Artikelen

IOC en AB InBev kondigen een wereldwijd Olympisch Partnerschap aan

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) heeft vandaag aangekondigd dat AB InBev, ‘s werelds grootste brouwer, tot in 2028 een wereldwijde Olympische partner wordt (TOP Partner). Corona Cero, een alcoholvrij bier, zal de wereldwijde biersponsor worden van de Olympische Spelen. Hiermee wordt de nadruk gelegd op het inzetten op verantwoorde alcoholconsumptie en op het bouwen aan een betere wereld, zowel door het IOC als door AB InBev.

Enterprise pakt uit met Ajax Vrouwen in de Champions League

De Ajax Vrouwen staan voor twee cruciale laatste groepswedstrijden in de UEFA Women’s Champions League. Enterprise Car Sharing & Rental is Official Supplier van Ajax en biedt fans de kans op een geheel verzorgde roadtrip naar de wedstrijd tegen Paris Saint Germain in Parc des Princes. Dat is voor een Nederlandse club de allereerste georganiseerde supportersreis naar een internationale uitwedstrijd. Daarnaast is Enterprise sponsor van de live-uitzendingen bij de NOS en met LED-boarding zichtbaar bij het laatste groepsduel thuis tegen AS Roma.

Tribe Security nieuwe hoofdsponsor Roda JC

TRIBE Security (voorheen Intelligent Security) is vanaf het seizoen 2024-2025 de hoofdsponsor van Roda JC en wordt daarmee de meest prominente partner binnen de club voor twee seizoenen. TRIBE Security is gespecialiseerd in alles wat mensen, omgevingen en samenkomsten beveiligt. Net als Roda JC heeft TRIBE Security de maatschappelijke impact in de regio hoog in het vaandel staan. Het logo zal vanaf volgend seizoen op het geel-zwarte shirt prijken.

Team AH – Zaanlander in wintercampagne Albert Heijn

Het Albert Heijn - Zaanlander schaatsteam heeft samen met supermarktmanager Ilse en haar gezin een prominente rol in de nieuwe TVC voor de wintercampagne van Albert Heijn. De kern van de campagne zijn lekkere winterse gerechten op een makkelijke en betaalbare manier.

Ajax en adidas verlengen partnership tot en met 2031

Ajax en adidas hebben hun langlopende partnership verlengd tot en met 2031. adidas is al sinds 2000 kleding- en hoofdsponsor van Ajax, met deze verlenging wordt de 30 jaar partnership-mijlpaal voorbij gestreefd. Daarmee is dit het langstlopende kledingsponsorschap van de Eredivisie en een van de langstlopende partnerships van het Europese voetbal.

High Tech Campus langer hoofdsponsor PSV Vrouwen

High Tech Campus Eindhoven gaat langer door als hoofdsponsor van PSV Vrouwen. PSV en het ecosysteem van driehonderd innovatieve bedrijven hebben de samenwerking tot en met 2025 verlengd.

Ausnutria stopt als hoofdsponsor SC Heerenveen

Na vier seizoenen komt er een eind aan het hoofdsponsorschap van Ausnutria bij sc Heerenveen. Het zuivelconcern heeft de club te kennen gegeven na dit seizoen te stoppen vanwege de huidige marktomstandigheden waar Ausnutria mee te maken heeft.

PSV verlengt samenwerking met Puma met vijf jaar

PSV heeft de samenwerking met PUMA met vijf jaar verlengd. Met het gerenommeerde Duitse sportkledingmerk was bij het ingaan van seizoen 2020-2021 een vijfjarige overeenkomst afgesloten, maar dat contract wordt nu al opengebroken en verlengd tot medio 2030. Dat maakte Commercieel Directeur Frans Janssen woensdag bekend tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de club. Ook met rugsponsor GoodHabitz is de samenwerking verlengd.

Naïf is partner Nationale Voorleesdagen

Als verzorgingsmerk met een missie om ouders te ondersteunen in de zorg voor hun kleintjes, omarmt Naïf het belang van lezen tijdens de eerste duizend dagen van een kind. Daarom is het bedrijf partner van De Nationale Voorleesdagen, georganiseerd door Stichting CPNB en Stichting Lezen.

KNWU presenteert nieuw tenue

In samenwerking met de partners AGU en Nederlandse Loterij presenteerde de KNWU op dinsdag 9 januari een nieuw oranje tenue voor alle TeamNL-selecties. De selecties starten in het jaar van de Olympische en Paralympische in een tenue waarin oranje de prominente kleur is, met op het shirt aanwezig de tulp en de Nederlandse driekleur.

Annette Reijersen van Buuren naar Pathé

Annette Reijersen van Buuren start met ingang van 1 februari als manager marketing & sales van bioscoopketen Pathé.

Markteffect gaat joint venture aan met The Relevance Group

Markteffect Research Group gaat een joint venture aan met The Relevance Group uit Duitsland. "Zo halen we meer kennis in huis op het gebied van data en kunstmatige intelligentie. Dat helpt ons om onze ambitie om de grootste Europese partij voor research en data te worden waar te maken", vertelt directeur Hesam Fahimi.

Santini shirtsponsor bij TDT_Unibet Cycling Team

Santini zal vanaf volgend seizoen de shirtsponsor zijn van Tour de Tietema-Unibet.

ESNS en Heineken verlengen meerjarig partnerschap

ESNS en Heineken verlengen hun langjarige samenwerking.

ADO Den Haag en DHL bundelen krachten

ADO Den Haag en DHL gaan een langdurig partnerschap met elkaar aan. Beide partijen hebben een contract getekend dat tot medio 2027 zal gelden.