Artikelen

ADO Den Haag Vrouwen krijgt GirlPower Radio als hoofdsponsor

ADO Den Haag Vrouwen heeft in GirlPower Radio een nieuwe hoofdsponsor gevonden voor het seizoen 2021-2022. De Haagse radiozender zal op de voorkant van de wedstrijdtenues van het eerste elftal gaan prijken.

TOTO mag beroepssporters blijven gebruiken

Er komt geen verbod op reclame door beroepssporters door loterijen. Een motie die vraagt dat de bepaling alleen van toepassing is op ‘risicovolle’ kansspelen en niet op loterijen, is afgelopen week aangenomen in de Tweede Kamer. Daarmee mag bijvoorbeeld TOTO beroepssporters en rolmodellen in de sport blijven gebruiken in zijn campagnes.

TeamNL Olympic Festival gaat door

Het TeamNL Olympic Festival, dat van 23 juli tot en met 8 augustus 2021 gehouden wordt op het sportstrand van Den Haag kan doorgaan. Dit is inclusief de huldigingen van de Olympische sporters.

Airpress blijft rugsponsor SC Cambuur

Co-sponsor Airpress heeft de samenwerking met SC Cambuur verlengd. Het internationaal opererende bedrijf met Nederlandse vestigingen in Leeuwarden en Nieuwegein is daardoor ook in het Eredivisieseizoen 2021/2022 verbonden aan het geel en blauw.

Triple Double volledig overgenomen door Golazo

Sportmarketingbureau Triple Double wordt volledig onderdeel van Golazo Nederland. Het sportbedrijf is sinds 2017 voor 50% aandeelhouder van Triple Double en breidt haar belang nu uit naar 100%. De leiding van het bureau komt in handen van een nieuw MT. Oprichter Bob van Oosterhout en zijn compagnons Michel van Grunsven en Norberth Korsmit blijven wel betrokken bij het bedrijf.

FC Utrecht proost vanaf nu met Bud

Uit de tapkranen in Stadion Galgenwaard stroomt vanaf nu bier van Bud. FC Utrecht heeft een vijfjarige overeenkomst afgesloten met Bud. 'The King of Beers' is daardoor als Official Partner aan de club uit Utrecht verbonden. Bud volgt Amstel op als bierpartner van de club.

Markteffect breidt directie uit met Rogier Smulders

Rogier Smulders zal per 1 september 2021 de directie van Markteffect versterken. In de functie van COO zal hij samen met huidig Commercieel Directeur Boj Nefkens (CCO) de tweekoppige directie gaan vormen.

BinckBank stopt sponsoring BinckBank Tour

BinckBank stopt met de sponsoring van de BinckBank Tour die verder gaat onder de naam Benelux Tour. Dat heeft de organisatie vrijdag bekendgemaakt. BinckBank sponsorde de wielerronde sinds 2017. Daarvoor was Eneco twaalf jaar lang hoofdsponsor.

Lidia Moret: "NN Group trots op de inspirerende samenwerking met North Sea Jazz"

NN Group blijft de komende drie jaar titelsponsor van NN North Sea Jazz. Lidia Moret, merkstrateeg bij NN Group, is trots op de verlenging van de samenwerking en de activaties die hebben bijgedragen aan de beleving van het evenement.

AA Drink blijft co-sponsor Dam tot Dam evenementen

AA Drink blijft in 2021 als co-sponsor verbonden aan de Dam tot Dam evenementen. AA Drink zal de deelnemers aan de Dam tot Damloop, Damloop by night, Dam tot Dam Wandeltocht en Saxo Bank Dam tot Dam FietsClassic van sportdrank voorzien.

Port of Amsterdam hoofdsponsor Amsterdam City Swim

Port of Amsterdam verbindt zich als hoofdsponsor aan de Amsterdam City Swim 2021.

TCS bouwt met sponsorships op vertrouwen

Afgelopen woensdag maakte Tata Consultancy Services (TCS) bekend dat het partner wordt van het Dutch Open, naast KLM en ING Private Banking. Eerder dit jaar werden al de marathonpartnerships met Amsterdam en Londen verlengd en uitgebreid. De sponsorships sluiten naadloos aan op de nieuwe merkpositionering van TCS ‘Building on Belief’, zegt Mark Bogaerts, Director Brand & Sponsorship Europe/UK bij TCS.

North Sea Jazz en NN Group verlengen samenwerking met drie jaar

North Sea Jazz en NN Group blijven de komende jaren samenwerken. Sinds de editie van 2018 is NN titelsponsor van het festival, dat de naam NN North Sea Jazz Festival draagt. Het partnership is verlengd met drie jaar.

TCS nieuwe partner Dutch Open golf

Tata Consultancy Services (TCS) wordt de nieuwe partner van het Dutch Open golftoernooi, naast ING Private Banking en KLM.

KNLTB en Kia verlengen samenwerking

De KNLTB stapt, samen met partners Kia, Kia Autolease en de Kia-dealers over op elektrisch rijden. Uit handen van Frank Vaneman, eigenaar Kia-dealer Vaneman, kregen de eerste KNLTB medewerkers vandaag tijdens het Amstelveen Women's Open hun 100% elektrische e-Niro. De verlengde samenwerking tussen de KNLTB en Kia bouwt voort op de succesformule van de voorgaande jaren en focust zich onder meer op de emissievriendelijke mobiliteit van tennisverenigingen en ondersteuning van lokale toernooien.