Artikelen

Martijn Kabbes verlaat Fonds Gehandicaptensport

Martijn Kabbes zal per 1 februari Fonds Gehandicaptensport verlaten en zijn sportmarketingbureau MK Sponsormatch weer oppakken.

Real Madrid weer rijkste club

Na een afwezigheid van twee jaar staat Real Madrid weer aan de top van de Deloitte Money League met een recordomzet van 750,9 miljoen euro.

Vitesse en Osonyq tekenen overeenkomst

Vitesse en sportdrankproducent Osonyq hebben vrijdagavond de handtekeningen gezet onder een overeenkomst van tweeënhalf jaar, waarmee Osonyq official Sports Drink Supplier van Vitesse wordt.

Office Centre nieuwe partner Feyenoord

Feyenoord en Office Centre gaan een partnership met elkaar aan voor minimaal drieënhalf jaar.

Shell en Rijksmuseum Boerhaave partners in talentontwikkeling

Vandaag ondertekenden Shell Nederland en Rijksmuseum Boerhaave een driejarige samenwerkingsovereenkomst. Het museum is verheugd over de samenwerking die zich richt op talentontwikkeling en inclusiviteit.

Sponsoruitgaven gaan stijgen

In samenwerking met Nielsen Sports heeft Sponsorreport de Nederlandse sponsorwereld anno 2019 onderzocht. Voorzichtige conclusie is dat voor het eerst in jaren de sponsorbestedingen in 2019 weer gaan stijgen.

Reineke Boot nieuwe directeur SAIL Event Partners

Reineke Boot is de nieuwe directeur SAIL Event Partners. Zij wordt eindverantwoordelijk voor de algehele productie van de tiende editie van SAIL Amsterdam die in augustus 2020 wordt gehouden.

Tjitske Benedictus meest invloedrijk in sponsoring

Tjitske Benedictus, Hoofd Sponsoring, Events en Activatie bij ING Nederland, is door Sponsorreport uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.

Interview Ruben Beekmans (CPNB)

Ruben Beekmans werkt inmiddels 6 jaar bij de CPNB als marketeer. Afgelopen jaar heeft hij samen met Manager Merk, Marketing & Communicatie Annette Reijersen van Buuren sponsoring verder vorm gegeven. Nu gaat hij zich daar als sponsor manager volkomen op richten. Het laat het toegenomen belang van sponsoring zien voor de CPNB.

Basic-Fit en edivisie worden partners

De edivisie en Basic-Fit slaan de handen ineen om esports in Nederland nog steviger op de kaart zetten. Door de samenwerking moet Basic-Fit toegang krijgen tot de jonge doelgroep van de esportscompetitie, terwijl de edivisie het belang van fysieke topconditie onder gamers beter in beeld kan brengen. Basic-Fit sluit het partnership voor een langere periode af.

Volkswagen partner De Nationale Voorleesdagen

Volkswagen introduceert samen met de CPNB ‘Snelweg Sprookjes’, een interactieve luisterapp speciaal voor kinderen. Snelweg Sprookjes is tot stand gekomen in samenwerking met De Nationale Voorleesdagen en bekende kinderboekenschrijvers onder wie Herman en Babette van Veen.

DEGIRO opnieuw hoofdsponsor van Rugby Nederland

Rugby Nederland en DEGIRO hebben wederom hun handtekening gezet onder een sponsorcontract. Daardoor zijn beide partijen officieel tot 31 december 2019 aan elkaar verbonden en prijkt het logo van DEGIRO nog een seizoen op de shirts.

KPN naamgever KPN eDivisie Cup

De landelijke competitie van de voetbalgame FIFA, de eDivisie, wordt aangevuld met een open toernooi, de KPN eDivisie Cup. KPN organiseert het toernooi in samenwerking met de Eredivisie CV.

TenCate Grass continueert samenwerking KNHB

TenCate Grass, de ontwikkelaar, fabrikant en wereldwijde leverancier van innovatieve kunstgrassystemen, continueert haar ondersteuning als ‘Official Sponsor’ van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Mascha van Werven Manager Partnerships & Commercie NOC*NSF

NOC*NSF stelt Mascha van Werven per 7 maart aan als Manager Partnerships & Commercie. Mascha werkt nu bij Vitesse Arnhem als Head of Marketing en heeft daarvoor o.a. bij de KNSB gewerkt in de functie van Manager Marketing, Communicatie en Media.