Artikelen

adidas verlengt UEFA Champions League Partnership

adidas blijft de komende drie jaar de officiële wedstrijdbal leveren voor de UEFA Champions League wedstrijden. Daarmee wordt de jarenlange samenwerking die in 2001 begon gecontinueerd.

Andere samenwerking FC Utrecht en Lagardère

FC Utrecht en Lagardère Sports zijn een nieuwe samenwerking overeengekomen. FC Utrecht neemt het lokale sales team van Lagardère te Utrecht per direct over, het betreft een team van zes personen.

Noordlease verlengt hoofdsponsorschap FC Emmen

Hoofdsponsor Noordlease verlengt het contract met FC Emmen met twee seizoenen.

Vibes of the Week #20

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Champions League blijft bij Veronica

De Champions League is ook de komende drie jaar te zien bij Veronica. John de Mol's Talpa Network heeft de uitzendrechten gekocht van de Europese voetbalbond UEFA. Op Veronica is straks ook Voetbal Inside te zien, dat verhuist van RTL naar de zender.

Van Boxtel hoorwinkels verlengt partnerschap OldStars

Van Boxtel hoorwinkels en het Nationaal Ouderenfonds hebben na het succes van de afgelopen twee jaar hun partnerschap verlengd.

Extrema kiest voor CM.com voor uitrollen mobiele strategie

Extrema, organisator van festivals als Solar Weekend, Extrema Outdoor en Mandala, kiest voor CM.com voor het uitrollen van de mobiele strategie om beter op de wensen en behoeften in te kunnen spelen van festivalbezoekers.

Red Bull en ATPI toegevoegd aan Be Fearless seminar

Red Bull en ATPI zullen op 28 juni een presentatie verzorgen tijdens het Be Fearless-seminar van Sponsorreport in het kader van de Volvo Ocean Race Finish in Den Haag.

NOC*NSF en Fonds Gehandicaptensport opnieuw partners

Om de jarenlange verbinding tussen NOC*NSF en Fonds Gehandicaptensport te bekrachtigen is het Fonds geassocieerd lid van NOC*NSF geworden. Het meerjarig partnerschap is gericht op de sportparticipatie.

UEFA en Rita Ora gaan samenwerken in voetbalcampagne

De Europese voetbalbond UEFA is een samenwerking aangegaan met popster Rita Ora om zijn Together #WePlayStrong campagne te promoten, die meisjes en jonge vrouwen moet aanmoedigen om te gaan voetballen.

Sponsormanager Bas van Rossum verlaat Ajax

Sponsormanager Bas van Rossum verlaat na 7,5 jaar per 1 juli Ajax.

Allereerste ABN AMRO Stadion Spelen

Maandag 14 mei 2018 organiseert ABN AMRO Foundation samen met de afdeling Brand Activation de allereerste editie van de ABN AMRO Stadion Spelen.

WK Zeilen 2022 toegewezen aan Den Haag

De internationale zeilbond World Sailing heeft bekend gemaakt dat het WK Zeilen in 2022 is toegewezen aan Den Haag. Nederland neemt daarmee de organisatie van dit prestigieuze zeilevenement op zich.

BAUHAUS opnieuw hoofdsponsor Dutch Open Darts

Bouwcentrum BAUHAUS heeft zich opnieuw voor één jaar als hoofdsponsor verbonden aan de Dutch Open Darts.

Vibes of the Week #19

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes