Artikelen

Samenwerking House of Esports en Kayzr

House of Esports in Rotterdam en Kayzr uit Gent gaan samenwerken in het toegankelijk maken van esports voor iedereen.

Vibes of the Week #37

Een nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

NOC*NSF en Albert Heijn opnieuw in AH Sportactie

NOC*NSF en Albert Heijn organiseren voor de tweede keer samen de ‘AH Sportactie’. Een landelijke actie waarbij klanten van Albert Heijn bij het doen van boodschappen een sportvoucher ter waarde van twee keer gratis sporten cadeau krijgen.

A-Ware langer marathonschaatssponsor

Royal A-ware heeft het contract met de marathonschaatsploeg van Jillert Anema met een jaar verlengd.

Luiten en KLM verlengen samenwerking

Op de dag van de start van het KLM Open hebben Joost Luiten en KLM hun samenwerking verlengd tot en met het KLM Open in 2020.

FedEx verlengt sponsoring UEFA Europa League

FedEx Express, een dochteronderneming van FedEx Corp en 's werelds grootste express transportbedrijf, verlengt de sponsoring van de UEFA Europa League met drie seizoenen van 2018 tot 2021.

Volvo Car Nederland opnieuw Official Car Supplier van KLM Open

Volvo Car Nederland is voor het derde achtereenvolgende jaar de Official Car Supplier van het KLM Open golftoernooi.

Nieuwe prijs voor maatschappelijke activiteiten voetbalclubs

Onlangs is op het 37e Gala Voetballer van het Jaar een nieuwe prijs voor maatschappelijke activiteiten gelanceerd: 'Maatschappelijk Project Eredivisie'. Met de prijs wil de Eredivisie CV, samen met Maatschappelijk Partner VriendenLoterij, de impact van de Eredivisieclubs in de regio verder vergroten.

Eredivisie eert Nederlandse stadioncultuur

De Eredivisie CV trapt deze week af met de campagne ‘Naar het stadion’, een reeks initiatieven om het Nederlandse stadionbezoek te vieren. Het hele seizoen brengt het collectief van alle 18 Eredivisieclubs een eerbetoon aan de supporters- en stadioncultuur in Nederland.

Afgelaste Amsterdam City Swim haalt €1,5 miljoen op

Afgelopen zondag werd de zevende editie van de Amsterdam City Swim afgelast. Het water voldeed niet aan de zwemwaternorm, waardoor de gezondheid van de circa 2.000 deelnemers in gevaar kon komen. Ondanks de afgelasting werd er ruim €1,5 miljoen opgehaald voor Stichting ALS en de strijd tegen de spierziekte.

Cocoa from Ghana beëindigt handbalsponsoring

Cocoa from Ghana stopt na twee jaar als hoofdsponsor van het Nederlands Dames Handbal Team.

CCC nieuwe teamsponsor voor Marianne Vos

WaowDeals, de wielerploeg van Marianne Vos, gaat verder als de vrouwenploeg van CCC, de nieuwe hoofdsponsor van de BMC-ploeg. De Nederlandse vrouwenploeg gaat een overeenkomst van drie jaar aan met het Poolse schoenen- en tassenbedrijf met een optie voor nog eens twee jaar.

Vibes of the Week #36

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

NOISE marketingpartner Rookvrije Generatie beweging

NOISE is aangesteld als marketingcommunicatiebureau voor het Rookvrije Generatie initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds. De keuze kwam tot stand na een oriëntatie en pitch onder verschillende bureaus.

Energiedirect.nl blijft PSV esports ondersteunen

Energiedirect.nl geeft een vervolg aan het partnership met PSV esports. De hoofdsponsor van PSV stapte in oktober 2017 als eerste partner in bij de esports-tak van de club en verlengt de samenwerking met vier jaar.