Artikelen

TONZON nieuwe sponsor Nederlands shorttrackteam

De KNSB heeft in TONZON een nieuwe sponsor gevonden voor de nationale shorttrackselectie. Het bedrijf, dat innovatieve en opvouwbare isolatiematerialen produceert, heeft zich voorlopig tot juli 2018 als sponsor aan het team verbonden.

Ammodo nieuwe partner Tiger Short Competition

Ammodo, een organisatie die zich inzet voor kunst en wetenschap, heeft zich voor de komende drie edities van International Film Festival Rotterdam (IFFR) verbonden aan de Tiger Short Competition.

Rabobank steekt $ 1 miljard in duurzaam boeren

Rabobank Noord Amerika zet samen met de Verenigde Naties een fonds op van $ 1 miljard om boeren financieel te ondersteunen in de transitie naar meer duurzame productiemethoden.

Vibes of the Week #50

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

KLM langer hoofdsponsor KLM Open

KLM heeft het hoofdsponsorcontract met de Dutch Open Golf verlengd tot en met 2020. KLM is daarmee ook in 2019 en 2020 titelsponsor van het KLM Open.

Kumpany versterkt zich met Larissa Clemens

Met de komst van Larissa Clemens (1985) als Account Director is het nieuwe management van activatiebureau Kumpany rond en klaar voor 2018.

Willem II blijft Jupiler schenken

Willem II heeft onlangs de samenwerking met bierbrouwer Jupiler verlengd. Hiermee blijft het Belgische bier ook de komende jaren door de tapkranen van het Koning Willem II stadion stromen.

Tuitert en Van Velzen hosts Holland Heineken House

Mark Tuitert en Roel van Velzen gaan als hosts voor het eerst de Olympische huldigingen presenteren. Roel van Velzen is niet alleen host maar zal ook gaan optreden met zijn band. Ook André Hazes en Di-rect zullen zorgen voor optredens.

AA Drink Talenteam 2018 bekend

De sponsorovereenkomst tussen de Atletiekunie en AA Drink zal in 2018 inmiddels haar 33e jaar in gaan. Daarmee is dit een van de langstlopende partnerships binnen de Nederlandse sportsponsoring. Vandaag wordt het nieuwe AA Drink Talententeam voor 2018 gepresenteerd.

Meer dan half miljoen voor Dance4Life

Afgelopen dagen heeft Dance4Life meer dan een half miljoen euro geworven tijdens de eindejaarsacties Situation Room en FundRace. Tegelijkertijd startte SBS 6 presentator Kees Tol zijn ambassadeurschap met deelname aan de FundRace.

Léon Boele van Team Roompot naar Team SportVibes

De marketing/PR sectie van het Haagse bureau SportVibes verwelkomt Léon Boele in het team. Boele was voorheen PR manager van de wielerploeg Roompot. Daarvoor was hij lange tijd in de sportjournalistiek actief, onder meer als chef sport van RTV Rijnmond.

Chris Vos ambassadeur Toyota Nederland

Chris Vos wordt de komende jaren ondersteund door Toyota Nederland welke op hun beurt de snowboarder gaat inzetten als ambassadeur.

Univé en Delta Cycling Rotterdam bundelen krachten

Univé en Delta Cycling Rotterdam gaan gezamenlijk fietsers begeleiden richting de 2018-editie van de Amstel Gold Race toertocht. Sportief, fysiek en mentaal worden deelnemers klaargestoomd voor de uitdagende toertocht.

Miljoenenpubliek via cricket

Afgelopen week plaatste het Nederlandse cricketteam zich met de eindzege in het WCL Championship voor de nieuwe, en lucratieve, ODI (One Day International) League, waarin alle grote cricketlanden elkaar treffen. Voor sponsors een uitgelezen mogelijkheid om zich via cricket internationaal te laten zien.

Denton versterkt commerciële afdeling Vitesse

Onlangs is Richard Denton in dienst getreden van Vitesse als manager sponsoring en partnerships. Deze functie maakt onderdeel uit van de commerciële afdeling van Vitesse onder leiding van commercieel directeur Olivier Smit.