Artikelen

Sponsoring als basis voor Rabo-merkcampagne

Rabobank lanceert deze maand de tweede editie van Rabo ClubSupport. De nieuwe editie wordt ondersteund met een uitgebreide 360 graden-campagne. De sponsorstrategie staat aan de basis van de nieuwe merkcampagne.

Tonzon en schorttrackster Yara van Kerkhof verlengen samenwerking

Sinds 2018 is Tonzon uit Enschede al een belangrijk onderdeel in de schaatscarrière van Yara van Kerkhof. Als privésponsor van Yara ondersteunt Tonzon Yara door middel van een jaarlijkse bijdrage en een auto. Beide partijen zagen dan ook geen enkele reden om deze schitterende samenwerking niet te verlengen in het komend schaatsseizoen. Dit vieren Tonzon en Yara door Yara een dag lang Tonzon pakketjes te laten bezorgen met de fiets door Enschede.

KNHB en Rabobank vernieuwen samenwerking

Rabobank en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben besloten hun succesvolle samenwerking te verlengen. Rabobank en de KNHB intensiveren bovendien hun partnerschap en starten gezamenlijk een nieuw maatschappelijk initiatief gericht op jeugd in wijken waar hockey niet vanzelfsprekend is. Rabobank en de KNHB zijn al meer dan twintig jaar partners.

11e seizoen voor Dijkstra Draisma als hoofdsponsor

Ook komend seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofdsponsor van SC Cambuur. Het is het elfde jaar dat het bouwbedrijf hoofdsponsor is van de club uit Leeuwarden.

Nationale-Nederlanden start samenwerking met 50+ social platform Klup

Nationale-Nederlanden slaat de handen ineen met social platform Klup dat gelijkgestemden op een innovatieve manier koppelt en aan actief leven stimuleert. Met de strategische samenwerking wil Nationale-Nederlanden een actieve bijdrage leveren aan de sociale missie van Klup om 50+ Nederland op een aansprekende manier te verbinden.

Nationale-Nederlanden en Golazo presenteren NN Running Day

Nationale-Nederlanden en Golazo presenteren op 11 oktober een nieuw landelijk hardloopevenement, NN Running Day. Voor het innovatieve individuele loopavontuur is een app ontwikkeld, die de deelnemers op de dag zelf in staat stelt een zelf gekozen evenement op virtuele wijze zo natuurgetrouw mogelijk te beleven.

Eelco van der Noll: "The pain needs to be shared"

Amerika is het zwaarst getroffen land door Covid-19. wat betekent dat voor sponsoring in het land en wat kunnen wij daarvan leren. Eelco van der Noll is hoofd partnerships bij het grootste biermerk in de VS, Budweiser. In de Sponsorreport World Tour op 8 september wordt Van der Noll geïnterviewd over samenwerking, activaties en hoe sponsoring gaat veranderen in het post Covid-19 tijdperk.

Fonds Gehandicaptensport introduceert De Grote Droomloterij

Omdat dit jaar veel events waar Fonds Gehandicaptensport als initiator, goed doel of partner aan verbonden was, zijn komen te vervallen organiseert het Fonds vanaf vandaag De Grote Droomloterij. Dat gebeurt in co-creatie met Lotify.nl en haar 1% FairShare® partners, Droomparken in het bijzonder.

SportStroom en KNHB gaan hockeyverenigingen verduurzamen

SportStroom en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) zijn een driejarige samenwerking aangegaan. Hiermee geven beide partijen invulling aan de gezamenlijke ambitie om alle hockeyverenigingen in Nederland te verduurzamen.

ISU en KNSB onderzoeken World Cups in Thialf

De ISU zoekt een alternatief voor de eerste vier World Cups langebaan, nu vanwege de actuele coronasituatie is besloten de reeds geplande wedstrijden af te gelasten. Samen met de KNSB en House of Sports bekijkt de ISU de mogelijkheid om een reeks World Cups in Nederland te organiseren, in november en december van dit jaar.

Worldstream eerste sponsor van team NXTGEN

Worldstream, een Nederlandse leverancier van beveiligde oplossingen voor IT-infrastructuren, heeft een sponsorovereenkomst gesloten met NXTGEN. Worldstream is daarmee de eerste grote sponsor van NXTGEN., het nieuwe schaatsteam van Jutta Leerdam en Koen Verweij.

De Alternatieve Vierdaagse: uniek wandelalternatief

‘Dit jaar ook geen Vierdaagse in Nijmegen’, kondigde premier Rutte op 21 april aan. Samen met House of Sports activeerde Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) daarom digitaal haar wandelcommunity. Met 'De Alternatieve Vierdaagse' werden ruim 20.000 wandelaars vier dagen lang in beweging gebracht. Samen liepen zij ruim 1,3 miljoen kilometer en registreerden dit via de nieuwe wandel.nl-app! Omdenken in tijden van het coronavirus.

Beter Bed in speelfilm Zwanger & Co

Lieke van Lexmond en Waldemar Torenstra spelen de hoofdrol in de nieuwe 'feel good'-film Zwanger & Co. Beter Bed is hierin ook te vinden.

Mascot Workwear intensiveert samenwerking met SC Heerenveen

Mascot Workwear en sc Heerenveen intensiveren hun samenwerking. Tijdens het seizoen 2020/2021 prijkt de naam van Mascot Workwear achterop de shirts van sc Heerenveen. Mascot was al partner van de club, sinds oktober vorig jaar.

Jumbo en Team Jumbo-Visma lanceren Tour de Kans

Jumbo Supermarkten nodigt Nederlanders uit om de komende weken iedere dag samen met de wielerhelden van Team Jumbo-Visma te winnen. Samen met Team Jumbo-Visma introduceert Jumbo het online spel 'Tour de Kans'.