Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Ocean Race in 2022 terug in Den Haag
De Ocean Race (voorheen Volvo Ocean Race) zal in 2022 opnieuw Den Haag aandoen.
Sport
11 september 2019
Euro Hockey League lanceert nieuwe merk identiteit
De Euro Hockey League (EHL) heeft aan de vooravond van het nieuwe seizoen een volledige rebranding doorgevoerd. Een nieuw competitieformat en vooral de introductie van de EHL Women markeert een nieuwe fase in de evolutie van de EHL. Een rebranding was daarom een logische stap.
Activaties
Sport
10 september 2019
André Fläckel: “Ben moedig en duik in esports!”
André Fläckel is directeur eSports bij Lagardère Sports. In zijn keynote op het Sponsorreport Jaarcongres benadrukt hij de mogelijkheden die eSports bieden om je sponsoring ‘om te denken’ en nieuwe doelgroepen te binden.
esports & gaming
09 september 2019
Ernst Kalbfleisch start eigen bureau
Ernst Kalbfleisch is onlangs zijn eigen adviesbureau gestart onder de naam Ernst Kalbfleisch Projecten.
Mensen
Bureaus
09 september 2019
James Mercer toegevoegd aan het Sponsorreport congres
James Mercer, commercieel directeur van het Envision Virgin Racing-team, is toegevoegd aan het panel over Formula E.
Event
09 september 2019
Volvo opnieuw Car Supplier KLM Open
Volvo Car Nederland verbindt zich aan de 100e editie van het KLM Open, het oudste internationale golftoernooi van Nederland. Daarmee is Volvo voor het derde jaar op rij verbonden aan het prestigieuze European Tour-toernooi op Nederlandse bodem.
Sport
06 september 2019
Ajax start samenwerking met MyHeritage
Ajax en MyHeritage hebben een overeenkomst getekend. MyHeritage is marktleider op het gebied van het ontdekken, vastleggen en delen van familiegeschiedenis en is in korte tijd uitgegroeid tot een wereldconcern met 100 miljoen gebruikers.
Sport
06 september 2019
Feyenoord-iconen trappen campagne Droomparken af
Sinds de start van het voetbalseizoen 2019 – 2020 is Droomparken de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. De samenwerking is gelanceerd met een campagnevideo met niemand minder dan Feyenoord iconen John de Wolf en Jan Boskamp in de hoofdrol. Sportmarketingbureau House of Sports heeft samen met TEN Content Agency invulling gegeven aan deze online campagne.
Activaties
Sport
06 september 2019
Coca-Cola verlengt als UEFA EURO 2020 sponsor
Coca-Cola heeft zijn 32-jarige verbintenis met UEFA verlengd en wordt official sponsor van UEFA EURO 2020. Daarmee wordt Coca-Cola de officiële niet-alcoholhoudende dranken sponsor van het toernooi.
Sport
06 september 2019
Almere City FC nieuwe partner van Johan Cruyff Institute
Johan Cruyff Institute en voetbalclub Almere City FC hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend om elkaar op academisch vlak te versterken.
Sport
06 september 2019
TCS Amsterdam Marathon lopers krijgen Smart Medal
TCS (Tata Consultancy Services), wereldwijd leider in IT-dienstverlening, consultancy en bedrijfsoplossingen, is partner geworden van Smart Medal, een initiatief van TDE en NN Group.
Activaties
Sport
05 september 2019
BAUHAUS ook komend jaar hoofdsponsor Dutch Open Darts
BAUHAUS en de Dutch Open Darts hebben de sponsorovereenkomst verlengd. Het bouwcentrum is daarmee voor het vierde jaar op rij hoofdsponsor van het grootste open dartstoernooi ter wereld.
Sport
05 september 2019
BMW Dubbelsteyn officiële autosponsor van Excelsior
BMW Dubbelsteyn is de komende drie jaar de officiële autosponsor van Excelsior Rotterdam. Het autobedrijf uit Dordrecht en Excelsior slaan de handen in de komende jaren op verschillende gebieden ineen.
04 september 2019
Looije Verpakkingen strategisch partner ADO Den Haag
Looije Verpakkingen werd drie maanden geleden broeksponsor van ADO Den Haag. Nu wordt alweer een nieuwe stap gezet in de samenwerking. Want omdat het dusdanig goed bevalt, is Looije Verpakkingen nu Strategisch Partner van de club geworden.
Sport
03 september 2019
Startschot samenwerking KLM en Asics
KLM en Asics gaan samenwerken op het gebied van vitaliteit. Daarbij richten ze zich op zowel KLM-werknemers als (frequente) reizigers. De twee bedrijven concentreren zich op het thema ‘run the world’, de wereld ontdekken op je hardloopschoenen.
Activaties
Sport
02 september 2019
Vorige
1
...
192
193
194
...
362
Volgende