Artikelen

Mike van der Steen start eigen label Box-to-Box

Mike van der Steen, specialist in sportsponsoring, sales en marketing, begint vanaf 1 april voor zichzelf. Onder de naam Box-to-Box gaat hij zich toeleggen op het bedenken en benutten van sponsoringconcepten en het vinden van de juiste sponsors voor sportbonden, clubs, atleten en evenementen en atleten.

PSV sluit uniek partnership

PSV kiest met ingang van komende zomer voor een innovatieve, vernieuwende samenwerking met het bedrijfsleven. ASML, Philips, High Tech Campus Eindhoven, VDL Groep en Jumbo Supermarkten verbinden zich onder de naam Metropoolregio Brainport Eindhoven als premium partner aan PSV.

Waarom Tricorp in Formula E stapt

Tricorp, voormalig hoofdsponsor van de Tilburgse voetbalclub Willem II en ijshockeyclub Tilburg Trappers, heeft gekozen om sponsor te worden van het HWA Racelab-team in de Formula E. Waarom deze keuze vragen we aan directeur Gertjan van Eck.

Red Bull meest bekende sponsor Max Verstappen

Zowel top of mind, spontaan als geholpen is Red Bull de meest bekende sponsor van Max Verstappen. Op de tweede plaats staat Jumbo. Dat blijkt uit de Sponsorreport Brandtracker van Sponsorreport in samenwerking met onderzoeksbureau Markteffect.

PwC wordt partner World Press Photo

PwC wordt Nederlandse partner van de World Press Photo Foundation.

IEG World 2019: Interview Mascha van Werven (NOC*NSF)

Mascha van Werven is twee weken geleden gestart in haar nieuwe functie als Hoofd Partnerships & Commercie bij NOC*NSF.

IEG World 2019: Cultuursponsoring @ IEG

Een interview met Hanneke Beynen (Hoofd sponsoring & partnerships Rijksmuseum) en Eline Overkleeft (Sponsormanager cultuur ING).

Kromowidjojo ambassadeur van Toyota

Ranomi Kromowidjojo wordt de nieuwe ambassadeur van Toyota in aanloop naar de Olympische Spelen in 2020.

IEG World 2019: Innovatie in sponsoring

Drie topexperts zitten aan tafel om hun licht te laten schijnen over innovatie in sponsoring. Marcel Surendonk (Mojo), Remco Barbier (NN Group) en Pieter Kuijpers (Triple Double) voeren een boeiend gesprek.

Sunweb versterkt TeamNL

Sunweb Sports & Events wordt Official Travel Supplier van TeamNL.

IEG World 2019: Dag 3 Wrap up

Op dag 3 van het IEG World 2019 congres wordt teruggekeken op het congres door Edgar de Beule (Markteffect) en Ad Maatjens (Sponsorreport).

IEG 2019: Tom van Kuyk over Rabobank's sponsorstrategie

Tom van Kuyk (Manager brand experience & partnerships Rabobank Nederland) gaf op IEG 2019 een presentatie over de partnershipstrategie van de Rabobank.

Cinetree en Grolsch starten creatieve samenwerking

Grolsch en Cinetree hebben een samenwerking gesloten voor 2019. Samen willen Grolsch en Cinetree in 2019 het Nederlandse publiek kennis laten maken met al het moois dat films en documentaires te bieden hebben.

Zandvoort steekt 4,1 miljoen in Formule 1

B&W van de gemeente Zandvoort is bereid om maximaal 4,1 miljoen euro te investeren in de terugkeer van de Formule 1 naar Zandvoort over de periode 2019-2022.

Rabobank presenting partner van USWA en WK 3x3 Basketball

Van 18 tot met 23 juni vinden het WK 3x3 Basketball (FIBA 3x3 World Cup) en de derde editie van de Urban Sports Week Amsterdam plaats. Rabobank wordt presenting partner van beide evenementen.