Artikelen

MOJO en Vodafone lanceren streamingplatform Larger Than Live

In een zomer zonder concerten en festivals openen MOJO en Vodafone Larger Than Live: een virtuele concertzaal waarin bezoekers interactief contact met de optredende artiest hebben. Optredende artiesten zijn onder andere De Jeugd van Tegenwoordig en De Staat.

Dusseldorp BMW tot 2025 mobiliteitspartner van ADO Den Haag

ADO Den Haag heeft een meerjarig partnerschap gesloten met Dusseldorp BMW. Tot minimaal 2025 zal Dusseldorp BMW als mobiliteitspartner het wagenpark van de club van glans en sportiviteit voorzien.

CPNB #ikleesthuis-campagne groot succes

De campagne #ikleesthuis van de CPNB in samenwerking met een groot aantal partners is een doorslaand succes geworden.

BankGiro Loterij ZomerSessies vervangen ZomerConcerten

Het Concertgebouw presenteert dit jaar in plaats van de BankGiro ZomerConcerten de BankGiro Loterij ZomerSessies. Vanwege de grote belangstelling worden er extra BankGiro Loterij ZomerSessies georganiseerd: zestien concerten van één uur voor 100 bezoekers.

SEG en The Media Nanny gaan samen

De Sports Entertainment Group (SEG) en The Media Nanny bundelen hun krachten en gaan als één bedrijf verder. Door deze fusie zal binnen SEG, naast de bestaande takken Football, Cycling en Esports, een nieuwe divisie ontstaan: SEG Artists.

Acronis nieuwe sponsor Ajax-jeugd

Acronis is de nieuwe sponsor van de Ajax-jeugd. Ajax en Acronis hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend met een looptijd van ten minste drie jaar. Het techbedrijf is vanaf komend seizoen zichtbaar op het shirt van de Ajax-jeugd en gaat bovendien als ‘Official Cyber Protection Partner’ een inhoudelijke rol spelen op Sportpark de Toekomst.

Havenbedrijf Rotterdam en Feyenoord verlengen samenwerking

Afgelopen vrijdag verlengden Allard Castelein, CEO Havenbedrijf Rotterdam, en Jan van Merwijk, directeur Stadion Feijenoord, de overeenkomst tussen het Havenbedrijf en Feyenoord voor de komende vijf seizoenen.

G-Star RAW x Het Nationale Ballet presenteren 'Safe Distance Ballet'

G-Star RAW en Het Nationale Ballet hebben de krachten gebundeld voor een unieke samenwerking waarbij de ‘nieuwe realiteit’: social distancing, op een artistieke manier gevisualiseerd wordt.

Cathelijne Broers nieuwe directeur Prins Bernhard Cultuurfonds

Cathelijne Broers wordt per 1 november directeur van het Prins Bernhard Cultuurfonds. Zij volgt Adriana Esmeijer op, die negentien jaar directeur van het Prins Bernhard Cultuurfonds is geweest. Broers is nu nog algemeen directeur van De Nieuwe Kerk/Hermitage Amsterdam.

Jeroen Kraaij: “We hebben iets te bieden dat uniek is"

Bij de KNSB stond in maart alles klaar om het contract met de nieuwe hoofdsponsor als opvolger van KPN te tekenen. Totdat het coronavirus van de ene op de andere dag anders besloot en de bond op zoek moest naar een andere hoofdsponsor. Jeroen Kraaij, commercieel manager bij de KNSB, blijft vertrouwen houden. Een nieuwe (discipline)partner is in aantocht.

Ekris BMW en MINI nieuwe autopartner Vitesse

Vitesse is vanaf aankomend seizoen verbonden aan BMW, MINI en premium partner Ekris. Vitesse en Ekris gaan een samenwerking aan voor de lange termijn.

Amsterdam ook volgend jaar speelstad EURO 2020

Amsterdam blijft definitief ook volgend jaar nog steeds verbonden aan EURO 2020, dat met een jaar werd uitgesteld vanwege het coronavirus. Alle betrokken partijen zeggen zich te blijven inzetten voor de organisatie van EURO 2020 om in nauwe samenwerking met UEFA een mooi toernooi neer te zetten in 2021.

Wandelbond presenteert De Alternatieve Vierdaagse

De Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) introduceert een nieuwe wandel.nl-app waarmee heel Nederland van 21-24 juli mee kan doen met De Alternatieve Vierdaagse. In samenwerking met KWBN draagt sportmarketingbureau House of Sports zorg voor de organisatie. De Alternatieve Vierdaagse is mede mogelijk gemaakt door Univé, Droomparken, DPG Media en Lowa.

KPMG en Johan Cruijff Arena breiden samenwerking uit

KPMG en Johan Cruijff ArenA breiden hun samenwerking uit met een nieuwe vijfjarige verbintenis.

Looije wordt rugsponsor bij ADO Den Haag

Looije Verpakkingen heeft niet alleen het contract met ADO Den Haag opengebroken en verlengd, maar staat vanaf komend seizoen ook op de rug van de wedstrijdshirts van de club. Een jaar geleden maakte Looije al de stap naar broeksponsor. Om slechts drie maanden later ook nog door te groeien tot Strategisch Partner.