Artikelen

mCon esports gaat Rotterdam vertegenwoordigen

Vanaf vandaag is mCon esports de officiële esports organisatie van Rotterdam. Door het topteam aan zich te binden wil Rotterdam de ambitie onderstrepen om de esports hoofdstad van Nederland te worden. Daardoor is mCon esports de eerste organisatie die zich allieert met een stad.

AFAS verlengt ook bij KV Mechelen

AFAS België en KV Mechelen verlengen hun samenwerking. Het softwarebedrijf blijft zeker tot medio 2025 de shirt- en stadionsponsor van de Belgische voetbalclub.

Tennissers beste betaalde sporters

Zowel bij de mannen als de vrouwen staat een tennisser als bestbetaalde sporter bovenaan. Dat blijkt uit de lijst van bestbetaalde sporters ter wereld van het tijdschrift Forbes.

‘Real Madrid meest waardevolle voetbalclub van Europa’

Real Madrid is met een waarde van 3,478 miljard euro de meest waardevolle club van Europa. Ajax staat 23e . Dat blijkt uit de Football Benchmark van KPMG naar de ondernemingswaarde die de 32 belangrijkste clubs in Europa vertegenwoordigen.

NOC*NSF en Missie H2 verlengen samenwerking, Toyota sluit aan

NOC*NSF en het waterstofconsortium Missie H2 gaan door tot en met de Olympische en Paralympische Spelen in Tokio 2021. Bovendien treedt Toyota toe als partner van Missie H2. Olympisch kampioenen zoals Marit Bouwmeester en Ferry Weertman gaan zich inzetten als ambassadeurs van Missie H2 om de campagne ‘Samen maken we van Nederland Waterstofland’ extra kracht bij te zetten.

Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix uitgesteld naar 2021

De organisatie van de Dutch Grand Prix, heeft in samenspraak met de Formula One Management, moeten concluderen dat het niet meer mogelijk is om dit jaar nog een race met publiek te kunnen houden. Er is daarom besloten om de race definitief uit te stellen naar 2021. Alle toegangskaarten blijven geldig voor de nieuwe race.

Lagardère verandert naam in SPORTFIVE

Sportmarketingbureau Lagardère Sports and Entertainment neemt afscheid van haar bedrijfsnaam en heet vanaf vandaag opnieuw SPORTFIVE, de naam die het bureau had tot 2015. De verandering volgt op de verkoop van de activiteiten van de Lagardère Group aan H.I.G. Capital medio april.

Europese gamers op bloemenjacht voor WHO

Fans van het professionele OG Esports team zetten zich de komende weken in om de bloemensector een steuntje in de rug te geven. Tegelijkertijd zamelen ze geld in voor het WHO Covid-19 solidariteitsfonds. OG Esports werkt hierin samen met FloraQueen, een van de grootste retailers wereldwijd in de bloemensector.

AFAS verlengt hoofdsponsoring AFAS Circustheater

Stage Entertainment Nederland en AFAS Software verlengen hun samenwerking voor de hoofdsponsoring van het AFAS Circustheater met 3,5 jaar tot 2024. De softwareleverancier is sinds 2011 naamgevend sponsor van het AFAS Circustheater in Scheveningen, het grootste musicaltheater van Nederland.

Gezonde Generatie gaat voor goud

NOC*NSF omarmt de Gezonde Generatie, het programma van twintig gezondheidsdoelen dat ervoor moet zorgen dat de Nederlandse jeugd in 2040 de gezondste van de wereld is. De samenwerking wordt mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij.

Arno de Jong (Nederlandse Loterij) bij Connect Online

Als laatste toevoeging aan ons Connect Online congres zal ook Arno de Jong (Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij) een presentatie verzorgen.

Team Jumbo-Visma gaat samenwerking aan met Limburg Cycling

Team Jumbo-Visma en Limburg Cycling bundelen de krachten. De sportploeg en het Limburgse wielerplatform gaan samen de breedtesport en talentontwikkeling in Limburg verder ondersteunen.

American Express blijft Presenting Sponsor bij het Mahler Festival 2021

Het Concertgebouw presenteert na het succesvolle Mahler Festival Online (meer dan 1 miljoen views) en het annuleren van het geplande Mahler Festival 2020, het Mahler Festival 2021. Presenting Sponsor American Express blijft het Mahler Festival 2021 trouw.

Nederlandse Loterij bundelt gezondheidsfondsen en NOC*NSF

Nederland heeft in 2040 de gezondste generatie van de wereld. Zowel fysiek, als sociaal en mentaal. Deze ambitie van twintig gezondheidsfondsen wordt vanaf vandaag ook omarmd door NOC*NSF. Een bundeling van krachten, mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij. Deze unieke samenwerking werd bedacht en wordt begeleid door 2Basics.

Mariëlle Krouwel van Volksbank naar PwC

Mariëlle Krouwel stapt per 1 juni over van de Volksbank naar PwC waar ze Directeur Communicatie wordt.