Artikelen

Wadro zorgt voor nieuwe shortrackboarding in Thialf

Met financiële steun van schaatssponsor WADRO krijgen de shorttrackers die dagelijks trainen in Thialf een splinternieuwe, beweegbare boarding. De kussens voldoen aan de nieuwste veiligheidseisen van de Internationale Schaatsunie ISU, die met ingang van seizoen 2023 -2024 gelden voor internationale topwedstrijden.

Cupra X Tim Wes bij Rotterdam Art

CUPRA en kunstenaar Tim Wes hebben elkaar gevonden voor een partnership tijdens Rotterdam Art Week (10-12 februari). Via zijn kunstinstallatie ‘Born in the Mirror Hour’ vertolkt Tim zijn visie op het leven in de verre toekomst. De glazen lichtinstallatie is een tijdreis waarin hij een blik werpt op hoe het er dan uit zou kunnen zien. De kunstinstallatie werd met een documentaire onthuld tijdens Rotterdam Art Week en is nog een maand lang te bewonderen in de CUPRA City Garage Rotterdam.

MEAU zingt openingslied bij Vermeer-tentoonstelling

Op initiatief van ING heeft singer-songwriter MEAU een speciaal nummer geschreven voor de opening van de Vermeer-tentoonstelling in het Rijksmuseum. Als hoofdsponsor van het Rijksmuseum brengt ING muziek en Vermeer samen met als thema ‘Friends Meet Again’.

Dole Sunshine Company gaat samenwerking aan met Team Jumbo-Visma

Dole Packaged Foods Europe slaat de handen ineen met wielrenteam Jumbo-Visma. Als Officiële Partner zal Dole de komende drie jaar de atleten van Team Jumbo-Visma voorzien van zijn verpakte fruitproducten en gezonde fruitsnacks, als gebalanceerde aanvulling op hun dieet voor hun dagelijkse training en bij wedstrijden.

Ajax breidt samenwerking met Sorare uit

Ajax en Sorare, een platform waar digitale kaartjes van voetballers verzameld worden, hebben hun bestaande samenwerking uitgebreid tot een volledig partnership. Sorare is tot 2025 Official Sponsor.

T-Mobile partner NOC*NSF en TeamNL

T-Mobile Nederland is de nieuwe partner van NOC*NSF en Team NL. Het bedrijf steunt de komende vier jaar naast de topsport ook alle 28 sportbonden binnen TeamNL. T-Mobile kiest voor dit partnerschap omdat de telecompartij wil bijdragen aan het doel van NOC*NSF om van Nederland het sportiefste land ter wereld te maken.

DPG Media partner van Mediamuseum Beeld & Geluid

DPG Media bouwt mee aan het Mediamuseum van Beeld & Geluid door het leveren van content vanuit vele verschillende titels uit het rijke portfolio. Het doel van deze samenwerking is om de bezoeker van het museum op een toegankelijke wijze de breedte, diversiteit en pluriformiteit van het medialandschap te laten zien.

ABN AMRO’s Kunst en Cultuur sponsoring intensiveert focus op gelijke kansen vrouwen

ABN AMRO legt de komende jaren de focus van het sponsorbeleid binnen de kunst- en cultuursector op gelijke kansen voor vrouwen in de kunst.

DHL logistiek partner van het Oranje Fonds bij NLdoet

Met ingang van 2023 is DHL Parcel als logistiek partner verbonden aan het Oranje Fonds bij de organisatie van NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. DHL gaat voor het Oranje Fonds de duizenden promotiepakketten verzenden naar deelnemende organisaties aan NLdoet.

Profile nieuwe naamsponsor van het Truckstarfestival

Bandenspecialist Profile verbindt zich tenminste de komende drie jaar als hoofdsponsor aan het grootste vrachtwagenfestival van Europa.

OTTO Work Force nieuwe hoofdsponsor Schouwburg Venray

OTTO Work Force en Schouwburg Venray hebben vorige week een drie-jarige sponsorovereenkomst getekend. Daarmee is de grote zaal van het theater omgedoopt tot de OTTOzaal.

Max Verstappen en EA SPORTS starten samenwerking

EA SPORTS is een samenwerking aangegaan met Max Verstappen. De overeenkomst houdt in dat met de tweevoudig wereldkampioen wordt samengewerkt op het gebied van contentcreatie binnen het EA SPORT-portfolio. Daarnaast zal EA SPORTS komend seizoen te zien zijn op de kin van de helm van Verstappen.

FC Groningen en MHC Mobility verlengen samenwerking

MHC Mobility blijft voor het komende seizoen aan FC Groningen verbonden. De specialist in mobiliteit en de Groningse club continueren met de ondertekening van een nieuwe overeenkomst de jarenlange samenwerking.

Honderden aanmeldingen voor eerste editie Daikin Warmste Winterdag

Fonds Gehandicaptensport organiseert samen met Daikin de eerste editie van de Daikin Warmste Winterdag. Dit evenement met maar liefst 400 deelnemers vindt a.s. zondag 5 februari plaats in Thialf, Heerenveen. Schaatshelden en vrijwilligers zetten zich deze dag in om mensen met een beperking en hun familie en vrienden een onvergetelijke dag te bezorgen.

Nike eerste partner AZ Vrouwen

Nike is met ingang van het seizoen 2023-2024 de eerste partner van de AZ Vrouwen. ’s Werelds grootste sportmerk verzorgt voor zowel het eerste elftal als de jeugdopleiding de wedstrijd- en trainingskleding tot medio 2025.