Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
TEAMKPN Sportfonds ondersteunt kanoploeg
De Dames onder 21 kanopolo selectie wordt komend jaar gesponsord door TEAMKPN Sportfonds.
Sport
18 februari 2019
Clear Channel sluit partnerships met goede doelen
De Johan Cruyff Foundation, Jeugdfonds Sport & Cultuur, Alpe d’HuZes en de Esther Vergeer Foundation zijn de vier goede doelen die Clear Channel Nederland dit jaar ondersteunt.
Maatschappij
Media
18 februari 2019
ING blijft nummer één voetbalmerk
Voetballiefhebbers koppelen ING het sterkst aan voetbal. Ziggo vergroot bekendheid als voetbalsponsor. Dat blijkt uit onderzoek van Blauw.
Onderzoek
15 februari 2019
Partnership Menzis en KNLTB rond preventie
Menzis en de KNLTB gaan de komende drie jaar intensiever samenwerken om niet alleen jeugd maar ook volwassenen en senioren meer te laten tennissen.
Sport
15 februari 2019
Uitbreiding voor USA Office van Ajax
Per 1 maart zal Simon Hochstenbach het team van het USA Office van Ajax versterken. Hochstenbach komt van Dutch Lions FC LLC, een Nederlandse voetbalorganisatie met vijf clubs in de USA.
Mensen
Sport
15 februari 2019
Ruben Pierik verlaat VriendenLoterij
Ruben Pierik verlaat na 10 jaar de VriendenLoterij waar hij Adjunct Hoofd Marketing is. Per 1 maart start hij bij Univé Verzekeringen als Teamleider Lokale Marketing.
Mensen
15 februari 2019
Vaessen hernieuwt contract Krajicek Foundation
Vandaag is tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament de sponsorovereenkomst tussen Vaessen en de Krajicek Foundation verlengd.
Maatschappij
14 februari 2019
AkzoNobel brengt het McLaren Formule 1-raceteam in de volgende versnelling
Het McLaren Formule 1-team onthulde vandaag het design van de nieuwe auto's voor seizoen 2019 en bracht daarbij nieuw racetalent samen met de nieuwste kleurentechnologie van AkzoNobel.
Activaties
Sport
14 februari 2019
BNP Paribas wordt hoofdsponsor Metropole Orkest
BNP Paribas wordt de exclusieve hoofdsponsor van het Metropole Orkest, een wereldwijd toonaangevend pop- en jazzorkest dat meerdere Grammy Awards heeft gewonnen. De beide partijen hebben daartoe op 12 februari een overeenkomst gesloten.
Kunst & cultuur
13 februari 2019
NN Group en Mauritshuis verlengen partnership
Sinds 2016 is NN Group een partner van het Mauritshuis. Deze succesvolle samenwerking is voor de komende drie jaar verlengd tot en met 2021.
Kunst & cultuur
12 februari 2019
BankGiro Loterij verdeelt ruim € 79,4 miljoen
Op het Goed Geld Gala van de BankGiro Loterij is ruim € 79,4 miljoen verdeeld onder 77 culturele organisaties. Het is het hoogste bedrag ooit, bijna € 5 miljoen meer dan vorig jaar.
Kansspelen
Kunst & cultuur
12 februari 2019
Messi en Salah in wereldwijde Pepsi MAX voetbalcampagne
Vandaag introduceert Pepsi MAX® zijn nieuwe wereldwijde 2019 voetbalcampagne met de internationale slogan: Pepsi, For the Love of It. De 2019 campagne viert de doorlopende samenwerking met de UEFA Champions League door Leo Messi en Mohammed Salah met elkaar te laten strijden.
Activaties
Sport
12 februari 2019
VriendenLoterij schenkt recordbedrag
Dankzij de loterijdeelnemers kan de VriendenLoterij dit jaar 61,1 miljoen euro verdelen onder 54 Nederlandse goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Dat werd bekend bij het Goed Geld Gala in het Scheepvaartmuseum. De jeugdopleiding van Ajax ontvangt een recordbedrag
Kansspelen
Maatschappij
11 februari 2019
Dave Zonderop naar Afas Live
Dave Zonderop is sinds het begin van dit jaar manager brand partnerships Afas Live geworden bij Live Nation.
Mensen
11 februari 2019
ABN AMRO drie jaar langer hoofdsponsor WTT
ABN AMRO en Rotterdam Ahoy hebben bij aanvang van het 46e ABN AMRO World Tennis Tournament het sponsorcontract voor drie edities verlengd. Hierdoor is ABN AMRO ook in 2020, 2021 en 2022 als titelsponsor betrokken bij het toernooi. Richard Krajicek en Esther Vergeer blijven toernooidirecteuren.
Sport
08 februari 2019
Vorige
1
...
226
227
228
...
374
Volgende