Artikelen

Carrefour stopt sponsoring Tour

Na een samenwerking van 26 jaar heeft supermarktketen Carrefour besloten om eind dit jaar te stoppen met het sponsoren van de ASO, de organisatie achter de Tour en de Vuelta.

Simone Richardson algemeen directeur Krajicek Foundation

Per 1 juni 2018 wordt Simone Richardson de nieuwe algemeen directeur van de Krajicek Foundation. Zij volgt hiermee Liesbeth Pruijs op die sinds 2014 directeur van de Foundation is geweest.

Ministerie van Defensie meerjarig hoofdpartner NEMO

NEMO Science Museum en het ministerie van Defensie zijn per 1 juli 2018 een meerjarig partnerschap aangaan.

Eerste Divisie dichtbij nieuwe naamgever

De Eerste Divisie is dichtbij een nieuwe naamgever. Dat zegt Marc Boele, directeur van de Coöperatie Eerste Divisie (CED), tegen Sponsorreport.

PlayStation verlengt UEFA Champions League partnership

PlayStation verlengt de samenwerking met de UEFA Champions League met drie jaar tot en met het seizoen 2020-2021.

Samenwerking IFFR en Buma Cultuur

International Film Festival Rotterdam (IFFR) gaat vanaf zijn 48ste editie in 2019 een nieuwe samenwerking aan met Buma Cultuur.

Holland Casino nieuwe Partner in Business AZ

AZ heeft Holland Casino Amsterdam West aan zich gebonden als Partner in Business. Beide partijen tekenden een contract voor twee jaar.

Ajax is 283 miljoen waard

Manchester United is de meest waardevolle voetbalclub in Europa met een waarde van 3,25 miljard euro. De waarde van Ajax is 283 miljoen euro.

Interview: Martijn Delahaye (AFAS): “Er komt alleen maar bij"

Vandaag verscheen het bericht dat door de naamswijziging van de Heineken Music Hall in AFAS Live de muziekzaal de helft van zijn merkwaarde was verloren. Martijn Delahaye, Directeur Marketing & Communicatie bij AFAS, reageert op het onderzoek. "Er halveert voor ons niets, er komt alleen maar bij."

Urban Sports Week Amsterdam werkt in 2018 samen met StreetStyleCon

De derde editie van de Urban Sports Week Amsterdam zal dit jaar plaatsvinden van 13 tot en met 15 juli in het stadshart van Amsterdam.

adidas verlengt UEFA Champions League Partnership

adidas blijft de komende drie jaar de officiële wedstrijdbal leveren voor de UEFA Champions League wedstrijden. Daarmee wordt de jarenlange samenwerking die in 2001 begon gecontinueerd.

Andere samenwerking FC Utrecht en Lagardère

FC Utrecht en Lagardère Sports zijn een nieuwe samenwerking overeengekomen. FC Utrecht neemt het lokale sales team van Lagardère te Utrecht per direct over, het betreft een team van zes personen.

Noordlease verlengt hoofdsponsorschap FC Emmen

Hoofdsponsor Noordlease verlengt het contract met FC Emmen met twee seizoenen.

Vibes of the Week #20

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Champions League blijft bij Veronica

De Champions League is ook de komende drie jaar te zien bij Veronica. John de Mol's Talpa Network heeft de uitzendrechten gekocht van de Europese voetbalbond UEFA. Op Veronica is straks ook Voetbal Inside te zien, dat verhuist van RTL naar de zender.