Artikelen

ADO en CSU verlengen partnership

ADO Den Haag en CSU hebben hun bestaande partnerschap vroegtijdig met twee jaar verlengd én geïntensiveerd. De partijen zullen derhalve, in de uitgebreide vorm, minimaal tot medio 2022 aan elkaar verbonden zijn.

Heineken wordt partner van EURO 2020 en verlengt Champions League sponsoring

Door de nieuwe overeenkomst met UEFA wordt Heineken de Officiële Bier Partner van UEFA EURO 2020. Met de verlenging van het UEFA Champions League contract is Heineken opnieuw drie jaar (2021 t/m 2024) sponsor van de clubcompetitie. Ook Amstel krijgt een uitgebreidere rol in de samenwerking.

Kinderen met beperking openen OranjeLeeuwinnen EK-wedstrijd

Dinsdagavond 12 november mochten voor het eerst in de geschiedenis 23 jonge G-voetballers aan de hand van de OranjeLeeuwinnen mee het veld op om samen de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Slovenië te openen.

Lockheed Martin Official Supporter Invictus Games 2020

Lockheed Martin wordt ‘official supporter’ van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover. Als partner van de Invictus Games in Toronto 2017 en Sydney 2018 blijft Lockheed Martin hiermee ook in 2020 gewonde en/of zieke (ex)-militairen ondersteunen.

Amslod Official ISU Event Partner langebaanschaatsen

E-bike producent Amslod verbindt zich voor de komende 3 schaatsseizoenen (tot en met het schaatsseizoen van de Olympische Winterspelen) als Official Event Partner aan alle internationale langebaanschaatsevenementen en alle langebaanschaatsevenementen in Thialf. Vanaf 15 november, op het ISU World Cup event in Minsk, zal de samenwerking zichtbaar worden.

CarNext.com en Max Verstappen bundelen krachten

CarNext.com, de pan-Europese marktplaats voor kwalitatieve jong gebruikte auto’s, gaat met ingang van 2020 samenwerken met Formule 1-coureur Max Verstappen.

Thuisbezorgd.nl wordt Official Partner van UEFA EURO 2020

Takeaway.com, marktleider op het gebied van online maaltijdbezorging en moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, wordt één van de hoofdsponsors van UEFA EURO 2020™. Het bedrijf verbindt zijn naam aan het toernooi als Official Food Delivery Platform Partner. Takeaway.com gaat het partnership inzetten om zijn Europese merken op de kaart te zetten.

Landal GreenParks en Natuurmonumenten creëren unieke natuurbeleving

Marker Wadden, de nieuwe eilandengroep in het Markermeer, is een initiatief van Natuurmonumenten. Alleen het Haveneiland van Marker Wadden is toegankelijk voor publiek. In de havenkom liggen vier eilandhuisjes, die verhuurd zullen worden door Landal GreenParks, partner van Natuurmonumenten.

Atletiekunie verlengt samenwerking met Yakult en Herzog Medical

Onder het toeziend oog van 1100 looptrainers werden vanmiddag op Papendal tijdens de 24e Looptrainersdag twee samenwerkingen op feestelijke wijze verlengd. Yakult en Atletiekunie lopen door met Start to Run. Herzog Medical en de Atletiekunie verlengen hun partnership tot minimaal 2021.

HEMA mogelijk cosponsor Jumbo-Visma

Jumbo Supermarkten en HEMA zijn met elkaar tot een principeovereenkomst gekomen voor een commerciële samenwerking in Nederland en België. Een mogelijk co-sponsorschap door HEMA van de schaats- en wielerploeg Team Jumbo-Visma is onderwerp van de lopende gesprekken.

CSU terug als sponsor bij Ajax

Ajax en CSU hebben vrijdag een nieuwe sponsorovereenkomst getekend. Het contract gaat per direct in en heeft een looptijd van 3,5 jaar, tot 1 juli 2023. CSU is een bekende binnen Ajax en was eerder van 1989 tot en met 2018 als sponsor aan de club verbonden.

Wereldwijde sportsponsormarkt bedraagt 30,87 miljard

De wereldwijde sportsponsormarkt bedraagt 30,87 miljard. Verreweg het grootste deel van dat sponsorgeld (93%) gaat naar mannensport en daarbij met name naar mannencompetities en –teams, die gezamenlijk $ 19,1 miljard voor hun rekening nemen. Vrouwensportcompetities en teams ontvangen slechts $ 0,06 miljard. Dat concludeert onderzoeksbureau Statista.

Jacobs Douwe Egberts en Centraal Museum sluiten partnership

Twee bekende Utrechtse organisaties, het Centraal Museum Utrecht en Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, gaan een partnership voor vijf jaar aan.

Renault automotive partner van ‘The voice of Holland’

Renault is met ingang van het nieuwe, tiende seizoen officieel partner van het bekende tv-programma ‘The voice of Holland’. Daarbij zet Renault de nieuwe Clio in de schijnwerpers.

Dafne Schippers nieuwste Toyota ambassadeur

Toyota en Europees en tweevoudig wereldkampioene Dafne Schippers werken samen op weg naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo.