Artikelen

Oranje tot en met 2022 bij de NOS

De komende vier jaar zullen alle wedstrijden van het Nederlands voetbalelftal bij de NOS te zien zijn: EK- en WK-kwalificatieduels, de Nations League en oefeninterlands.

Zwarte Cross en Grolsch vijf jaar langer door

Bezoekers van de Zwarte Cross en het meest relaxte festival van Nederland Mañana Mañana blijven de komende jaren proosten met Grolsch. Bierbrouwer Grolsch en organisator de Feestfabriek hebben het samenwerkingscontract opnieuw voor vijf jaar verlengd.

Brussels Airport shirtsponsor Willem II

Brussels Airport, dat gisteren haar 60ste verjaardag vierde, is met directe ingang een nieuwe shirtsponsor van Willem II. Dit seizoen zal het logo van de Belgische luchthaven op de rug van het thuisshirt prijken.

Copperant sponsor van Rembrandthuis

Verfproducent Copperant en Stichting Museum Het Rembrandthuis hebben een sponsorovereenkomst getekend voor een periode van 3 jaar.

Vibes of the Week #27

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Longfonds en Gazelle voor schonere lucht

Het Longfonds en Gazelle slaan de handen ineen. Beide partijen willen Nederlanders bewust maken van het belang van schone lucht en de bijdrage die de fiets kan leveren.

Jumbo neemt 1.200 oranjefans mee naar de Tour

Jumbo geeft samen met Team LottoNL-Jumbo sponsors Lotto en Vifit 1.200 Nederlandse wielerfans de kans om live aanwezig te zijn bij de finish van de Ronde van Frankrijk.

BinckBank sponsort De Avondetappe (NOS)

BinckBank verbindt komende maand tijdens de Tour de France haar naam aan het populaire wielerprogramma De Avondetappe van de NOS.

Extra activaties NN Group rondom NN North Sea Jazz

Vanaf de komende editie is NN Group in ieder geval drie jaar lang titelsponsor van North Sea Jazz, dat vanaf nu NN North Sea Jazz Festival heet. In aanloop naar het festival organiseert NN Group in samenwerking met haar partners diverse nieuwe activiteiten met het doel jazzfans een nog interessanter aanbod te bieden.

SKODA opnieuw autoleverancier Tour de France

SKODA is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.

CM.com verlengt hoofdsponsorschap NAC Breda

CM.com is ook tijdens het seizoen 2018/2019 hoofdsponsor van NAC Breda. Daarmee prijkt het bedrijf voor het vierde seizoen op rij op de voorkant van het shirt van de club uit Breda.

MVV verlengt met Open Line

MVV Maastricht verlengt met Open Line voor komend seizoen. De verlenging van de overeenkomst betekent, dat Open Line de voorzijde van het wedstrijdshirt van MVV Maastricht siert.

ABN AMRO Foundation verhoogt steun aan Jeugdeducatiefonds

ABN AMRO Foundation heeft besloten de steun aan het Jeugdeducatiefonds te verlengen en uit te breiden. Hierdoor kan het Jeugdeducatiefonds de komende twee jaar verder groeien.

HEMA lanceert HEMA Foundation

HEMA lanceert de ‘HEMA Foundation’, een onafhankelijke stichting opgericht door HEMA die zich hard maakt voor een meer inclusieve samenleving.

EnergieFlex terug als hoofdsponsor N.E.C.

EnergieFlex maakt zijn rentree als hoofdsponsor van N.E.C. Sinds 2016 is EnergieFlex partner van N.E.C. en was in het seizoen 2016-17 al een keer hoofdsponsor. De Nederlandse energieleverancier prijkt de komende twee seizoenen weer op de voorzijde van het N.E.C.-shirt.