmasten van De Kuip op 51 meter hoogte, genietend van een schitterend uitzicht over de stad, de gehele Kuip en uiteraard het veld.

Rabobank IJmond wederom hoofdsponsor PreSail 2020

Al jarenlang is Rabobank IJmond hoofdsponsor van het Havenfestival, een cultureel en nautisch evenement wat jaarlijks in de havens van IJmuiden wordt georganiseerd. Deze samenwerking wordt ook in 2020 – waarin het Havenfestival wordt omgedoopt tot PreSail IJmond – voortgezet.

Vier nieuwe bedrijven Official Supplier Invictus Games

De Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover, kan opnieuw vier nieuwe Official Suppliers aankondigen. EAL, de Nederlandse Loterij, Ingram Micro en Ottobock hebben zich aangesloten bij de lijst van partners voor de komende Games en voegen hun steun toe op het gebied van hardware, automatisering en protheses.

Audi mobiliteitspartner bij KLM Open

Audi is de duurzame mobiliteitspartner bij de komende editie van het KLM Open. Bij de 101ste editie van het prestigieuze golftoernooi, dat dit jaar op Bernardus Golf in Cromvoirt nabij Den Bosch wordt gespeeld, zet Audi e-tron-modellen in als courtesy car.

Ausnutria nieuwe hoofdsponsor sc Heerenveen

sc Heerenveen heeft eindelijk een nieuwe hoofdsponsor: Ausnutria. De Friese eredivisionist en het Nederlands-Chinese zuivelconcern zijn een overeenkomst aangegaan, lopend tot en met het seizoen 2021/2022, met de intentie voor een langere samenwerking.

Mascot Workwear nieuwe shirtsponsor van Almere City FC

Mascot Workwear is in de vierde en beslissende periode van de Keukenkampioendivisie de nieuwe shirtsponsor van Almere City FC.