Artikelen

TivoliVredenburg en Rabobank verlengen samenwerking

Muziekgebouw TivoliVredenburg en de Rabobank hebben hun overeenkomst met vijf jaar verlengd. In de nieuwe samenwerking leggen de partijen nog meer de nadruk op verbinden en verenigen.

Heineken en Mojo Concerts verlengen samenwerking

Heineken Nederland en Mojo Concerts verlengen hun samenwerking met nog eens vijf jaar.

Korfballend Nederland start actie om eenzaamheid tegen te gaan

Met de actie ‘Kleur je wereld een stukje mooier’, wil telecomaanbieder Simpel, sinds drie jaar sponsor en fan van Korfbal in Nederland, samen met korfballend Nederland haar steentje bijdragen om het isolement van mensen die noodgedwongen in isolement zitten iets dragelijker te maken.

Kick-off activatieprogramma La Vuelta uitgesteld

De organisatie van La Vuelta Holanda heeft besloten de kick-off van het activatieprogramma, die gepland stond op 29 april a.s., voorlopig uit te stellen.

Invictus Games Den Haag 2020 uitgesteld

In het licht van de pandemie van Coronavirus COVID-19 heeft het bestuur van de Invictus Games Den Haag 2020, samen met de Invictus Games Foundation, geconcludeerd dat de organisatie van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover, niet meer kan plaatsvinden zoals gepland van 9 tot 16 mei 2020.

Ook Heineken Dutch GP uitgesteld

De Heineken Dutch GP in Zandvoort wordt niet op 3 mei gereden, maar uitgesteld naar een latere datum.

"Feyenoord en Sparta kiezen voor BMW"

Feyenoord en Sparta rijden vanaf het volgend seizoen allebei in BMW. Dat melden verschillende Rotterdamse media.

KPMG: “Europese voetbalcompetities lopen € 4 miljard mis door coronacrisis”

De vijf belangrijkste voetbalcompetities in Europa – de Premier League, La Liga, de Bundesliga, de Serie A en La Ligue – lopen samen zo’n € 4 miljard aan inkomsten mis als gevolg van het coronavirus. Dit blijkt uit een analyse van KPMG’s Football Benchmark.

Eurovisie Songfestival 2020 gaat niet door

Het Eurovisie Songfestival 2020, dat op 12, 14 en 16 mei in Rotterdam Ahoy zou worden gehouden, gaat niet door.

Impact coronavirus op sportwereld ca. 950 miljoen

NOC*NSF schat op dit moment de negatieve financiële impact voor de Nederlandse sportsector van de genomen maatregelen op 950 miljoen euro in de periode tot en met de zomer.

#ikleesthuis-campagne CPNB groot succes

De #ikleesthuis-campagne die de CPNB samen met haar mediapartners heeft opgezet naar aanleiding van het coronavirus is een groot succes.

Concertgebouw Concours gaat digitaal met TikTok ambassadeurs

TikTokkers Jesse, Nova en Quinten roepen kinderen op mee te doen met het Koninklijk Concertgebouw Concours, de eerste ronde is digitaal.

Tokyo 2020 zonder TeamNL Tokyo Center en Holland Heineken House

NOC*NSF heeft na overleg met Heineken moeten besluiten dat er bij de Olympische Spelen van Tokyo 2020 geen TeamNL Tokyo Center met Holland Heineken House zal zijn.

EURO 2020 uitgesteld naar 2021

UEFA heeft vanwege het coronavirus EURO 2020 uitgesteld naar 2021. Het besluit werd unaniem genomen door de UEFA en de 55 aangesloten bonden, waaronder de KNVB.

NTFU en Bicycling bundelen krachten

Fietsplatform Bicycling is de nieuwe mediapartner van wielersportbond NTFU. Beide partijen gaan samen content maken en verspreiden rondom evenementen, clubs en veiligheid.