Artikelen

MVV krijgt zes shirtsponsors op voorzijde tenue

Daar waar normaliter 1 shirtsponsor de voorzijde van een betaalde voetbalorganisatie siert, zijn er dat bij MVV Maastricht sinds afgelopen zaterdag liefst zes. De bedrijven MIDDAG, Domino’s, Sjef Ubaghs, Naga Solar, DS Metaal Maastricht BV en en TCC zijn in het unieke project gestapt.

Evenementensector teleurgesteld over uitstel testevenementen

Tijdens het voortgangsgesprek met de ministeries van OCW, EZK, VWS, Justitie en Veiligheid met de Alliantie van Evenementenbouwers en Eventplatform bleek dat de evenementenbranche nog niet mag beginnen met de zogenaamde testevenementen.

OPPO is nieuwe sponsor van The voice of Holland

OPPO, een van de grootste smart device merken ter wereld, gaat een geïntegreerde sponsorsamenwerking aan met The voice of Holland.

Van Lanschot maakt 2e serie Empty Concertgebouw Sessions mogelijk

Het Concertgebouw presenteert samen met hoofdsponsor Van Lanschot Kempen een nieuwe serie Empty Concertgebouw Sessions-concerten vanuit een leeg Concertgebouw.

FC Utrecht verwelkomt ENGIE als Innovatiepartner

ENGIE sluit zich per direct en voor meerdere seizoenen als Innovatiepartner aan bij FC Utrecht. Het internationale services- en energiebedrijf, waarvan het Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in het onder de rook van Utrecht gelegen Bunnik, gaat onder meer een voortrekkersrol vervullen op het gebied van duurzaamheid in het gebied rondom Stadion Galgenwaard.

SponsorRingen verbreedt SponsorRingen-awards met specialismen

Meer waardering voor de specialismen in ons vakgebied en een virtuele Awardshow in februari 2021. Dat zijn de twee meest in het oog springende veranderingen die de Stichting SponsorRingen heeft aangekondigd.

Zorg van de Zaak en KWBN pleiten samen voor verplichte wandeling

De Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) en Zorg van de Zaak Netwerk (een netwerkorganisatie van bedrijven op het gebied van bedrijfszorg, medische zorg, kraamzorg, leefstijl- en verslavingszorg) sluiten een meerjarige samenwerking af om dagelijks wandelen op de agenda te zetten binnen het bedrijfsleven.

HEMA ook partner vrouwenploeg Jumbo-Visma

HEMA verbindt zich tot en met 2023 als sponsor aan de nieuwe vrouwenwielerploeg van Team Jumbo-Visma.

PSV en Philips verlengen samenwerking met 10 jaar

Philips verlengt haar huidige sponsorcontract met PSV tussentijds met tien jaar tot 2031. Sinds de oprichting van de Philips' Sport Vereeniging in 1913 zijn zij onlosmakelijk met elkaar verbonden. Samen hebben ze met 107-jaar de langstlopende verbintenis ter wereld.

Nieuwe datum F1 Heineken Dutch GP 5 september 2021

Op de recent gepubliceerde kalender van de Internationale Autosport Federatie (FIA) en Formula One Management (FOM), staat de eerste uitgestelde editie van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix gepland van 3 tot en met 5 september 2021.

ASML en Van Gogh Museum presenteren lesprogramma over kunst en wetenschap

Op 10 november 2020, de Internationale Dag van de Wetenschap, presenteren hightechbedrijf ASML en het Van Gogh Museum het lesprogramma Masterminds & Masterpieces, waarin wetenschap en kunst samenkomen.

in3 rugsponsor PSV Vrouwen

PSV Vrouwen gaat intensief samenwerken met in3. De Nederlandse aanbieder van gespreid betalen voor consumenten heeft zich voor drie seizoenen als rugsponsor verbonden aan het vrouwenteam van PSV. Het sponsorcontract met in3 is het grootste partnership voor PSV Vrouwen tot op heden.

Kunstbende en Rabobank verlengen met tien jaar

In het jaar dat Kunstbende zijn 30e editie beleeft, hebben Kunstbende en sponsor Rabobank besloten om hun partnership met tien jaar te verlengen. Dat is bekendgemaakt tijdens de finaledag van de Kunstbende.

LyondellBasell nieuwe maatschappelijk partner Feyenoord

LyondellBasell en Feyenoord kondigden een driejarig maatschappelijk partnership aan. LyondellBasell, dat actief is in de productie van plastic, chemicaliën en raffinage, en de Rotterdamse voetbalclub gaan samenwerken in projecten die gericht zijn op sportparticipatie, educatie en werkgelegenheid.

KPN lanceert voetbalshow: ‘Buiten de lijnen’

KPN lanceert de voetbalshow: ‘Buiten de lijnen’. In de 6-delige serie op YouTube en Fox Sports gaat Fresia Cousiño Arias op zoek naar de mooiste verhalen van voetballers uit de Eredivisie. KPN is hoofdsponsor van de Eredivisie.