Artikelen

Univé wordt sponsor van PSV

PSV heet Univé als Official Sponsor welkom bij de club. De verzekeraar heeft zich voor minimaal drie seizoenen verbonden aan PSV. Beide partijen zullen de komende jaren samen optrekken om sport toegankelijk te maken voor iedereen. Om de start van het partnership aan te kondigen lanceren Univé en PSV een commercial met Guus Meeuwis in de hoofdrol. Hij brengt een ode aan de ‘supporters’, als Supporter van Sport en Supporter van PSV.

Vrienden van Amstel verschoven naar 2022

De 23e editie van De Vrienden van Amstel LIVE wordt vanwege de aanhoudende COVID-19 maatregelen verplaatst naar januari 2022.

Logitech ondersteunt educatieprojecten UNICEF

UNICEF en Logitech gaan een partnership aan om educatieve projecten voor kinderen in het buitenland te ondersteunen.

Daikin en IJsstadion Thialf sluiten twee-jarige partnerovereenkomst

Aan de start van een heel bijzonder schaatsseizoen zijn warmtepompfabrikant Daikin en IJsstadion Thialf in Heerenveen een tweejarige samenwerkingsovereenkomst aangegaan.

Van Lanschot Kempen nieuwe partner Topsport Community

Per 1 november is Van Lanschot Kempen een nieuwe partner van de Topsport Community. De overeenkomst geldt voor drie jaar en als partner krijgt Van Lanschot Kempen via het netwerk en de bijeenkomsten van de Topsport Community onder andere toegang tot inzichten en kennis uit de topsport.

Geen NN Egmond Halve Marathon

Sportorganisatie Le Champion heeft besloten om geen fysieke evenementen te organiseren tot 1 maart 2021. Dat betekent geen NN Egmond Halve Marathon.

Gezonde Generatie nieuwe partner Olympic Moves

Zoals wij begin oktober al meldde wordt Gezonde Generatie de nieuwe partner van Olympic Moves, een initiatief van NOS*NSF en de Koninklijke Vereniging voor Lichamelijke Opvoeding (KVLO) en de grootste scholencompetitie van Nederland. De samenwerking is nu officieel bekend gemaakt.

Martin Pietersen (Atos): “We make the Olympic Games smarter, more accessible and safer for the future”

Martin Pietersen is global brand and content director at Atos, one of the TOP-partners of the IOC. 19th November he is speaker at the Olympic Webinar of Sponsorreport. How has the role as Worldwide IT partner changed in the last ten years? And what is his biggest challenge regarding Tokyo 2020?

Het Van Gogh Museum in huis met DHL

Als partner van het Van Gogh Museum maakt DHL Express het mogelijk om aankopen in de Van Gogh Museumwinkel of de online shop wereldwijd te laten bezorgen.

Hoofdrol Samsung Galaxy in documentaire over Het Jachtseizoen

Al vijf jaar is Het Jachtseizoen van StukTV een hit en dat jubileum wordt gevierd met een documentaire in samenwerking met Samsung en een speciale #WITHGALAXY-activatie.

Ajax, Mercedes-Benz en Stern verlengen samenwerking

Ajax heeft de partnerships met Mercedes-Benz als ‘Official Car Sponsor’ en Stern als ‘Official Car Supplier’ verlengd tot en met 2023, met een optie tot en met 2025. Ook de komende seizoenen rijden de selectiespelers, de technische staf en het management van Ajax in Mercedes-Benz.

Interview: ABN AMRO maakt inhaalslag bij hockey

Binnen hockey is een forse ongelijke verhouding tussen mannen en vrouwen als het gaat om de invulling van functies, beloning en kansen. Om een inhaalslag te maken verlangt ABN AMRO in nieuwe sponsorcontracten dat hockeyclubs minimaal 30% van de fee inzetten voor diversiteit & inclusie en duurzaamheid. Om de clubs te helpen zijn speciale activatieprogramma’s ontwikkeld die samenkomen onder de paraplu ‘De club van morgen’.

Interview: HEMA activeert op de hartslag van de sport

Dit jaar stapte HEMA voor het eerst groot in sportsponsoring als partner van Team Jumbo-Visma. Daniel Heijne, Manager Sponsoring & Activation, vertelt over de achtergronden van het partnership en de geslaagde Tour-activaties.

ABN AMRO: inhaalslag vrouwen nodig in hockey

Met het langetermijnprogramma De Inhaalslag wil ABN AMRO de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de sport structureel veranderen.

Nederlandse Loterij wordt medehoofdsponsor KNSB

Nederlandse Loterij wordt vanaf dit schaatsseizoen medehoofdsponsor van de KNSB. Als nieuwe Partner van schaatsend Nederland omarmt Nederlandse Loterij het langebaanschaatsen.