Artikelen

Vijfde team voor Volvo Ocean Race

De vijfde deelnemer aan de Volvo Ocean Race 2017-18 zal onder de naam Team Sun Hung Kai/Scallywag varen en vertegenwoordigt Hong Kong. Dat werd vandaag bekendgemaakt. De campagne krijgt ondersteuning van Seng Huang Lee en Sun Hung Kai & Co, de in Hong Kong gevestigde eigenaar van het supermaxi racejacht Scallywag.

Dijkstra Draisma langer hoofdsponsor van SC Cambuur

Bouwgroep Dijkstra Draisma heeft de samenwerking met SC Cambuur als hoofdsponsor met twee seizoenen verlengd.

Hein Barnhoorn interim directeur Nederlands Filmfestival

Het bestuur van het Nederlands Filmfestival heeft vandaag bekend gemaakt dat Hein Barnhoorn tot en met december 2017 de rol van Algemeen Directeur ad interim gaat vervullen.

IOC en Omega verlengen Olympisch partnership tot en met 2032

Het International Olympisch Comité (IOC) heeft de wereldwijde samenwerking met ''official timekeeper'' Omega verlengd tot en met 2032. Het huidige contract liep nog tot en met 2020.

3M stopt als hoofdsponsor Olympia’s Tour

Olympia’s Tour moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. 3M, dat de afgelopen twee jaar de oudste rittenkoers van Nederland sponsorde, heeft aangegeven andere keuzes te willen maken en beëindigt de samenwerking.

Prins Petfoods nieuwe rugsponsor Vitesse

Prins Petfoods wordt komend seizoen de nieuwe rugsponsor van Vitesse. Het familiebedrijf uit Veenendaal dat gespecialiseerd is in 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen vervangt daarmee Smipe, dat de afgelopen 2,5 jaar de achterkant van het shirt sierde.

Zwitserleven hoofdsponsor Dutch Junior Open 2017

Van 19 tot en met 22 juli 2017 wordt de 33e editie van het Dutch Junior Open gespeeld op Golfclub Toxandria te Molenschot. Dit jaar is Zwitserleven de nieuwe hoofdsponsor van het Dutch Junior Open. De inschrijving voor het Zwitserleven Dutch Junior Open is inmiddels gestart.

Atletiekunie en Campina ontwikkelen beweegprogramma voor basisscholen

De Atletiekunie heeft samen met Campina het Ren.Spring.Gooi programma ontwikkeld, een atletiekprogramma voor kinderen op basisscholen om beter te bewegen.

Aegon eerste commerciële partner Fries Museum

Aegon wordt de eerste commerciële partner van het Fries Museum. Op 10 mei 2017 ondertekenen Aegon en het museum in Leeuwarden een meerjarig partnerschap. In 2017 en 2018 gaan het museum en Aegon nauw samenwerken om met de aankomende grote tentoonstellingen over Mata Hari en M.C. Escher een breed publiek te bereiken.

AkzoNobel beschermt en kleurt Het Koninklijk Concertgebouw

AkzoNobel is voor een periode van vijf jaar nieuwe sponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. Als onderdeel van de samenwerking zal AkzoNobel met verf- en decoratieve producten van Sikkens de komende jaren bijdragen aan de instandhouding van de monumentale concertzaal in Amsterdam.

Onthulling eerbetoon aan Johan Cruijff

Mevrouw Cruijff heeft samen met burgemeester Van der Laan en vertegenwoordigers van de Cruyff Legacy in Amsterdam een muurschildering van Johan Cruijff onthuld. De totstandkoming van dit kunstwerk is mede mogelijk gemaakt door AkzoNobel, die hiermee tevens de vijfjarige samenwerking met de Cruyff Foundation viert en stilstaat bij het 20-jarig bestaan van de Cruyff Foundation.

Abiant Uitzendgroep blijft langer hoofdsponsor Lycurgus

Een dag na het behalen van de tweede landstitel op rij kon voorzitter Paul van der Wijk tijdens het kampioensdiner bekend maken dat hoofdsponsor Abiant Uitzendgroep het tot medio 2018 lopende contract met een extra jaar verlengd heeft.

Aegon wordt ‘official supplier’ van AFC Ajax

Aegon heeft de aflopende verbintenis met Ajax met twee seizoenen verlengd. De verzekeraar zal daardoor de komende jaren als Official Supplier aan de club verbonden blijven. Onlangs tekenden Aegon directeur Maarten Edixhoven en Ajax directeur Menno Geelen hiervoor een vernieuwde samenwerking.

Qatar Airways sponsor WK 2018 en 2022

Qatar Airways heeft een sponsorcontract getekend met wereldvoetbalbond FIFA. De komende vijf jaar mag de luchtvaartmaatschappij uit de Golfregio de titel ''Official Airline'' dragen, zoals in 2018 bij het WK in Rusland en in 2022 in thuisland Qatar.

Uitbreiding team Brand New Live

Entertainment marketingbureau Brand New Live blijft groeien en neemt met Tim Sneep en Susan de Vries twee nieuwe collega’s in dienst.