Artikelen

Opwaardering partnership PSV en TOTO

PSV en TOTO hebben het Official Partnership opengebroken en opgewaardeerd. De aanbieder van sportweddenschappen blijft de komende twee seizoenen als Official Partner aan PSV verbonden en krijgt nu ook een vaste positie op de mouw van de PSV-shirts bij alle Eredivisie-wedstrijden. In het contract is tevens een optie voor nog eens twee seizoenen opgenomen.

Albert Heijn reageert met video op commotie

Albert Heijn heeft met een video op Insta en Facebook met een knipoog gereageerd op de commotie die afgelopen week ontstond naar aanleiding van een brief van de KNVB aan Jumbo.

ESET voor zesde seizoen co-sponsor Sparta

Sparta Rotterdam en ESET hebben overeenstemming bereikt over het verlengen en intensiveren van de samenwerking voor het komende seizoen. De ontwikkelaar van IT-beveiligingssoftware en -diensten zal hiermee voor het zesde jaar op rij te vinden zijn op de tenues van Sparta.

Nieuwe hoofdsponsors voor Sintrale Kommisje Skûtsjesilen

Drie Friese organisaties worden gezamenlijk hoofdsponsor van de Sintrale Kommisje Skûtsjesilen. Bouwgroep Dijkstra Draisma, FB Oranjewoud en de Friese Rabobanken verbinden zich tot en met seizoen 2024 aan de organisator van het SKS-kampioenschap. De sponsorcombinatie is al een jaar hoofdsponsor van het kaatsen, schaatsen en fierljeppen in Fryslân.

PSV en ASML breiden samenwerking uit

ASML en PSV gaan de onderlinge samenwerking verder uitbreiden. De partners starten een aantal initiatieven die de leidende rol van de Brainportregio op het gebied van technologie en innovatie laten zien, die de regio nog aantrekkelijker moeten maken voor haar inwoners en die bijdragen aan het vestigingsklimaat voor (inter)nationaal toptalent.

Just Eat Takeaway 'Owns the sofa'

Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, is een van de partners van EURO 2020. In het deze week verschenen magazine van Sponsorreport staat een uitgebreid interview met Marijn Luchtman, Global Head of Sponsorships and Commercial Brand Partnerships. “Mijn baan zou een stuk makkelijker zijn als we één merknaam zouden voeren.”

KNVB en Gillette roepen fans op om te juichen in stijl

De KNVB, het Olympisch Stadion en Gillette, partner van de Oranjefans, roepen iedereen op om het EK in stijl te vieren, waar je ook bent. Ronald de Boer overhandigde daarom vandaag aan Oranjefans het allereerste ‘Gillette van Oranje’. De overhandiging vond plaats in het Olympisch Stadion waar Ronald de Boer aanwezig was om een levensgrote ‘pitch painting’ van Memphis Depay, Frenkie de Jong, Georginio Wijnaldum en Matthijs de Ligt te onthullen.

‘Nederland heeft een ProTeam nodig’-campagne gelanceerd

Het Nederlandse wielrennen heeft na het wegvallen van Roompot-Charles Cycling Team nog maar één professionele wielerploeg boven het Continentale niveau: Team Jumbo-Visma. BEAT Cycling en Het is Koers! hebben het initiatief genomen tot een onafhankelijke campagne met als doel om te laten zien hoeveel enthousiasme en draagvlak er in Nederland is voor een of meerdere ProTeams.

VDK Groep nieuwe hoofdsponsor PEC Zwolle

Woensdag is de nieuwe sponsorovereenkomst tussen VDK Groep en PEC Zwolle getekend. Frans van der Kolk, algemeen directeur en groot aandeelhouder van VDK Groep en Adriaan Visser, voorzitter PEC Zwolle, hebben daarvoor de handtekeningen gezet. Naast de posities op de mouw, treedt VDK Groep ook tot 1 januari 2022 toe als hoofdsponsor op de voorkant van het shirt. VDK is de opvolger van Molecaten.

Thuisbezorgd.nl bezorgt tijdens EK in Johan Cruijff ArenA

Thuisbezorgd.nl start tijdens EURO2020 met een pilot om eten en drinken te bezorgen in voetbalstadions, waaronder de wedstrijden van Oranje in de Johan Cruijff ArenA. Naast de Johan Cruijff ArenA doet ook de Allianz Arena in München mee aan de pilot.

Jack’s Casino verbindt zich als hoofdpartner aan de Tweede Divisie

Jack’s Casino is de nieuwe naamgevende hoofdpartner van de Tweede Divisie. De op twee na hoogste voetbalcompetitie van Nederland heet minimaal de komende drie seizoenen Jack’s League.

NN titelsponsor North Sea Jazz Downtown

North Sea Jazz trekt in juli eenmalig de stad in. Vanwege de coronamaatregelen is het NN North Sea Jazz festival helaas opnieuw een jaar uitgesteld. Maar onder de noemer NN North Sea Jazz Downtown worden 9, 10 en 11 juli concerten georganiseerd in vier Rotterdamse zalen: Bird, de Doelen, LantarenVenster en RTM Stage, de nieuwe concertzaal in Rotterdam Ahoy. NN Group is titelsponsor.

Nederlanders optimistisch over kansen Oranje

Zoals altijd zijn Nederlanders vrij optimistisch over de kansen van het Nederlands elftal op een groot voetbaleindtoernooi. 44% denkt dat Nederland de kwartfinale haalt. Dat blijkt uit onderzoek dat onderzoeksbureau Markteffect en Sponsorreport hebben gedaan.

Globalrunning.com blijft official travel partner TCS Amsterdam Marathon

Globalrunning.com blijft de komende vijf jaar de official travel partner van de TCS Amsterdam Marathon. Le Champion heeft de samenwerking met de touroperator gespecialiseerd in hardloopreizen verlengd tot en met minimaal de editie van 2025. TCS is vanaf komend jaar ook naamgever van de London Marathon.

ING trapt EK af met ode aan het hele Nederlandse voetbal

ING is al 25 jaar trotse sponsor van het Nederlandse voetbal. Het EK in 2021 valt door het uitstel in 2020 nu samen met dit jubileum. Daarom is de TV-campagne van ING tijdens het EK een ode aan het hele Nederlandse voetbal: het Nederlands elftal, het vrouwenvoetbal, de OranjeLeeuwinnen, het amateurvoetbal en het passend voetbal.