Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Vibes of the Week #24
De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.
Sport
15 juni 2018
PSV en Rabobank verlengen samenwerking
PSV en de Rabobank hebben hun contract voor drie jaar verlengd. De Official Sponsor en huisbankier blijft tot 2021 aan de club verbonden.
Sport
14 juni 2018
HEMA en Voedselbank gaan landelijk samenwerken
HEMA heeft haar pilot met 5 HEMA winkels en de Voedselbank Amsterdam succesvol afgerond. De volgende stap is te onderzoeken in welke regio’s het project kan worden uitgebreid.
Maatschappij
14 juni 2018
FIFA ziet WK-inkomsten uit sponsoring dalen
Voor het eerst sinds jaren zullen de sponsorinkomsten van de FIFA dit WK lager zijn dan bij voorgaande eindrondes. De wereldvoetbalbond kan desondanks nog een bedrag van $1,450 miljard tegemoetzien van haar sponsors. Dat concludeert onderzoeksbureau Nielsen Sports.
Onderzoek
13 juni 2018
Sparta verlengt Business Partnership met Jupiler
Sparta heeft het Official Business Partnership met Jupiler met vijf seizoenen verlengd. Het Belgische biermerk is al jaren aan Sparta Rotterdam verbonden en blijft ook de komende seizoenen onder meer naamgever van de sponsorlounge in het hoofdgebouw.
Sport
13 juni 2018
Yakult 25 jaar hoofdsponsor Nederlands Philharmonisch Orkest
Yakult Europe heeft het hoofdsponsorcontract met het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest verlengd met vijf jaar.
Kunst & cultuur
13 juni 2018
De Telegraaf langer mediapartner Ajax
Ajax en De Telegraaf hebben overeenstemming bereikt over het tussentijds openbreken en verlengen van de samenwerking. De huidige overeenkomst liep tot 30 juni 2019. De Telegraaf blijft onder de nieuwe voorwaarden tot medio 2023 als Official Mediapartner aan Ajax verbonden.
Media
13 juni 2018
Nederland maakt meeste goals tijdens WK
Nederland gaat tijdens dit WK-voetbal de meeste goals maken. Goals bouwen, welteverstaan. In samenwerking met HORNBACH inspireert Voetbal International voetbalfans om deze zomer samen een goal te maken.
Sport
13 juni 2018
Eneco geeft duurzame energieles
Eneco Groep geeft komend schooljaar 10.000 leerlingen duurzame energieles. Als startschot van de campagne kregen vandaag 200 leerlingen uit de groepen 7 en 8 van basisscholen de Hildegardisschool (Rotterdam), de Wijngaard (Hendrik-Ido-Ambacht) en de Anne Frank School (Bleiswijk) een megales over duurzame energie in Diergaarde Blijdorp.
Maatschappij
13 juni 2018
Eye Filmmuseum en Panasonic tekenen samenwerkingsovereenkomst
Eye Filmmuseum en Panasonic hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. De elektronicagigant is exclusief leverancier van visuele oplossingen voor evenementen in Eye. Met Panasonic als technologiepartner moeten bezoekers van Eye op nog meer kwaliteit kunnen rekenen.
Kunst & cultuur
12 juni 2018
ID&T en Mastercard zetten in op cashless betalen
Mastercard en ID&T deden tijdens het festival Amsterdam Open Air de aftrap voor een meerjarige samenwerking. Met dit partnership willen zij ervoor zorgen dat cashless betalen op festivals de nieuwe standaard wordt.
Entertainment
12 juni 2018
"Als je geen lef toont, ga je nooit winnen"
Als je geen lef toont, ga je nooit winnen. Maar je weet ook dat je als je teveel gas geeft, je niet zult winnen. Gerd-Jan Poortman, ambassadeur van de Volvo Ocean Race Finish Den Haag, over de balans tussen lef en veiligheid.
Opinie
11 juni 2018
Jorien ter Mors kopvrouw Team IKO
Jorien ter Mors wordt de belangrijkste schaatsster van Team IKO
Sport
11 juni 2018
2Basics begeleidt Incentro naar gamende IT professionals
Incentro heeft 2Basics gevraagd om een programma te ontwikkelen gericht op gamende IT-ers. Het IT-bedrijf gaat de wereld van gaming en esports verkennen ten behoeve van recruitment."
Bureaus
11 juni 2018
Vibes of the Week #23
De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes
Sport
08 juni 2018
Vorige
1
...
229
230
231
...
351
Volgende